سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین سرخ کن فیلیپس

1 سال پیش ( 1401/11/20 )
 

 بهترین سرخ کن فیلیپس

برای پخت هر نوع غذایی چند مدل روش پخت وجود دارد. مثلاً برای پخت گوشت می توان آن را بر روی آتش کباب کرد. با یه توان گوش را درون آب پز کرد. روش دیگر پخت گوشت سرخ کردن آن در روغن می باشد. غذاهای سرخ کردنی از محبوب ترین غذاها در بین خانواده های ایرانی است. همانطور که غذاهای سرخ شده با روغن خوشمزه هستند. همانطور هم برای بدن ضرر دارد. شرکت هلندی فیلیپس با توجه به نیاز بازار جهانی شروع ساخت دستگاهی کرده است که بتوان به کمک آن انواع مواد غذایی را کاملا بدون روغن سرخ کردنی تکنولوژی پخت تمامی این دستگاه ها گردش سریع هوای داغ می باشد. نام این دستگاهها هواپز فیلیپس است .این دستگاه با کمک تکنولوژی گردش سریع هوای داغ مواد غذایی درون خود را کاملا مغز پخت می کنند. این روزها شرکت های بزرگ تولید کننده لوازم خانگی دستگاه های خود را در کشورهای مختلف همچون چین مالزی اندونزی و غیره تحت لیسانس کشور مبدا برند تولید می کند. شرکت فیلیپس اکثر دستگاه های سرخ کن بدون روغن فیلیپس را در کشور چین تحت لیسانس هلند تولید می کنند. بعضی از مدلهای دستگاه های هواپز فیلیپس در کشور ترکیه تحت لیسانس کشور هلند تولید شده است

 شرکت ایران فیلیپس

کمپانی های بزرگ تولید کننده لوازم خانگی و تجهیزات پزشکی در کشور های مختلف در سراسر دنیا دفتر فروش و نمایندگی فروش دارد. شرکت هلندی فیلیپس هم در سراسر دنیا نماینده فروش و خدمات پس از فروش دارد. شرکت ایران فیلیپس از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش لوازم خانگی فیلیپس لوازم آرایشی و بهداشتی فیلیپس آغاز کرده است. شرکت ایران نمایندگی رسمی فیلیپس در ایران می باشد. این شرکت وارد کننده انواع لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی فیلیپس اصل به ایران می باشد. دفتر مرکزی شرکت ایران فیلیپس در امین حضور تهران قرار دارد. ایران فیلیپس در خیابان جمهوری و شوش نیز دفتر فروش دارد. دفتر های مربوط به لوازم خانگی در امین حضور و شوش و دفتر مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی در خیابان جمهوری قرار دارد. نمایندگی فیلیپس در تهران دو مرکز خدمات مختلف دارد. مرکز خدمات مربوط به لوازم خانگی در امین حضور تهران قرار دارد. خدمات مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی نیز در خیابان جمهوری قرار دارد. تلفن تماس هر دو مرکز خدمات شرکت ایران فیلیپس نمایندگی فیلیپس در تهران در صفحه تماس با ما وبسایت ایران فیلیپس قرار دارد.

٧ مدل از بهترین سرخ کن فیلیپس

در ادامه این مطلب شرکت ایران فیلیپس به معرفی ۷ مورد از بهترین و پرفروش ترین دستگاه های سرخ کن بدون روغن فیلیپس پرداخته است. شما عزیزان می توانید پس از مطالعه این مطلب نسبت به خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس مورد نیاز خود را اقدام نمایید.

سرخکن بدون روغن فیلیپس ۹۸۶۳

میتوان از دستگاه سرخ کن فیلیپس HD9863 به عنوان بزرگترین و کاملترین دستگاه در بین تمامی برندهای تولید کننده دستگاه سرخ کن بدون روغن یادکرد ظرفیت و حجم سبد داخلی این دستگاه معادل ۷.۳ میباشد. در دستگاه فیلیپس HD9863 می توان ۱.۴ گرم مواد غذایی را جای داد با کمک دستگاه سرخ کن فیلیپس ۹۸۶۳ میتوان برای هشت نفر غذا پخت یا میتوان یک مرغ درسته را درون آن جای داد تابه این دستگاه از جنس فلز با روکش نچسب تشکیل شده است. قسمت کف تاب سرخ کن ۹۸۶۳ فیلیپس توری وجود دارد. این طوری از تابه جدا می شود و می توان تمامی قسمت های تابع را در ماشین ظرفشویی شست و این دستگاه یک عدد تابع کیک پس وجود دارد. همانطور که گفته شد دستگاه هواپز فیلیپس ۹۸۶۳ انواع مواد غذایی را کاملاً بدون نیاز به روغن سرخ می کند. این دستگاه با به کار گیری از توان بالای ۲۲۲۵ واتی خود مواد غذایی را ۱.۵ برابر سریعتر از و گازها می پزد. با خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس در پول انرژی و زمان خود صرفه جویی کنید. یکی از امکانات کاربردی این دستگاه این است که هنگام به پایان رسیدن برنامه پخت غذایی دستگاه آلارم می زند و به شما می فهماند که برنامه پخت آن به اتمام رسیده است تکنولوژی پخت سرخ کن ۹۸۶۳ فیلیپس rapid air دارد. این تکنولوژی پخت باعث میشود هوا به سرعت درون محفظه صبح کن دردش داشته باشد. این تکنولوژی از خروج بوی ایجاد شده به هنگام پخت انواع مواد غذایی جلوگیری می کند. تمامی مدل های دستگاه های سرخ کن بدون روغن فیلیپس سبد گردان ندارند و با توجه به تکنولوژی rapid air نیازی به سبد گردان ندارنند.

 سرخ کن فیلیپس مدل HD9654

دستگاه سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9654 یکی دیگر از دستگاه های xxl شرکت هلندی فیلیپس می باشد که می توان آن را برای خانواده های پرجمعیت تهیه کرد. حجم محفظه پخت دستگاه هواپز فیلیپس ۹۶۵۴ همانند هواپز فیلیپس مدل ۹۸۶۳ با ٧.٣ لیتر است. در این دستگاه می توان تا مقدار ۱.۴ کیلوگرم مواد غذایی را سرخ کرد. بر روی این دستگاه یک صفحه نمایش دیجیتالی وجود دارد که می توان به کمک آن و دکمه های طراحی شده بر روی آن برنامه های متنوع را به دستگاه بدهیم. تکنولوژی پخت این دستگاه twin turbostaro است این تکنولوژی باعث می شود. دستگاه سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل ۹۶۵۴ انواع مواد غذایی را دو برابر سریع تر از آب ها و گازها کاملا بدون روغن سرخ کنند. با توجه به مخزن پخت بزرگ هواپز ۹۶۵۴ این دستگاه به توان بالایی هم نیاز دارد. توان این دستگاه همانند دستگاه فیلیپس ۹۸۶۳ معادل ۲۲۲۵ وات است. یکی از قابلیت های بسیار خوب و کاربردی این دستگاه تابه گریل آن است که به کمک تابه گریل این دستگاه می توان انواع گوشت را به راحتی فقط در چند دقیقه گریل کرد.

 سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9650

دستگاه هواپز یا سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل hd ۹۶۵۰ هم یکی دیگر از مدل های دستگاه های هواپز xxl موفق و پرفروش در بازار جهانی می باشد. این دستگاه ارزانترین هواپز ۸ نفره فیلیپس است حجم مخزن این دستگاه هم همچون دو دستگاه قبلی ۷.۳ لیتر است. در این مدل سرخ کن می توان تا ۱.۴ کیلوگرم مواد غذایی را سرخ کرد. سرخ کن فیلیپس ۹۶۵۰ همانند دیگر دستگاه های سرخ کن فیلیپس بدون روغن می باشد. تو به این دستگاه از جنس فلز با روکش نچسب تشکیل شده. و به راحتی می توان آن را در ماشین ظرفشویی شست این هوا پس هم همچون دو مدل پیشین دارای هشدار در زمان تمام شدن برنامه پخش میباشد 9650 فیلیپس مجهز به تکنولوژی rapid air است. که با کمک این تکنولوژی از پخش شدن بو هنگام پخت مواد غذایی جلوگیری و باعث درد سریع هوا می شود. شرکت هلندی فیلیپس اکثر دستگاه خود در کشور چین تحت لیسانس هلند تولید می کند دستگاه سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل hp ۹۶۵۰ در کشورهای چین و ترکیه تحت لیسانس کشور هلند تولید شده اند.

 سرخ کن فیلیپس مدل ۹۲۸۰

در حال حاضر دستگاه سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل hd ۹۲۸۰ جدیدترین دستگاه xl تولید شده توسط شرکت فیلیپس است. تابه این دستگاه از جنس تفلون تشکیل شده است. حجم مخزن پخت آن ۶.۲ لیتر است و می توان تا ۱.۲ کیلوگرم مواد غذایی را کاملا بدون روغن درون آن سرخ کرد. هواپز فیلیپس hd ۹۲۸۰ دارای صفحه نمایش لمسی با ۸ برنامه می باشد. برنامه این دستگاه کاملا کاربردی و عالی می باشد. و نیازی به برنامه های بیشتر نیست اما در صورت نیاز می توان به صورت دستی هم به دستگاه برنامه دلخواه خود را بدهید. فیلیپس مدل ٩٢٨٠ دارای قابلیت اتصال به تلفن همراه از طریق wifi است از برنامه دستور پخت سرخ کن فیلیپس می توان به هزاران برنامه پخت مختلف سرخ کن های فریز دسترسی داشت. سرخ کن بدون روغن فیلیپس هم همانند اکثر مدل های این شرکت ساخت کشور چین تحت لیسانس کشور هلند است. این دستگاه در سه مدل مختلف طراحی و تولید شده است یک مدل ساده یک مدل با تابه کیک پز و یک مدل هم با تابه گریل که هرکدام نام مخصوص به خود را دارند.

 کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9270

دستگاه سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9270 یکی دیگر از مدل های دستگاه های هواپز xl می باشد. فیلیپس ۹۲۷۰ هم همانند سایر مدل های شرکت ۶.۲ لیتری است. سبد پخت این دستگاه از جنس تفلون تشکیل شده و می توان با هر بار استفاده از این دستگاه ۱.۲ کیلوگرم مواد غذایی را کاملا بدون روغن سرخ کرد. این مدل هم همانند دیگر مدل های فیلیپس ساخت کشور چین تحت لیسانس کشور هلند میباشد. در قسمت جلوی این دستگاه صفحه نمایش دیجیتال لمسی وجود دارد. با کمک این صفحه نمایش لمسی میتوان به دستگاه برنامه های مختلفی داد و از ۸ برنامه ای که به صورت پیش فرض بر روی دستگاه قرار دارد. استفاده کرد نفر پخت و تابع این دستگاه به صورت کامل از دستگاه جدا می شود و می توان آن را در ماشین ظرف شویی قرار داد سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل ۹۲۷۰ همانند مدل ٩٢٨٠ در سه مدل تولید شده است. دو مدل دیگر این دستگاه به همراه تابع کیک و تابه گریل ارائه میشود توان مصرفی این دستگاه معادل ۲۰۰۰ وات میباشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HzKQSRAu
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه