جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه در صنایع گوناگون جهت چاپ اطلاعات مختلف مانند قیمت، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، سری ساخت و غیره بر روی بسته بندی محصولات از دستگاه های جت پرینتر استفاده می شود.

جت پرینتر های کداجت از رایج ترین و پر استفاده ترین جت پرینتر هایی هستند که از آن ها برای برای چاپ اطلاعاتی متغیر استفاده می شود.

به طور کلی دو نوع جت پرینتر وجود دارد، جت پرینتر های اتوماتیک یا ثابت و جت پرینتر های دستی. ما در این مطلب قصد داریم به ویژگی های جت پرینتر های دستی کداجت بپردازیم.

از جمله دلایلی که باعث محبوبیت جت پرینتر های دستی کداجت شده است، طراحی آن ها می باشد. این نوع چت پرینتر ها با استفاده از باتری های شارژی فعالیت می کنند. از این رو این جت پرینتر ها را به راحتی می توان حمل کرد و در هر جایی از آن ها استفاده کرد.

همچنین کار با این دستگاه ها بسیار راحت می باشد و نیازی به داشتن مهارت و تخصص برای کار کردن با آن ها نیست.

ویژگی و کاربرد جت پرینتر های دستی کداجت

1.     استفاده راحت و آسان

از دستگاه هایی که قدیمی و حجیم هستند نمی توان در هر جایی استفاده کرد و در نتیجه عمل چاپ در آن ها با مشکل می شود.اما این مشکل در جت پرینتر های دستی کداجت وجود ندارد. این جت پرینتر ها به راحتی در هر جایی قابل نصب و استفاده هستند. همچنین باتری هایی که در آن ها استفاده شده است، تا مدت زیادی قابل استفاده هستند و همچنین قابل شارژ شدن نیز می باشند. علاوه بر این ویژگی ها، کارتریج جت پرینتر نیز قابل تعویض می باشد.

جت پرینتر های دستی کداجت

2.    قابل استفاده بر روی سطوح مختلف

جت پرینتر های دستی کداجت طوری طراحی شده اند که به راحتی می توان از آن ها برای چاپ اطلاعات بر روی سطوح مختلف مانند شیشه، چوب، فلز، پارچه، پلاستیک و غیره استفاده کرد.

همچنین از جت پرینتر های دستی می توان بر روی کالا های بزرگ و حجیم مانند تیرآهن، لوله، بشکه، دیوار و غیره استفاده کرد.استفاده از این دستگاه بر روی سطوح مختلف نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد و هرکسی می تواند با این جت پرینتر کار کند. قیمت جت پرینتر کداجت نیز نسبت به تکنولوژی های مشابه چاپ بسیار مناسب تر است.

3.    چاپ اطلاعات با سرعت بالا

سرعت چاپ در جت پرینتر های دستی نسبت به سایر جت پرینتر ها بسیار بیشتر می باشد. همچنین جت پرینتر های دستی دارای یک صفحه نمایش بزرگ می باشند که درصورت نیاز به تغییرات در اشکالی که دستگاه چاپ می کند، می توانید به راحتی تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید. به  همین دلیل استفاده از جت پرینتر های دستی، بسیار در وقت افراد صرفه جویی می کند.

4.    چاپ علامت ها و بارکد های خاص

علامت ها و بارکد هایی وجود دارند که چاپ آن ها برای دستگاه ها و چاپگر های معمولی دشوار می باشد و برای چاپ کردن به نیاز است که از چاپگر های خاص استفاده شود.اما چاپ کردن اینگونه علامت ها و بارکد های خاص برای جت پرینتر های دستی کداجت کاملا بدون مشکل و راحت می باشد و دیگر نیازی نیست جهت چاپ این علائم از چاپگر های خاص استفاده کنید. جت پرینتر دستی را بنام تاریخ زن دستی نیز می شناسند.

5.    قابل استفاده در صنایع خودرو سازی

از جت پرینتر ها در صنایع خودرو سازی نیز استفاده می شود. با استفاده از آن ها بر روی قطعاتی مانند لنت، فیلتر و غیره اطلاعاتی را چاپ می کنند.

قطعات تولید شده توسط خودروسازان به رنگ تیره می باشد و اشکال و اطلاعاتی که توسط جت پرینتر ها چاپ می شوند نیز عموما تیره می باشند. از این رو، این کار خودرو سازان را با مشکلات و چالش هایی رو به رو می کند.جت پرینتر های دستی کداجت این امکان را به تولیدکنندگان قطعات خودرو می دهند تا با استفاده از رنگ سفید و یا هر رنگ دلخواه دیگری، اطلاعاتی مانند آرم، لوگو، سری ساخت و غیره را بر روی قطعات تولیدی خود چاپ کنند.

6.    استفاده در صنایع دارویی و پزشکی

در صنایع دارویی و پزشکی محصولاتی تولید می شوند که با سلامت افراد ارتباط مستقیم دارند. در نتیجه اطلاعاتی که نیاز است بر روی آن ها درج شود بسیار مهم و ضروری می باشند.

از جت پرینتر های دستی کداجت می توان برای چاپ این اطلاعات بر روی محصولاتی مانند شربت ها ، انواع دارو ها، گاز استریل، محلول ضد عفونی کننده و غیره استفاده کرد.

7.    استفاده در صنایع غذایی و نوشیدنی

یکی از صنایعی که جت پرینتر ها از جمله جت پرینتر های دستی در آن بسیار استفاده می شوند، صنایع غذایی و نوشیدنی می باشد.

تمامی محصولاتی که توسط تولیدکنندگان تولید می شوند، برای عرضه در بازار باید بر روی بسته بندی خود اطلاعاتی مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت و غیره را داشته باشند. 

این موضوع باعث شده است که جت پرینتر ها، مخصوصا جت پرینتر های دستی به یک ابزار و وسیله ضروری برای تولیدکنندگان محصولات غذایی تبدیل شود.

برای مشاوره ، اطلاع از قیمت  و خرید جت پرینتر ، با کداجت تماس بگیرید . 

۰۹۱۲۸۸۸۸۳۹۰

www.codajet.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nHeW11mh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه