سه شنبه, ۱ خرداد(۳) ۱۴۰۳ / Tue, 21 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

بتن یکی از مهم ترین قطعات در ساختمان‎سازی در سراسر دنیاست. این محصول در استحکام ساختمان نقش مهمی دارد. البته باید گفت استفاده از این محصول به تنهایی توصیه نمی شود. چرا که دارای ضعف هایی است. افزودنی بتن، محصولاتی هستند که به بتن اضافه می شوند تا عیب های آن را کاهش داده و یا از بروز مشکلاتی در بتن جلوگیری کنند. برخی از مهم‎ ترین این محصولات شامل ژل میکروسیلیس، روان کننده و چسب بتن است. هر یک از این افزودنی ها به دلیلی به بتن اضافه می شوند و کاربرد ویژه ای دارند. در صورتی که قصد آشنایی و خرید این افزودنی ها را دارید، در ادامه شما را راهنمایی می کنیم.

آشنایی و خرید ژل میکروسیلیس

آشنایی با ژل میکروسیلس، روان کننده و چسب بتن در شهر مفتول

یکی از پرکاربردترین افزودنی های بتن، ژل میکروسیلس است. این محصول سبب ایجاد مقاومت و دوام در بتن می شود. ساختار اصلی این محصول شامل پودر میکروسیلیس، فوق روان کننده بتن، پلیمر ترکیبات ژل میکروسیلس، فیلر ویژه بتن، الیاف مخصوص و... است. از جمله اصلی ترین تاثیر این محصول روی بتن، کاهش آب در آن است. در واقع استفاده از آن سبب آب بندی بتن می شود. این ژل به دسته های مختلفی تقسیم می شود. ژل میکروسیلس بر پایه، نفتالین، کربوکسیلات و لینگو ساخته می شود. لازم به ذکر است حدود 40 تا 50 درصد این محصول را دوده سیلیسی تشکیل می دهد.

استفاده از این افزودنی مزایای زیادی به همراه دارد. اصلی ترین مزایای ژل میکروسیلس شامل کاربرد آسان، صرفه جویی در هزینه حمل و نقل، افزایش مقاومت فشاری در بتن، کاهش نسبت آب به سیمان، کاهش نفوذپذیری، افزایش دوام بتن، افزایش مقاومت در برابر خوردگی، کم شدن ترک های بتن و... است. ویژگی های این ژل زیاد است به همین دلیل کاربرد زیادی دارد. از جمله اصلی ترین کاربردهای آن می توان به استفاده در بتن های آب بندی شده، استفاده در بتن هایی در مجاورت یخبندان و سرما، ساخت مکان های نظامی یا نیروگاهی، کف سازی های صنعتی، مکان های مجاور با مواد شییایی و.... اشاره کرد.

آشنایی و خرید چسب بتن

آشنایی با ژل میکروسیلس، روان کننده و چسب بتن در شهر مفتول

از جمله افزودنی های پر اهمیت در صنعت بتن، چسب بتن است. این محصول نوعی پلیمر امولوسیونی است. اصلی ترین کاربرد این محصول افزایش مقاومت خمشی، کششی و دوام بتن، گچ و همچنین آهک است. مهم‎ترین تاثیری که این چسب روی بتن دارد، افزایش خاصیت چسبندگی آن است. مشخصات ظاهری این چسب به حالت مایع بوده و رنگ آن نیز شیری رنگ است. این چسب ممکن است در وزن های مختلف تولید شود. اما اصولا در ظرف های پلاستیکی 4 لیتر یا 20 لیتری تولید می شود.

استفاده از این محصول مزایای زیادی به همراه دارد. اصلی ترین آن افزایش قدرت چسبندگی بتن جدی به سطح قدیمی است. از این چسب به منظور اتصال دو سطح بتن قدیمی و جدید استفاده می شود. این چسب در واقع جایگزین مناسب برای ملات ماسه و سیمان است. از جمله برتری های این محصول نسبت به ملات ماسه و سیمان، صرفه جویی در مصرف آب است. استفاده از این محصول سبب کاهش نفوذپذیری و در نتیجه آب بند کردن بتن می شود. همچنین از بروز هر گونه ترک در بتن جلوگیری کرده و عمر سازه را تا میزان زیادی افزایش می دهد. با استفاده از این محصول در وقت و انرژی نیز صرفه جویی می شود.

اصلی ترین کاربرد آن نیز شامل پوشش دهی ترک هایی مویین است. به منظور ایجاد تراز در زمان کف سازی و پوشش درزهای ساختمان و همچنین ترمیم بتن نیز مورداستفاده قرار می گیرد. از این محصول به منظور ترمیم و یا تعمیر آسیب دیدگی های سطحی و عمقی می توانید استفاده کنید.

آشنایی و خرید روان کننده بتن

آشنایی با ژل میکروسیلس، روان کننده و چسب بتن در شهر مفتول

روان کننده بتن یکی دیگر از افزودنی های بتن است. به روان کننده های بتن، کاهنده آب نیز گفته می شود. این افزودنی کاربرد بسیار زیادی داشته و در بیشتر پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد. اصلی ترین ویژگی آن ها بهبود خواص بتن است. از طرفی سبب بهبود مقاومت و دوام بتن می شود. به طور کلی استفاده از این محصول در بتن سبب افزایش عدد اسلامپ بتن می شود. هر چه عدد اسلامپ بیشتر باشد، انعطاف‎پذیری نیز افزایش میابد. اصلی ترین کاری که این افزودنی در بتن انجام می دهد، کاهش نسبت آب به سیمان در مخلوط بتن است.

روان کننده ها در میزان شکل پذیری و همچنین خصوصیات بتن سخت تاثیر بسزایی دارند. استفاده از آن سبب پراکنده کردن ذرات سیمان بتن می شود. از طرفی با کاهش میزان نفوذپذیری، میزان آب در بتن را کاهش می دهد. در صورتی که از این روان کننده استفاده کنید، در نتیجه مصرف سیمان به مقدار قابل ملاحظه ای کاهش پیدا می کند. مقاومت و کارایی بتن با استفاده از این روان کننده افزایش میابد.

شهر مفتول، مرکزی معتبر در خصوص تولید و فروش انواع افزودنی های بتن است. در این مجموعه علاوه بر انواع افزودنی های بتن، می توانید محصولات مفتولی اعم از انواع توری، تیرچه، واتراستاپ، میلگرد ساده، پشم شیشه و... را خریداری کنید. به منظور خرید و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات با شماره 02154483 در تماس باشید و یا به وب سایت شهر مفتول مراجعه کنید. کارشناسان مجموعه اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار می دهند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iwhTnEyN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه