چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 8 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

در این مقاله برای راه اندازی یک کسب و کار با کمترین سرمایه می توانید اطلاعات لازم و دقیق را ابتدا به دست آورید. افرادی که به دنبال یک کسب وکار با سرمایه کم و سوددهی بالا هستند کم نیستند و باید در این خصوص اطلاعات لازم و دقیق را به دست آورید تا در انتخاب نوع کار به مشکل نخورید زیرا امروزه کسب و کارهای متعدی هستند که می توانید برای راه اندازی آن اقدام کنید کسب وکار بسیار متنوع هستند. امروزه همه نوع تولیدات در کشور وجود دارد تولیدات داخلی و حتی صادر کردن آن بسیار اهمیت دارد و می تواند فرصت خوبی باشد تا بتوانید در کمترین زمان ممکن با راه اندازی و ایجاد شغل در کارگاهی یک کسب وکار موفق داشته باشید.

راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

راه اندازی بهترین کسب و کار با سرمایه کم

همه ی کسب وکار در ابتدا برای رونق و ایجاد نیاز به سرمایه اولیه برای راه اندازی دارند. درواقع امروزه هرچه شغلی با سرمایه ی کمتر راه بیفتد و سود بهتری داشته باشد می تواند مناسب باشد. در این زمینه می توانید اطلاعات لازم و کافی را به دست آورید. امروزه برای راه اندازی هر کارگاه تولیدی نیاز به دستگاه های صنعتی و دستگاه بسته بندی دارید درواقع امروزه همه ی کسب وکار در ابتدا با خرید یک دستگاه صنعتی شروع می شود و همچنین امروزه تقریباً همه ی تولیدات با ماشین آلات صنعتی انجام می شوند و دوره ی ماشین های صنعتی می باشد.

زیرا که سود از تولید حجم بالای محصولات به دست خواهد آمد و دیگ دوره ی قدیم تولیدات با روش های سنتی و به کارگیری از نیروهای انسانی به پایین رسیده است. چون که اگر بخواهید با نیروی انسانی محصولات و کسب و کار خود را رونق ببخشید، علاوه بر زمان بر بودن، سود خوبی نخواهید داشت و همه ی حجم تولید صرف حقوق نیروهای انسانی می شود.

چه کسب و کارهایی در ایران سود خوبی دارند؟

راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم می تواند سود بالایی داشته باشد اگر بتوانید کسب وکار خود را درست انتخاب کنید. قطعاً موفق خواهید شد بنابراین انتخاب نوع کسب وکار برای موفقیت در کار بسیار مهم است و باید به طور کامل در این زمینه تحقیقات داشته باشید. خط تولیدات که بسیار رونق دارند و افراد زیادی هستند که برای شروع کار با سرمایه اندک به سمت آنها رو می آورند متعدد هستند. برخی از این موارد می توان به) راه اندازی خط تولید و بسته بندی با خرید دستگاه بسته بندی، خط شست وشو میوه و سبزی با دستگاه های شست وشو اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، دستگاه میوه خشک کن با دستگاه های صنعتی خشک کن میوه و سبزی، دستگاه تفت آجیل و خشکبار، دستگاه بوجاری و...( همه ی دستگاه هایی هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین کسب وکار امروزه بسیار پررونق هستند و هر فرد بَنا به امکانات و دسترسی هایی که دارد و محصولاتی که می تواند راحت تر تولید نماید می تواند کسب وکار خود را آغاز نماید.

ایده های راه اندازی کسب و کار جدید و پرسود

راه اندازی کسب و کار جدید با سرمایه کم

هر سرمایه گذاری می تواند با سرمایه کم آغاز شود با توجه به گسترش امکانات امروزه کسب و کارهای جدیدی هستند که می توانید با آنها به سوددهی برسید درواقع کسب هایی که قدیمی هستند در ابتدای فعالیت خود جدید بوده اند راه اندازی یک کسب وکار جدید و تولیدی جدید می تواند سوددهی بالایی داشته باشد همچنین کسب وکار جدید می توانند معایب و مزایای متفاوتی داشته باشند.

معایب راه اندازی کسب و کار جدید

  • نمی توانید از تجربه ی تولید کنندگان بی شماری استفاده کنید.
  • در واقع یک ریسک پیش رو دارید و نمی دانید که موفقیت شما حتمی است یا خیر و می توانید خدمات جدید خود را به راحتی به افراد معرفی و عرضه نمایید یا خیر.
  • احتیاج به تبلیغات و بازاریابی بیشتری دارید.

مزایای راه اندازی کسب و کار جدید

  • درصد موفقیت در این کسب و کار بسیار بالاست زیرا رقیب بی شمار ندارید.
  • می توانید با تولیدات گسترده به موفقیت بالایی در کسب و کار خود برسید.
  • به راحتی می توانید بدون نگرانی از فعالیت رقبا کسب و کار خود را گسترش دهید.

کسب و کار های تولیدی

بسیاری از افراد در اغاز راه اندازی کسب و کار های خود پول زیادی ندارند و به دنیال دستگاه ها و امکانات قیمت مناسب تر و کوچک تر برای آغاز کار خود هستند. مجموعه "زاگرس ماشین کرج" یکی از با تجربه ترین و موفق ترین و بهترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی و بسته بندی در ایرانهستند که با بهترین کیفیت ارزان ترین قیمت دستگاه بسته بندی و خط تولید را ارائه می دهد. در واقع کسب و کار های تولیدی موفق و بزرگی از ابتدا موفق و بزرگ نبوده است و گاهی کارخانه های بزرگ و پیشرفته از سرمایه ی کم فعالیت خود را اغاز کرده اند بنابراین اگر میخواهید کسب و کاری را شروع کنید و سرمایه بیشماری ندارید نگران نباشید زیرا مسیر موفقیت برای شما عزیزان بسیار باز است .

در این فرصت میتوانید به راحتی و با دریافت مشاوره های حرفه ای و تخصصی به همه ی مواردی که میخواهید دست یابید و با بالابردن اطلاعات خود به راحتی در پیش برد اهداف خود میتوانید موفقیت کسب نمایید.

شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان

بسیاری از کسب و کارهای جدید و پرسود در تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد و... می توانند یک شغل پر درآمد با سرمایه کم برای آقایان باشند. ما به شما پیشنهاد کار تولیدی با سرمایه کم را می دهیم زیرا راه اندازی تولیدی در روستا ها هم نیز بسیار جوابگو هستند. می توانید نیازهای اجتماعی و عموم مردم را بررسی کنید. از خود بپرسید چه کسب و کار هایی نیاز است تا مردم به سمت خرید محصول یا خدمات شما هجوم بیاورند؟

بهترین برند ها و کسب و کارهای موفق

در ادامه تعدادی از برترین کسب و کار های موفق را به شما معرفی می کنیم که توانستند با برندسازی با سرمایه کم کسب و کار خود را شروع کنند و در حال حاضر جزو برترین ها و تاپ های ایران قرار بگیرند.

کسب و کار های موفق موفق که با سرمایه کم شروع کردند!

دیجی کالا

در سال 1383 دو برادر به اسم سعید و حمید محمدی که به عکاسی علاقه داشتند به صورت سنتی از فروشگاهی دوربین مورد نظر خود را خریداری کردند اما به دلیل تقلبی بودن آن و فهمیدن این از اینترنت باعث شد جرقه راه اندازی دیجی کالا خورده شود. در ابتدا با فروش محصولاتی مثل دوربین و موبایل شروع کردند، اما حالا کمتر کالا و محصولی وجود دارد که در دیجی کالا نتوانید پیدا کنید. به این صورت دی جی کالا به یکی از نمونه کسب و کار های موفق و پر سود قرار گرفت.

ایمالز

یکی از بهترین ایده های کسب وکار با سرمایه کم که جزو نمونه های موفق می باشد. این کسب و کار به کمک دیگر کسب و کار های جدید و کوچک نیز آمد. اگز بخواهیم نوع این کسب و کار را معرفی کنیم می توان گفت "ایمالز جستجو گر کالا و فروشگاه اینترنتی است که خریداران را به فروشندگان متصل و فرایند خرید را ساده می نماید و با به وجود آوردن یک فضای رقابتی به خریدار کمک میکند کالا ها را با قیمت ارزان تر خریداری کرده و همچنین تمام انتخاب های خود را در یکجا مشاهده می کند و این امر باعث خرید بهتر و ارزانتر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می شود." در حال حاضر بسیاری از فروشگاه ها و کسب و کار ها محصولات خود را در این وب سایت قرار می دهند.

زاگرس ماشین کرج

قدیمی ترین و معتبر ترین مرکز خرید ماشین آلات صنعتی و دستگاه بسته بندی در ایران. این مرکز فعالیت خود را از سال 1387 بر پایه ی جلب رضایت مشتری و رفع نیاز های کشور در زمینه ی تولیدات با طراحی و ساخت ماشین آلات صنایع غذایی، دستگاه بسته بندی، دستگاه خشک کن میوه جات و سبزیجات، و باد کن بطری با تکیه بر علم و دانش فنی روز مهندسان خود و بالاترین کیفیت که قابل رقابت با نمونه های خارجی خود باشد آغاز نموده است. زاگرس ماشین فرصتی را برای مشتریان، تولید کنندگان و کار آفرینان فراهم می نماید تا ایده ها و نظرات خود را با تیم طراحی شرکت به اشتراک گذاشته تا درصورت امکان در ساخت ماشین آلات مد نظرشان به کار برده شود.

زاگرس ماشین کرج

50 ایده کسب و کار پر سود و کم خرج

در ادامه به شما 50 کسب و کار خانگی و صنعتی برای آقایان، خانم ها، نوجوانان و ... را که با سرمایه کم قابل راه اندازی است را به شما معرفی می کنیم. اکثر موارد زیر می توانند در ابعاد کوچکتر برای کسب درآمد خانگی هم مفید باشند.

  1. بسته بندی حبوبات
  2. بسته بندی خشکبار و آجیل
  3. راه اندازی خط تولید میوه خشک
  4. تولید چیپس
  5. تولید قند
  6. تولید پفک
  7. تولید سالاد الویه
  8. تولید ساندویچ سرد
  9. دستگاه جوراب بافی
  10. چاپ روی ماگ، تی شرت
  11. پرورش قارچ
  12. صادرات
  13. تاسیس نمایندگی بیمه
  14. یوتیوبر شدن
  15. پرورش زالو
  16. ادمین پیج اینستاگرام
  17. تدریس خصوصی
  18. طراح داخلی
  19. جوشکار سیار
  20. مشاور امور قراردادی
  21. سبزی خردکن
  22. روغن گیری
  23. آشپز غذای خانگی و دسر
  24. طراح لباس
  25. خیاط و تعمیرکار لباس
  26. سازنده جعبه ی کادو
  27. ساخت عروسک بافتنی و پارچه ای
  28. ساخت زیورآلات دست ساز
  29. بافت لباس های زمستانی یا پتوهای دست باف
  30. درست کردن غذاهای گیاهی
  31. ساخت لوازم چوبی
  32. مشاور آنلاین در زمینه های تخصصی مثل کامپیوتر
  33. بازاریابی تلفنی
  34. تولید محتوای متنی
  35. ساخت دفترهای فانتزی
  36. ساخت مجسمه با سنگ یا چوب یا گل پلیمر
  37. ساخت کتاب های pdf
  38. ساخت کتاب های صوتی
  39. ساخت پادکست
  40. ساخت ویدئوهای آموزشی
  41. مترجمی
  42. تعمیر موبایل و کامپیوتر
  43. برنامه ریز مراسمات
  44. فروش محصولات غذایی
  45. آموزش آنلاین
  46. پرورش و فروش گل و گیاه
  47. توسعه اپلیکیشن های موبایلی
  48. ارائه خدمات گرافیکی و چاپ
  49. ساخت و آموزش صنایع دستی
  50. تولید شکلات و شیرینی
نتیجه گیری

برای راه انداخت و ایجاد کسب و کار خانگی با سرمایه کم و هم چنین کسب و کار های جدید و صنعتی به مقداری سرمایه، دستگاه های صنعتی بسته بندی نیاز دارد که بهترین وب سایت برای خرید را به شما معرفی کردیم. هیچوقت دیر نیست! شماهم می تونید با سرمایه کم بهترین کسب و کار خود را راه اندازی کنید. نکته مهم و قابل توجه این است که در دنیای امروزی استفاده از طراحی سایت و سئو و دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات از روش های مختلف می توانید در آمد میلیاردی نیز برسید. برای راه اندازی کسب و کار همیشه نمونه هایموفق را بررسی کنید! دی جی کالا در ابتدا چه میزان در آمد داشت اما حالا کجای کار قرار گرفته؟ ترب چگونه توانست با کمترین سرمایه سخت ترین رقیب برای دیجی کالا بشود؟ دیگر کارخانه ها و فروشگاه ها یا حتی شرکت های خدماتی موفق را در نظر بگیرید! ایمالز – تیمچه – زاگرس ماشین کرج – دیوار – شیپور – محتوا مارکتینگ – اسنپ – کنسئو – ویرگول – بازار و... چگونه توانستند موفق ترین کسب و کار های ایران شوند؟

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3MuBGALm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
mehdi :
11 ماه پیش
محتوای خیلی خوبی بود ممنون
farzad :
10 ماه پیش
ممنون از توضیحات خوبتون
مرتضی :
10 ماه پیش
بنظرم محتوای خوبی بود ولی بعضی از ایده های شغلی معقولانه نیست با سرمایه کم راه اندازی کرد ولی در کل خوب بود
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آباد
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه