چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

دانلود فیلم

1 سال پیش ( 1401/12/8 )
 

از بین عنوانین مختلف هنر هفتم، آثار انیمه به خاطر سبک بدون حد و مرز تصویرسازی، داستان گویی های گسترده و خلاقیت های بی پایان در ژانرهای متنوع موفق شده اند تا مخاطبان زیادی را متوجه دنیای شگفت انگیز خود کنند. هر سال انیمه های سریالی زیادی ساخته و منتشر میشوند اما انیمه هایی که توانسته اند سلیقه های مختلفی را جذب خود کنند و البته در طول زمان همچنان از کیفیت آن ها کاسته نشده و به نوعی پرچم دار سبک های خود به شمار می روند، همان تجربه های بی نظیری می باشند که مسبب تجربه ای پر از شگفتی و لذت برای مخاطبان خود می شوند.سایت های گوناگونی انیمه ها را در اختیار شما قرار داده اند که سایت نیکی دیلی یکی از آن ها می باشد.


انیمه حمله به تایتان ها

انیمه حمله به تایتان ها

حمله به تایتان (به ژاپنی: 進撃の巨人؛ به هپبورن: Shingeki no Kyojin؛ به انگلیسی: Attack on Titan‎)، که به عنوان اتک آن تایتان شناخته می شود، یک مجموعه تلویزیونی انیمه ژاپنی دارای ژانراکشن،، خیال پردازی تاریک و پسارستاخیزی است که براساس مانگایی به همین نام اثر هاجیمه ایسایاما ساخته شده است.کارگردانی این مجموعه تلویزیونی برعهده تتسورو آراکی ، ماساشی کویزوکا ، یوچیرو هایاشی و جون شیشیودو بوده است. تهیه کنندگانی که در این مجموعه همکاری کردند، تتسویا کینوشیتا، کنسوکه تاتیشی، توشیهیرو مائدا، شین فوروکاوا، توموهیتو ناگاسه ، جورج وادا، تتسویا اندو ، یاسویوکی نیشیا ، سویا کیوتا ، هیتوشی اایتوو ماکوتو کیمورا می باشند. مجموعه ابتدا در 7 آوریل 2013 ( 18فروردین 1392) در ماینیچی برودکاستینگ سیستم شروع شد و تا 28 سپتامبر 2013 به طول انجامید. فصل دوم انیمه نیز از آوریل 2017 پخش شد. انتشار بخش نخست از فصل سوم این انیمه نیز از ژوئیه 2018 آغاز شد و بخش دوم آن نیز از 29 آوریل 2019 پخش شد. پخش بخش اول فصل چهارم این انیمه نیز از7 دسامبر 2020 آغاز شد و در تاریخ 29 مارس 2021 به پایان رسید. بخش دوم فصل چهارم در تاریخ 9 ژانویه 2022 شروع به پخش کرد و در 4 آوریل 2022 به پایان رسید. فیلمنامه این مجموعه را یاسوکو کوبایاشی و هیروشی سکو با همکاری یکدیگر به رشته تحریر درآورده اند. کلیت این مجموعه در 4فصل و 87 قسمت (که البته فصل 4آن همچنان درحا پخش است) منتشر شده است که مدت زمان هر قسمت آن تقریباً 120 دقیقه است.

حمله به تایتان

انیمه در کشور ژاپن با فروش 51190 نسخه برای 25 قسمت فصل اول بسیار موفق ظاهر شد اما ،در 12 ژوئن سال 2015 وزارت فرهنگ چین حمله به تایتان را به همراه 38 عنوان انیمه و مانگا دیگر (شامل دفتر مرگ، سورت آرت آنلاین، ارگو پراکسی و ..) که به نظر آنها شامل صحنه های خشونت آمیز، مستهجن، تروریسم و خلاف عفت عمومی بود را توقیف کرد. ساخت موسیقی این اثر را هیرویوکی ساوانو به عهده گرفته است وآهنگ ابتدایی آن با نام گورن نو یومیا (به ژاپنی: 紅蓮の弓矢، با معنی لغوی تیر و کمان قرمز) را سوند هوریزون و آهنگ پایانی آن با نام اوتسوکوشیکی زانکوکو نا ساکای (به ژاپنی: 美しき残酷な世界، با معنی این دنیای زیبای بی رحم) را یوکو هیکاسا خوانده است. فصل چهارم که فصل پایانی است در تاریخ 6 دسامبر 2021(برابر با ‎16 آذر 1399) اولین قسمت آن پخش شد و قسمت های این فصل 16 قسمت است و در حال پخش شدن است. هر یکشنبه شب ها قسمت جدید در شبکه های ژاپن پخش می شود و در سایت نیکی دیلی نیز دانلود انیمه attack on titan قابل دسترسی است. نیمه ی اول فصل چهارم در 29 مارس 2021 (برابر با 9 فرودین 1399) به پایان رسید. پخش نیمه ی دوم این فصل از انیمه در 19 دی 1400 (9 ژانویه2022) شروع شد. نکته ای که در خصوص عناصر داستان این مجموعه قابل توجه است، تایتان ها هستند،تایتان ها (به انگلیسی: Titans) و (به ژاپنی: 巨人 Kyojin) غول هایی هستند که ظاهری بسیار شبیه به انسانها دارند با این تفاوت که به دلیل عدم برخورداری از آلات تناسلی و همچنین اندام دفع گوارش، فاقد قدرت گوارش و تولید مثل هستند. بیشتر تایتان ها جنسیت مرد دارند با این حال تایتان های زن نیز دیده شده اند. مردم داخل دیوار آموخته بودند که 107 سال قبل از سال 850 ظاهر شدند و بشریت را به سرعت در معرض نابودی قراردادند. بعدها در انیمه مشخص می شود که آنها نزدیک به 2000 سال قبل وجود داشته اند که به دلیل لوث شدن داستان از ذکر آن موارد خودداری شده است.

دانلود انیمه attack on titan

نام تایتان از اساطیر یونانی برگرفته شده است. حمله به تایتان بیشترین اثرپذیری را از یوتون یکی از معروف ترین اساطیر اسکاندیناوی داشته است. هر دو افسانه «تایتان» و «یوتون» از موجودی بنام یمیر به وجود آمده اند. در قسمت 96 مانگا حمله به تایتان، چندین شخصیت تایتان با اقتباس از شخصیت های سریال بازی تاج وتخت طراحی شده اند.در سایت های اینترنتی گوناگون دانلود انیمه، سریال خارجی، فیلم و ...در اختیار علاقمندان به فیلم و سینما می باشد. در این مجموعه 11گونه از تایتان ها مطرح شده اند که، گونه اول تایتان های عادی ، گونه دوم تایتان های غیرعادی هستند و به همین ترتیب نه تایتان ، تایتان بنیان گذار، تایتان زرهی، تایتان مبارز، تایتان جانور، تایتان ارابه، تایتان غول پیکر، تایتان مؤنث، تایتان آرواره و تایتان پتک جنگی گونه های دیگری از تایتان ها هستند. داستان این مجموعه به این شرح است که، سال پیش از شروع داستان با ظهور تایتان ها (به انگلیسی: Titans) بشریت مجبور شد برای ادامه حیات به زندگی قرون وسطایی در درون دیوارهایی بلند روی بیاورد. کمترین ارتفاع این دیوارها 50 متر و بلندترین تایتان قدی حدود 18 متر دارد. در نتیجه می توان گفت بشریت از شر حملات تایتان ها در امان است تا اینکه در سال845 دو تایتان با نام های تایتان عظیم الجثه و تایتان زره پوش ظاهر می شوند. تایتان عظیم الجثه ارتفاعی نزدیک به 60 متر داشته و همچنین تایتان زره پوش باعث شکسته شدن دیوار ماریا می شود و همان طور که آرمین آرلرت تصور می کرد بشریت متوجه می شود که دیوارها نمی توانند به صورت همیشگی مانع حمله تایتان ها شوند. پس از آن که تایتان ها دیوار ماریا (به انگلیسی: Maria) تخریب و به شهر شیگانشینا (به انگلیسی: Shiganshina) نفوذ کردند، تایتانی مادر ارن یگر (به انگلیسی: Eren Jaeger) را می کشد، ارن قسم می خورد که انتقام انسان ها را از تایتان ها بگیرد. وی به همراه دوستانش آرمین آرلرت و میکاسا آکرمن (به انگلیسی: Mikasa Ackerman) به بخش ارتش ملحق می شوند تا پس از گذراندن دوره آموزشی به هنگ اکتشاف (به انگلیسی: Survey Corps) ملحق شوند و برای دفاع از دیوار بعدی خود را آماده کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2aGowpuw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه