جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

انواع کانکس را بشناسید

1 سال پیش ( 1401/12/6 )
 

به احتمال زیاد شما با انواع مختلف سازه های پیش ساخته روبرو شده اید و می دانید که تنوع این محصولات بسیار بالا است. کانکس ها دسته ای از این دسته بندی هستند که کاربری های مختلفی دارند و در صنایع مختلفی از آنها استفاده می شود.

شرکت حرفه ای در ساخت سازه های پیش ساخته

آشنایی با یک شرکت حرفه ای در این زمینه می تواند به شما کمک کند تا به محصول دلخواه خود به راحتی دسترسی پیدا کنید. نوع طراحی، توجه به اصول زیباشناسی و انتخاب مواد مرغوب باید همواره زیر ذره بین افراد قرار بگیرد تا بتوانند بهترین محصول را داشته باشند.

در این مطلب سعی خواهیم کرد تا شما را با کانکس سازی آشنا کنیم تا اطلاعات­تان در این زمینه بیشتر شود.

انواع کانکس

انواع اتاقک­ های پیش ­ساخته

این روزها افراد زیادی بدون اطلاع از تنوع محصولات در این زمینه اقدام به خرید کانکس می کنند. این سازه های پیش ساخته را می توان از منظر کاربری، شکل، ابعاد، جنس و پلان دسته ­بندی کرد. ساخت اتاقک ­های پیش ­ساخته یک حرفه مهم در کشور است که مجموعه های مختلفی در این حوزه فعالیت می کنند.

کاربری

این اتاقک ­های پیش ­ساخته از نظر کاربری تنوع بسیار زیادی دارند و شما می توانید با توجه به نیاز از یک شرکت معتبر محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. از انواع کاربری این سازه پیش ساخته می توان به اتاقک رستوران آماده، مسکونی، نگهبانی، اداری، خدمات شهری، مدرسه، فروشگاهی، سرویس بهداشتی، ویلایی و ... اشاره کرد.

هر نوع از این موارد نام برده دارای طراحی های مخصوص به خود است که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت های معتبر نظیر ساحل کانکس در ارتباط باشید.

شکل

با توجه به استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی روز در این بخش از صنعت، این امکان به وجود آمده که اشکال مختلفی از این سازه ها را طراحی و تولید کرد. رایج ترین شکل این محصولات مکعب مستطیل است و اکثر مردم با این شکل، سازه­ ها را می شناسند.

از دیگر اشکال می توان به مربعی، دایره ای، مخروطی و ... اشاره کرد. شرکت ساحل به عنوان برترین کانکس سازی در بندر عباس از انواع شکل ها استفاده کرده است و شما می توانید در این رابطه با مسئولین سایت مشورت کنید.

ابعاد

سازه های پیش ساخته را می توان در هر ابعاد دلخواه سفارش داد. هر چه ابعاد سفارش شما بیشتر باشد قیمت کانکس نیز متناسب با افزایش خواهد یافت. شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود ابعاد مشخصی برای اتاقک پیش ­ساخته خود در نظر بگیرید و به شرکتی معتبر سفارش دهید.

جنس

یکی دیگر از دسته بندی های این محصولات مربوط به متریال است که شما باید به متریال قسمت های مختلفی از اتاقک پیش ­ساخته اعم از در و پنجره، کفپوش، شاسی و ... توجه داشته باشید. برای کانکس سازی در قشم یا دیگر جزایر با دمای محیط بالا باید به جنس تمام بخش ها دقت داشت.

پلان

با مراجعه به شرکت های بزرگ متوجه خواهید شد که می توانید پلان نقشه اتاقک را به صورت دلخواه طراحی کنید. به همین دلیل پلان را نیز به عنوان دسته ای از تنوع سازه های پیش ساخته معرفی می کنند.

ساحل کانکس

شرکت های زیادی در زمینه طراحی و تولید این سازه ­ها فعالیت دارند اما توصیه می کنیم که شما به برترین آنها مراجعه کنید. این شرکت فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرده و پروژه های بزرگ و کوچکی را با قدرت تمام انجام داده است.

این شرکت نمایندگی شرکت بزرگ ماموت را اخذ کرده و از برترین تجهیزات در ساخت سازه­ های پیش ­ساخته استفاده می کند.

جمع بندی

این روزها استفاده از سازه های پیش ساخته در ویلاها، بازارچه ها و ... بسیار زیاد شده است و این به دلیل کیفیت بالای آنها و تنوع کاربری است. در این مطلب شما با انواع اتاقک ­های پیش­ ساخته آشنا شدید و دانستید که برای سفارش این نوع سازه می توانید به سایت ساحل کانکس مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SP57glDO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه