جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

تیاندی و نرم افزار ریکاوری هارد دوربین مداربسته

تیاندی و نرم افزار ریکاوری هارد دوربین مداربسته

شرکت تیاندی یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تولید سیستم های مداربسته است. این کمپانی یک شرکت چینی است که توانسته در بین متقاضیان سیستم مدار بسته رضایت کاربران را به خود جلب کند. اطلاعات و تصاویر دوربین مداربسته از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. زیرا هنگام وقوع جرم و جنایت این تصاویر دوربین مدار بسته هستند که به کمک کاربر می آیند. برخی از مواقع ممکن است در اثر عوامل مختلف اطلاعات هارد دوربین مداربسته حذف شوند. در این صورت نیاز به ریکاوری دوربین مداربسته وجود دارد. تیاندی برای رفع این مشکل اقدام به تولید نرم افزار ریکاوری هارد دوربین مداربسته کرده است. برای ریکاوری هارد دوربین مداربسته با ما همراه باشید.

راهنمای خرید دوربین تیاندی

دوربین های مداربسته تیاندی دارای انواع مختلفی هستند. اگر قصد خرید سیستم مداربسته تیاندی را دارید، ما با ارائه راهنمای خرید دوربین تیاندی به شما کمک می کنیم. دوربین های تیاندی با تکنولوژی تحت شبکه (IP) تولید می شوند. این برند اقدام به تولید دوربین های مداربسته IP و دستگاه ضبط NVR کرده است. دوربین تیاندی بر اساس شکل ظاهری دارای دوربین های دام، بولت، اسپید دام، چشم ماهی و... است. کیفیت تصاویر در این دوربین ها باید بر اساس نوع نیاز و کاربری انتخاب شود. به طور کلی دوربین های مدار بسته تیاندی دارای کیفیت تصویر 1، 2، 3، 4، 5، 8 و 12 مگاپیکسلی هستند. ویژگی دیگری که در دوربین های تیاندی وجود دارد قابلیت دید در شب است. این دوربین ها قادر به ثبت و ارائه تصاویر با کیفیت در شب نیز هستند.

هارد دوربین مداربسته کجاست

اطلاعات و تصاویر دوربین مداربسته در محلی به نام هارد دوربین مداربسته ذخیره می شوند. حال این سوال پیش می آید که هارد دوربین مدار بسته کجاست؟ دوربین مداربسته تصاویر را ثبت می کند. سپس تصاویر برای ضبط به دستگاه های ضبط ارسال می شوند. دستگاه ضبط برای ذخیره اطلاعات نیاز به هارد دارد. به عبارت دیگر هارد دوربین مداربسته در داخل دستگاه های ضبط نصب می شود. توجه داشته باشید که دستگاه های ضبط فاقد هارد هستند و بدون هارد نیز قادر به ذخیره اطلاعات نیستند. در نتیجه برای ذخیره اطلاعات نیاز به تهیه هارد مناسب برای دستگاه ضبط خود دارید. نکات مهمی که در انتخاب هارد دوربین مداربسته وجود دارد ظرفیت هارد، سرعت چرخش و کیفیت هارد سیستم مدار بسته است.

ریکاوری نرم افزار ریکاوری هارد dvr

ریکاوری نرم افزار ریکاوری هارد dvr چگونه است؟

برگرداندن اطلاعات از طریق نرم افزار ریکاوری هارد dvr قابل انجام است. اما چگونه؟ ممکن است اطلاعات دوربین مداربسته شما بر اثر عوامل مختلفی مانند خرابی و یا آسیب دیدن دستگاه ضبط، پاک شدن اطلاعات به صورت دستی، سوختن هارد و... از بین بروند. بازگرداندن اطلاعات و ریکاوری هارد دوربین مداربسته با توجه به علت پاک شدن اطلاعات و زمان پاک شدن فیلم دوربین مداربسته از صفر تا 100 درصد امکانپذیر است. در شرایطی ممکن است اطلاعات شما برای همیشه از دست رفته باشد بنابراین روش های ریکاوری سودمند نخواهد بود. قبل از هر چیزی توصیه می کنیم ریکاوری هارد دوربین مداربسته را به افراد متخصص بسپارید. زیرا ممکن است اطلاعاتتان برای همیشه پاک شود. ریکاوری هارد یا بازگرداندن فیلم دوربین مدار بسته چگونه انجام می شود.

برای ریکاوری هارد باید به دو نکته توجه کنید. این دو نکته عبارتند از زمان پاک شدن فیلم دوربین و علت پاک شدن اطلاعات دوربین مداربسته. برای ریکاوری اطلاعات هارد دوربین می توانید از نرم افزار ریکاوری هارد دوربین مداربسته استفاده کنید. نرم افزارهای مختلفی برای برگرداندن اطلاعات دوربین مدار بسته وجود دارد. این نرم افزارها شامل نرم افزار MiniTool Photo Recovery، MiniTool Power Data Recovery، AnyRecover، photo recovery software، CCTV/DVR Video Recovery، Explorer Video Recovery، Stellar Photo Recovery و.... می شوند.

هارد مناسب دوربین مداربسته

هاردهای مختلفی در بازار موجود هستند. توجه داشته باشید که هارد دوربین مداربسته و هارد های کامپیوتر با یکدیگر متفاوت هستند. عملکرد هارد مناسب دوربین مداربسته و هارد کامپیوتر متفاوت است. دوربین های مدار بسته به دلیل کاربرد امنیتی و حفاظتی نیاز به ضبط و ذخیره اطلاعات به صورت 24 ساعت در شبانه روز را دارند. در صورتی که هاردهای معمولی قابلیت ضبط به صورت 24 ساعته را ندارند. در نتیجه این هارد ها انتخاب مناسبی برای نصب در سیستم مداربسته نیستند. هارد مناسب دوربین مدار بسته قادر به ضبط اطلاعات به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته است.

هارد دوربین مداربسته باید بر اساس سیستم مداربسته شما انتخاب شود. هر دستگاه ضبط از هارد با ظرفیت مشخصی پشتیبانی می کند. به طور مثال اگر دستگاه ضبط شما از هارد دیسک با ظرفیت 5 ترابایت پشتیبانی می کند، باید یک هارد با حداکثر ظرفیت 5 ترابایت انتخاب کنید. زیرا دستگاه ضبط شما از هارد با ظرفیت بالاتر پشتیبانی نمی کند. پس یکی از نکات مهم در انتخاب هارد دوربین مداربسته توجه به ظرفیت آن است. همچنین هنگام خرید هارد دوربین مدار بسته به برند هارد نیز توجه کنید. برند هارد می تواند در کیفیت و دوام هارد نیز تاثیر گذار باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ccAAtBag
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه