جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

آروا از جمله بزرگ ترین شرکت های تولید کننده ابزار آلات در ایران به شمار می رود که از سال ۹۳ وارد فعالیت در این زمینه شد. این واحد تولید کننده ابزارآلات محصولاتی در حوزه ابزار آلات ایمنی، ابزار آلات برشی، دستگاه جوش و برش، ابزارآلات موتوری، ابزار آلات بادی، ابزارآلات برقی، ابزار آلات دستی، تولید می کند.

یکی از معروف ترین و مطرح ترین محصولاتی که شرکت آروا تولید می کند اینورترهای جوشکاری است. علاوه بر این محصول، دریل و مینی فرز و بادپاش نیز محصولات پرفروش این برند هستند. علاوه بر کیفیت بالایی که محصولات این کمپانی دارد، قیمت آن ها نیز به صرفه و مناسب می باشد. تمام محصولات شرکت با گارانتی به مشتری عرضه می گردد. به طور مثال دستگاه اینورتر جوشکاری ۳۰ ماه گارانتی دارد. فروش ابزارآلات آروا در ابزارایکس، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است.


فروش ابزارآلات آروا در ابزارایکس

 

ابزار آلات آروا موجود در فروشگاه ابزارایکس

 ابزار آلات آروا در هشت گروه اصلی دسته بندی می شود تا مشتری در هر حوزه فنی که کار می کند بتواند از محصولات این برند استفاده کند. دسته بندی محصولات این برند شامل موارد زیر هستند.

  1. ابزار جوش و برش
  2. ابزار اندازه گیری و دقیق
  3. ابزار و تجهیزات ایمنی
  4. ابزار بنزینی و موتوری
  5. ابزار برقی و شارژی
  6. ابزار بادی و پنوماتیک
  7. ابزارآلات دستی و عمومی
  8. ابزار برش و سایش

 

اینورترهای جوشکاری

ویژگی برند آروا

 تیم متخصص و مجرب

تیم متخصص مجموعه آروا از متخصصان فنی تشکیل شده است که در زمینه تولید ابزار آلات سابقه ۳۰ ساله دارند این مجموعه به کمک متخصصان فنی خود توانسته است محصولات جدیدی را روانه بازار ایران کنند. به طور مثال از خدمات این مجموعه می توان به اولین دریل شارژی ساخت ایران اشاره کرد که توسط شرکت آروا به بازار ایران معرفی شد.

خدمات پس از فروش

فروش ابزارآلات آروا در ابزارایکس انجام می شود. این فروشگاه محصولات این شرکت را با تنوع بالا به مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه خدمات پس از فروش یکی دیگر از ویژگی هایی است که برند آروا دارد. خدمات پس از فروشی که برای مشتریان در نظر گرفته شده است به مشتریان اطمینان می دهد که می توانند در صورت خرابی محصول، قطعات آن را در بازار با همان کیفیتی که بر روی محصول نصب بود پیدا کنند. از جمله خدمات پس از فروش شرکت آروا می توان به تهیه متعلقات ابزارآلات برقی، بادی، جوشکاری و... اشاره کرد.

قیمت گذاری منصفانه محصولات آروا

 محصولات آروا در کنار آن که کیفیت بالایی دارد و در تولید آن ها توجه زیادی به کار گرفته شده است، با این حال قیمت مناسبی نسبت به رقبای خارجی خود دارد. در کنار آن که در بسیاری از موارد از نظر کیفیت با آن ها برابری می کند. فروش ابزار آلات آروا در ابزار ایکس انجام می شود. می توانید محصول مورد نظر خود را در این فروشگاه با قیمت مناسب خریداری نمایید.

کیفیت محصولات آروا

 آروا توانسته است محصولاتی باکیفیت در هر حوزه وارد بازار ایران کند. عملکردی که محصولات این برند دارند مورد رضایت مشتریان بوده است. در کنار آن که ابزار آلات آروا فشار بالایی را هنگام کار کردن تحمل می کنند با این حال مقاومت زیادی دارند.

تنوع محصولات آروا

 کیفیت و تنوع در این برند باعث شده است و مشتریان زیادی از محصولات این برند خریداری کنند. همانطور که قبلاً نیز گفته شد محصولات آروا در ۸ دسته تقسیم بندی می شوند که هر دسته ابزار آلات متنوعی را در بر می گیرد.

 هر ابزار نیز در مدل های مختلفی ساخته و تولید می شود. تنوع بالایی که ابزار آلات آروا دارند باعث می شود تا بتوان از آن ها در عرصه های مختلف فنی استفاده کرد. شما می توانید محصولات آروا را با کیفیت و قابلیت های متفاوت از ابزار ایکس سفارش دهید.

اگرچه ابزارآلاتی که در صنعت استفاده می شوند می تواند قیمت به مراتب بیشتری نسبت به ابزارآلات خانگی داشته باشد، اما برند آروا طیف متنوعی از قیمت ها را برای کالاهای خود در نظر گرفته است.

 

ابزارایکس نمایندگی رسمی آروا

 

خدمات شرکت آروا به مشتریان

 برند آروا تلاش می کند تا اعتماد و رضایت مشتریان خود را کسب کند. این برند خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می دهد:

  • تعمیر ابزار آلات برقی
  • تعمیر ابزار آلات جوش
  • تامین قطعات یدکی ابزارآلات
  • گارانتی محصولات آروا
  • تعمیر انواع اینورترهای جوشکاری
  • طراحی و مونتاژ بردهای SMD
  • تعمیر اتو لوله سبز
  • مشاوره پیش از خرید
  • امکان ارائه اینورتر جایگزین دستگاه در حال تعمیر به مشتری
  • پیک رایگان خدمات

 

قیمت محصولات آروا در ابزار ایکس

قیمت ابزار آروا بسیار مناسب و به صرفه است. می توانید برای خرید محصولات این برند به بخش فروش ابزارآلات آروا در ابزارایکس مراجعه کنید. در فروشگاه اینترنتی ابزار ایکس فروش ویژه دستگاه جوش آروا در حال برگزاری است. با خرید از این فروشگاه می توانید از تخفیفات و گارانتی محصولات نیز برخوردار شوید.

 

خرید ابزار آلات آروا از فروشگاه اینترنتی ابزار ایکس

 

نحوه خرید ابزار آلات آروا از فروشگاه اینترنتی ابزار ایکس

فروش ابزارآلات آروا در ابزارایکس انجام می گیرد. برای خرید محصولات آروا می توانید به سایت ابزار ایکس مراجعه کنید سپس در بخش دسته بندی ها ابزار مورد نظر را به سبد کالای خود اضافه نمایید. در نهایت در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر را تحویل بگیرید. فروش ابزار آلات آروا در ابزار ایکس با قیمت مناسب و تنوع بالا صورت می گیرد.

 

فروش ابزارآلات آروا در ابزارایکس 

ابزارایکس نمایندگی رسمی آروا آماده ارائه محصولات این شرکت به مشتریان خود می باشد. شما می توانید با خیال راحت از فروشگاه اینترنتی ابزار ایکس محصولات آروا را سفارش دهید. محصولات آروا از کیفیت بالایی برخوردار است و مشتری می تواند با توجه به حوزه فعالیت خود ابزار مناسب را انتخاب کند. اگر به دنبال فروش ویژه دستگاه جوش آروا، یکی از محصولا پر فروش این شرکت هستید، می توانید از ابزار ایکس محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

 علاوه بر کیفیت، مقاومت و دوام محصولات آروا، قیمت آن نیز منصفانه و به صرفه است. فروش ابزار آلات آروا در ابزار ایکس به مشتریان کمک می کند تا در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرند. اگر هنگام خرید محصولات این شرکت سوالی دارید، می توانید با پشتیبانی ابزارایکس تماس بگیرید و سوالات خود را از کارشناسان فروشگاه بپرسید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/evP6kCom
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه