پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

هتل مدائن مشهد و فرصت استفاده از تخفیف عالی

هتل مدائن مشهد و فرصت استفاده از تخفیف عالی

اگر جاهای دیدنی مشهد را بلد باشید و رستوران های خوب و باکیفیت آن را بشناسید احتمالا مشهد برای شما به مقصد گردشگری همیشگی، تبدیل خواهد شد. در این شهر از زیارت امام رضا گرفته تا قدم زدن در آرامگاه های فردوسی و استاد شجریان می تواند ساعاتی جذاب و روح بخش را برای شما رقم بزند؛ بماند که امتحان کردن انواع غذاهای لذیذ در ییلاق های طرقبه و شاندیز می تواند بخش هیجان انگیز سفر به مشهد باشد.

با این مقدمه، باید به فکر مکان اقامت در مشهد بود؛ موضوعی که توجه به آن می تواند آرامش را برای هر مسافری به همراه داشته باشد. اما نکته مهم در مشهد این است که تعداد هتل در این شهر زیاد است و انتخاب هتلی که از هر جهت مناسب باشد کار چندان ساده ای نیست.

نزدیکی به حرم امام رضا، دسترسی خوب به وسایل حمل ونقل عمومی برای گردشگرانی که با خودروی شخصی به مشهد سفر نکرده اند، امکانات مناسب و اتاق هایی تمیز و مرتب ازجمله مواردی هستند که برای هر مسافری اهمیت دارد تا در رفاه و آرامش بتواند به مشهدگردی بپردازد.

با همین نگاه، سفربازی، به عنوان مرجع ملی رزرو هتل و اقامتگاه، به شما هتل مدائن مشهد را پیشنهاد می کند. هتل ۳ ستاره ای که همه فاکتورهای مهم برای گردشگر را با هم یک جا دارد؛ از هتل مدائن مشهد تا حرم امام رضا کمتر از پنج دقیقه پیاده روی فاصله است. امکانات و خدمات خوبی نیز به مهمانان خود ارایه می دهد و همزمان به مراکز تجاری، تفریحی، توریستی و فروشگاه های اطراف حرم از جمله بازار رضا بسیار نزدیک است.

رستوران، کافی شاپ و بوفه مفصل صبحانه ازجمله امکانات هتل مدائن مشهد است بنابراین شما می توانید با خیال راحت به حرم امام رضا یا مشهدگردی بروید چون پس از بازگشت، سرآشپزهای هتل، غذاهایی خوشمزه و باکیفیت را برای شما آماده کرده اند.

اما این ها همه مزیت های هتل ۳ ستاره مدائن مشهد نیست. هتل مدائن کارکنان خوش برخورد و آموزش دیده ای دارد که با ارایه خدمات اقامت را برای مهمانان آسوده تر می کنند.

از نکات مهم برای هر گردشگری، واحدهای اقامتی یک هتل است؛ موضوعی که هتل مدائن مشهد از این نظر هم چیزی کم نمی گذارد. تخت خواب های نرم و استاندارد همراه با ملحفه هایی تمیز ازجمله ویژگی های اتاق ها و سوییت های این هتل است. تلویزیون، یخچال، اینترنت پرسرعت، حمام، سرویس بهداشتی و صندوق امانات نیز ازجمله وسایلی هستند که در این واحدها وجود دارد.

هتل مدائن مشهد و فرصت استفاده از تخفیف عالی

علاوه بر تمامی خدمات و امکانات ذکر شده، هتل مدائن مشهد دارای کافی شاپ 24 ساعته در لابی، رستوران های ایرانی و فرنگی در 2 سالن مجزا، لابی با محیطی آرام و دل انگیز مجهز به اینترنت پرسرعت، آسانسور و خشک شویی است.

بهتر است بدانید که لابی هتل مدائن مشهد نیز یکی از بخش های جذاب برای مسافران است چون فضای دلنشین و مناسب برای گفت وگو با دوستان و آشنایان تان دارد. البته برای گپ وگفت دوستانه یا کاری علاوه بر لابی هتل مدائن، انتخاب دیگری هم دارید؛ کافی شاپ هتل مدائن مشهد با منویی متشکل از انواع قهوه ها، بستنی ها و نوتلاست که هر یک می تواند میان وعده ای خوشمزه باشد.

برای تردد میان طبقه ها هم نگران نباشید چون هتل سه ستاره مدائن مجهز به آسانسور است. همچنین شما در این هتل از امکاناتی مانند سرویس بهداشتی فرنگی در راهرو، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، رمپ، پارکینگ سر پوشیده با ظرفیت محدود، جعبه کمک های اولیه، کپسول آتش نشانی در راهرو و اینترنت غیر رایگان در لابی برخوردار می شوید.

فراموش نکنید به بوفه مفصل صبحانه در تریای هتل مدائن مشهد هم سری بزنید و از تنوع صبحانه آن لذت ببرید چون در این بوفه بیش از ۵۰ قلم خوراکی به صورت گرم و سرد سرو می شود که می تواند برای هر گردشگری جذاب باشد.

با همه این ها، باید تاکید کرد که هتل مدائن در جای مناسبی از شهر مشهد قرار دارد. هتل مدائن در خیابان امام رضا، بین امام رضا 7 و 9 قرار دارد که به حرم نزدیک است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/v6R6t4tx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه