جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین بسته های هدیه سازمانی

خرید هدیه همان قدر که می تواند لذت بخش باشد، می تواند برای شما یک کابوس و دل مشغولی بزرگ درست کند، مخصوصا اگر آدم مسئول و با پرستیژی باشید و هم به نظر بقیه درباره خودتان و هم به احترامی که از هدیه شما نصیب دیگران می شود، اهمیت بدهید.

هدیه خریدن کی سخت تر می شود؟ وقتی قرار باشد برای کارکنان و همکارانتان هدیه بخرید و حتی باز هم سخت تر می شود وقتی صاحب یک استارتاپ باشید چون صاحب یک استارتاپ روابط صمیمانه تری را با کارکنان خودش برقرار می کند و این یعنی شما باید هدایایی را در نظر بگیرید که سلامتی، شادی و احترام کارکنان شما را حفظ کنند.

ما در ادامه قرار است یک پیشنهاد ویژه و چند پیشنهاد خیلی جذاب در مورد هدایای سازمانی، به شما ارائه دهیم و در کنار این پیشنهادها خواهیم گفت چرا بسته های هدیه ترکیبی، می توانند بهترین بسته های هدیه سازمانی برای استارتاپ ها باشند.

برای هدایای سازمانی نوروز چه کنیم؟؛ بررسی یک پیشنهاد ویژه!

پک هدایای سازمانی آماده

بهار، هدیۀ فصل ها به ماست! قبل از رسیدن بهار و آغاز سال نو، دغدغه خیلی از کسب و کارها یک چیز است: بهترین هدایای سازمانی نوروز.

می دانید که نوروز را نمی توان جدا از آجیل و شیرینی هایش تصور کرد، در واقع جذابیت و خوشمزگی نوروز به آجیل، شیرینی و خوراکی هایش است؛ شما می توانید هدیه سازمانی امسال را با پک خلاقانه ای که از ترکیب چند خوراکی مقوی تهیه شده است، به جذاب ترین هدیه سازمانی برای کارکنانتان تبدیل کنید.

برای این کار هم می توانید پک هدایای سازمانی آماده را بخرید و هم با ترکیب آجیل و مغز، خشکبار، میوه خشک، مخلوط های کاربردی ، مزه های آشنا و عجیب، چای و دمنوش، انواع قهوه و لوازم کاربردی، یک پک مخصوص را برای استارتاپ خودتان، درست کنید.

با این همه تنوع خوراکی می توانید هر پک را برای کارکنانتان شخصی سازی کنید و به آنها ثابت کنید که چقدر علایق و سلامتی شان برایتان مهم است. یادتان باشد که آجیل، دمنوش، غذای سالم و صد البته قهوه یک جزء جدا نشدنی از فرهنگ استارتاپی هستند. برای همین این پک ها می توانند یک هدیه ویژه برای نوروز 1402 باشند.

چرا بهترین بسته های هدیه سازمانی برای استارتاپ ها، بسته های ترکیبی هستند؟

بسته های هدیه ترکیبی از هدایای منحصر به فرد و معناداری هستند که مطمئناً لبخند را بر چهره هر آدمی می نشانند. ما می دانیم که افراد با همدیگر فرق دارند و به همین دلیل است که طیف گسترده ای از هدایا برای هر شخصیت، سبک و مناسبت وجود دارد.

کادوهای سفارشی و ترکیبیِ شخصی سازی شده می توانند هدایای معمولی را به هدایایی تماشایی تبدیل کنند؛ هدایایی منحصربه فرد که خاطره ها، احساسات یا یک شوخی یا اتفاق بامزه در محیط کار را ماندگار می کنند.

با یک جعبه هدیه سفارشی با تم سفارشی، می توانید به همکاران یا کارکنانتان نشان دهید که چقدر برای شما اهمیت دارند؛ این یعنی که می توانید چیزهایی مثل لوازم جانبی، کتاب، فیلم، تنقلات و آجیل را انتخاب کنید تا یک هدیه ترکیبی منحصر به فرد برای آنها بسازید.

سرگرمی ها و علایق آنها را در نظر بگیرید و هدیه ها را طوری انتخاب کنید که هر جزئشان آنها را به وجد بیاورد. سورپرایزهایتان را با یک جعبه جذاب و قابل توجه بسته بندی کنید تا جذاب تر شوند.

باکس های هدیه را می توانیم از کجا تهیه کنیم؟

برای تهیه جعبه یا باکس هم تعداد زیادی از فروشگاه ها و خرده فروشی ها، این پک ها را ارائه می دهند. پک های هدیه اغلب در هایپرمارکت ها و همچنین خرده فروشی هایی که باکس های هدیه و یا لوازم تولد می فروشند، پیدا می شوند. موقع عید این بسته ها را بیشتر از هر زمان دیگری در پشت ویترین مغازه ها خواهید دید.

البته که بهترین حالت این است که اصلا خودتان را درگیر تهیه باکس هم نکنید و از هر جایی که هدیه را می خرید، بسته بندی هدیه یا باکس هدیه های ترکیبی را هم سفارش بدهید.

10 پیشنهاد برای بسته های هدیه سازمانی

بسته های هدیه سازمانی

شمع های معطر، شوینده های بدن، بالم لب نارگیل و یک بالش چشم اسطوخودوس ممکن است بخشی از یک بسته هدیه ترکیبی باشد.

همچنین می توانید دمنوش های گیاهی آرامش بخش، یا شکلات های لذیذ را در بسته های ترکیبی خودتان قرار دهید. این یعنی یک جعبه هدیه ترکیبی برای همکاران اهل غذا و خوراکی می تواند یک انتخاب خیلی خوب باشد. علاوه بر مواردی که گفتیم شکلات های دست ساز، مخلوط پاپ کورن خوش طعم، یا پنیرهای خوشمزه فاسدنشدنی، از دیگر هدیه های خاصی است که می توانید در جعبه قرارشان دهید.

در ادامه چند ایده در مورد هدایای سازمانی برای استارتاپ ها را برای شما جمع آوری کرده ایمشما هم ایده یا تجربه خود را به انتهای این لیست اضافه کنید. شما می توانید هر کدام از این هدیه ها را به صورت جداگانه و یا ترکیبی در اختیار کارکنان یا همکار خودتان قرار دهید:

  1. اکسسوری های اداری:وسایلی مثل خودکارهای فلزی حکاکی شده، دفترچه های حرفه ای، جاکارتی، کارت حافظه و هارد
  2. کتاب:کتاب هایی که منطبق با علایق هر کدام از کارکنان باشد، در ضمن بن خرید کتاب از شهر کتاب ها یا یک وبسایت خاص هم گزینه خیلی خوبی است.
  3. کیت سفر:وسایلی مثل بطری های آب از جنس استنلس استیل سفارشی، پاوربانک، اسپیکرهای بلوتوثی، کیف لپ تاپ و غیره.
  4. ساکولنت های خانگی یا بونسایاین گیاهان جذاب، دکوری محسوب می شوند و همیشه جلوی چشم خواهند ماند.
  5. کالاهای الکترونیک قابل حمل:ابزارهایی مثل ساعت های هوشمند، ردیاب های تناسب اندام و اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل. کدام کارمند استارتاپی هست که این ابزارهای جذاب را دوست نداشته باشد؟
  6. پک هدیه سازگار با محیط زیست:لیوان های قهوه حرارتی، دفترچه هایی که با استفاده از محصولات ضایعاتی درست شده است، کیسه پارچه ای برای حمل نان و خرید و بطری های آب فولادی ضد زنگ.
  7. محصولات مراقبت شخصیضد عفونی کننده، بالم لب، مجموعه روغن های ضروری، لوازم ضروری اصلاح برای مردان، مجموعه مراقبت از پوست و حمام از محصولاتی است که می توانید در پک هدیه خودتان قرار دهید.
  8. جعبه شکلاتاین هدیه، یک هدیه کلاسیک است.
  9. تجهیزات تناسب اندام شخصینوار مقاومت، تشک یوگا، طناب پرش و هر وسیله ورزشی ای که کارمند شما نیاز دارد، یکی از بهترین هدایا برای او خواهد بود.
  10. وسایل دورکاری:وسایل مختلفی مثل لوازم جانبی میز، پایه لپ تاپ، سازمان دهنده فایل و دفتر خاطرات سفارشی را با آرم شرکت خود و غیره از وسایل مورد نیاز هر کارمند دورکاری است.

پک های هدیه ترکیبی گزینه خوبی هستند چون به شما امکان می دهند محصولات بیشتری را با قیمت کمتر خریداری کنید.

حرف آخر؛ چرا خرید اینترنتی بسته های هدیه سازمانی، بهترین راه خرید هدیه برای استارتاپ هاست؟

خرید هدایا از خرده فروشان اینترنتی بهترین گزینه ها را دم دست شما قرار می دهد. مقایسه کالاهای مختلف و دیدن قیمت آن ها از طریق سایت های اینترنتی خیلی ساده است و دست شما را برای انتخاب باز می گذارد.

بهترین بخش خرید آنلاین پک های هدیه این است که در زمان صرفه جویی می شود چون هدایا درب منزل یا محل کار به گیرنده تحویل داده می شوند و شما مجبور نیستید برای تهیه هدیه از این مغازه به آن مغازه بدوید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mQMLQjVo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه