پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 9 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

کسب و کارهایی که در بستر فضای مجازی فعالیت دارند، در سال های اخیر تغییرات بسیاری در دنیای تجارت ایجاد کرده اند. با این حال هنوز هم فرصت هایی برای موفقیت در کسب و کارهای آفلاین وجود دارد. بهترین ایده ها کدام اند؟

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، خریدهای آنلاین و حضور افراد در شبکه های اجتماعی در سال های اخیر تغییرات بسیاری در دنیای تجارت ایجاد کرده است. با این حال هنوز هم فرصت هایی برای موفقیت در کسب و کارهای آفلاین وجود دارد که در این مقاله به شرح برخی از آنها می پردازیم.

مزایای کسب و کارهای آفلاین چیست؟

ایجاد ارتباطات شخصی: افرادی که به ارتباطات علاقه دارند، در راه اندازی کسب وکار آفلاین می توانند به این ارتباطات دست پیدا کنند.

یک مدل ثابت کسب و کار: در کسب وکارهای آنلاین تغییرات بسیاری رخ می دهد و صاحبان این کسب وکارها ملزم به ایجاد تغییرات در کسب و کار خود هستند، در صورتی که یک کسب و کار آفلاین تا مدت ها از یک الگوی خاص پیروی می کند.

فعال بودن در یک منطقه خاص: کسب و کارهای آفلاین معمولاً منطقه خدمات محدودی دارند. بنابراین می توانند راهی عالی برای خدمت به جامعه محلی شما و شفاف سازی مخاطبان هدف شما باشد.

رقابت با مشاغل کمتر: کسب و کارهای آنلاین شاید به صورت روزانه ظاهر شوند. اما مدل های کسب و کار آفلاین تمایل دارند فقط به صورت محلی رقابت کنند. بسته به صنعت، ممکن است رقبای کمتری در منطقه برای محصولات یا خدمات خاص ارائه شده وجود داشته باشد.

ارائه تجربیات ملموس: کسب و کارهای آفلاین می توانند محصولات یا خدمات ارائه دهند و مشتریانی که به این مشاغل هجوم می آورند تمایل دارند تجارت حضوری را انجام دهند، زیرا می توانند محصولات را از نزدیک ببینند یا از یک شخص واقعی کمک بگیرند.

ایده های برتر برای مشاغل آفلاین

اگر به فکر راه اندازی یک تجارت جدید در سال 2023 هستید، فرصت های تجاری سودآور زیادی وجود دارد که می توانند عمدتاً به صورت آفلاین اجرا شوند. هنوز هم ممکن است از بازاریابی آنلاین یا ابزارهای آن استفاده شود. اما بخش عمده ای از عملیات شما را می توان به صورت آفلاین انجام داد. این ایده ها به شرح زیر است:

کامیون غذا: کامیون غذا، یک تجارت سیار است که غذا را در رویدادها و مکان های مختلف سرو می کند. می توانید از رسانه های اجتماعی یا ایمیل برای به روزرسانی افراد در موقعیت مکانی خود استفاده کنید. اما بخش عمده ای از عملیات شما شخصا انجام می شود.

خدمات کترینگ: کترینگ یکی دیگر از گزینه های خدمات غذایی است که عمدتا به صورت حضوری انجام می شود اما نیازی به مکان فیزیکی ندارد.

مدیریت رویداد: از طرف دیگر، می توانید خدمات خود را به عنوان یک متخصص مدیریت رویداد ارائه دهید. در این نقش، شما به صورت انفرادی با مشتریان برای برنامه ریزی و اجرای رویدادها کار می کنید.

فروشگاه هدیه: اگرچه مدل های تجارت الکترونیک در سال های اخیر ظاهراً این فضا را اشغال کرده اند، اما یک فروشگاه هدیه هنوز هم می تواند یک تجربه خرید حضوری منحصر به فرد را ارائه دهد.

خدمات نظافت: کارآفرینان با چند وسیله ساده تمیز کردن اولیه می توانند خدمات نظافتی را به صاحبان خانه یا مشاغل محلی ارائه دهند.

مراقبت از کودک: گزینه های مراقبت از کودک مانند مهدکودک و نگهداری از کودک معمولاً به صورت آفلاین انجام می شود.

مراقبت از خانه: به عنوان یک نظاره گر، از خانه های افراد در زمانی که در تعطیلات هستند یا برای مدت طولانی دور هستند مراقبت می کنید.

مربی خصوصی: اگر از علاقه مندان به تناسب اندام هستید، به عنوان مربی خصوصی با مشتریان حضوری کار کنید. می توانید باشگاه ورزشی خانگی خود را راه اندازی کنید یا با یک مرکز محلی کار کنید.

فروشنده بازار کشاورزان: چه محصول تازه ای بکارید و چه مربا یا سس بی نظیری درست کنید، محصولات خود را مستقیماً در بازارهای کشاورز به مشتریان عرضه کنید.

گل فروشی: اگر باغ گل دارید یا به تعداد زیادی گل شاخه دار دسترسی دارید، کسب و کار گل فروشی خود را راه اندازی کنید.

معلم خصوصی: به دانش آموزان محلی با موضوعات خاص آکادمیک یا آمادگی آزمون، به صورت شخصی تدریس کنید.

خدمات جابجایی: به صاحبان خانه و مشاغل محلی در بسته بندی و حمل و نقل کمک کنید. بخش عمده ای از این کار به صورت حضوری انجام می شود و حتی می توانید تا حد زیادی به صورت آفلاین تبلیغات کنید.

نوازنده: اگر به موسیقی علاقه دارید، یک گروه موسیقی راه اندازی کنید یا به صورت انفرادی در رویدادهای مختلف در سراسر جامعه خود اجرا کنید. می توانید در سرگرمی های عروسی تخصص داشته باشید یا در مکان های بزرگتر نوازندگی کنید و سهمی از فروش بلیط کسب کنید.

آیا راه اندازی یک کسب و کار آفلاین دشوارتر از راه اندازی یک تجارت آنلاین است؟

هر فرصت تجاری متفاوت است، اما مدل های کسب و کار آفلاین به طور کلی نیاز به مدیریت عناصر لجستیکی بیشتری دارند. راه های زیادی برای راه اندازی کسب و کار آنلاین با یک پلتفرم یا ابزار واحد وجود دارد. با این حال، مشاغل آفلاین اغلب به یک مکان فیزیکی، کارمندان و دانش خوبی از بازار محلی شما نیاز دارند.

سودآورترین کسب و کار برای شروع آفلاین چیست؟

سودآوری بر اساس مکان و بازار بسیار متفاوت است. با این حال، یک مدل کسب و کار که کاملاً سودآور است مراقبت از خانه یا تدریس به کودک است. زیرا معمولاً به سرمایه گذاری اولیه کمی نیاز دارند. برای کسانی که پول بیشتری برای سرمایه گذاری اولیه دارند، یک تجارت کامیون مواد غذایی نیز می تواند در درازمدت سودآور باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mwKtZdHW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه