جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت معماری

اگر برای پروژه ساخت و ساز خود به دنبال یک شرکت معماری معتبر می گردید. حتما در بخشی از ذهنتان ویژگی هایی را مد نظر قرار داده اید و استانداردهایی را برای خود ترسیم کرده اید. اما اگر تجربه ای در این حوزه ندارید ممکن است موارد مهمی را در نظر نگیرید که در طول پروژه شما را دچار مشکلات متعددی کند.

از این جهت بهتر است با ما در ادامه این مطلب برای کسب اطلاعات بیشتری همراه شوید.

 

چگونه یک شرکت معماری را انتخاب کنیم؟

بهترین مرجع برای انتخاب یک شرکت معماری داخلی، “جستجو در اینترنت” است. شما به راحتی می توانید طیف گسترده ای از انواع شرکت های معماری با تجارت و نمونه های کارهای مختلف را مشاهده کنید. همچنین، این امکان را دارید تا به صورت دهان به دهان و از دوستان، آشنایان، همکاران و افراد معتمد در مورد پیدا کردن یک شرکت معماری خوب جویا شوید؛ اما برای این کار باید تحقیقات بیشتری انجام دهید.

با سبک نمونه کارهای قبلی آن آشنا شوید

حتماً از وبسایت های مورد نظر خود که در زمینه طراحی داخلی فعالیت می کنند، بازدید کرده و پروژه های قبلی یا نمونه کارهایی که تاکنون انجام داده اند، را مشاهده کنید. شما باید آن دسته از شرکت هایی را در نظر بگیرید که توانایی انجام خدمات مورد نیاز شما را داشته و سابقه تکمیل پروژه های مشابه را نیز دارند.

وجه تمایز شرکت معماری با دیگر شرکت ها را بسنجید

هر شرکتی مجموعه ای از ارزش های اصلی دارد که روند کار آن شرکت را تعیین می کند. گاهی اوقات این موارد به صراحت در وبسایت این شرکت ها بیان می شوند اما گاهی اوقات ممکن است مجبور شوید مستقیماً با تماس تلفنی این موضوع را جویا شوید. ارزش های یک شرکت معماری داخلی نشان دهنده کیفیت کار آن شرکت خواهد بود. ارزش هایی مانند کیفیت ارائه خدمات، مشتری مداری، پاسخگو بودن و مسائلی از این قبیل می توانند ماهیت یک شرکت معماری را نشان دهند.

نیازهای پروژه خود را شناسایی کنید

وقتی چند شرکت معماری را پیدا کردید که کارشان را دوست دارید، با آنها تماس بگیرید و گفتگو را شروع کنید؛ اما قبل از تماس، اطلاعات مورد نیاز مربوط به پروژه خود را جمع آوری کنید. چه بخشی برای شما مهم تر است گاهی در ساخت یک پروژه خلاقیت در طراحی، گاهی سرعت، گاهی کیفیت متریال و .. مورد نظر است. مثلا در پروژه بومگردی دهخدا در قشم هدف و نیاز با پروژه مسکونی در تهران متفاوت است.

روند انجام کار شرکت معماری را بررسی کنید

رویکرد شرکت معماری به پروژه شما چگونه خواهد بود؟ آیا فرآیند معماری آنها واضح و منطقی است؟

همانطور که برای توسعه طرح با شرکت همکاری می کنید، هرگونه جزئیات از روند کار را بپرسید. شما باید از ابتدا تا انتهای روند کار را بدانید تا درک کنید آیا سبک کار شرکت مورد نظر با نیازهای شما تطابق دارد یا خیر!

انتخاب شرکت معماری

یک جلسه حضوری با شرکت معماری داشته باشید

برگذار کردن یک ملاقات حضوری به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که آیا با شرکت خود رابطه سازنده ای خواهید داشت یا خیر. توانایی برقراری ارتباط موثر، برای موفقیت پروژه شما حیاتی است.

در قرار ملاقات، نوع رفتار شرکت، می تواند در تصمیم گیری شما برای عقد قرارداد تاثیر گذار باشد. فقط ارائه نمونه های قوی کفایت نمی کند بلکه شما باید بتوانید با روش کار و رفتار کسانی که پروژه دکوراسیون داخلی شما را بر عهده گرفته اند، هماهنگ باشید.

نسبت به خدمات پایه و ویژه شرکت معماری پرس و جو کنید

شرکت معماری باید شما را از اهداف، اولویت ها، محدودیت ها و فرصت های پروژه و امکان سنجی جدول زمانی و بودجه مطلع کند. از عجله در طراحی شماتیک بدون تکمیل این مرحله خودداری کنید زیرا این امر می تواند بسیار پرهزینه باشد.

شرکت معماری از چه تکنولوژی استفاده می کند

معماران می‎دانند چگونه نقشه های دو بعدی، به طرح واقعی تبدیل می شوند؛ اما مشتریان ممکن است در تجسم نتیجه نهایی مشکل داشته باشند. به همین دلیل امروزه استفاده از “مدل سازی دیجیتال” روشی استاندارد و ابزاری قدرتمند برای طراحی و تجسم فضاها از داخل و خارج سازه خواهد بود.

هزینه های اجرای پروژه را بررسی کنید

هنگامی که برای اولین بار فرآیند طراحی دکوراسیون یک فضا را به یک شرکت معماری می سپارید، تعیین دقیق هزینه مهم خواهد بود. برحسب نیازهای شما، شرکت یک برآورد قیمت ارائه می دهد. حالا شما هستید که باید ببینید آیا نسبت به رزومه شرکت مربوطه، مبلغ پیشنهادی معقولانه است یا خیر!

بهترین کار این است که چندین شرکت را در نظر بگیرید و از هر کدام استعلام قیمت دریافت کنید. مهم است آیتم های هر لیست قیمت یک شرکت را با دیگری مقایسه کنید. برای مثال، ممکن است یک شرکت از یک متریال خاص نسبت به شرکت دیگر استفاده می کند یا یک شرکت مربوطه در مدت زمان کمتری پروژه شما را تمام کند.

به طور کلی، هزینه های طراحی به هزینه های نرم و هزینه های سخت تقسیم می شوند. هزینه های نرم شامل کلیه هزینه های طراحی، معماری و مهندسی و مجوزها (در صورت نیاز) هستند. این هزینه ها معمولاً بین ۲۵ تا ۳۵ درصد از کل بودجه پروژه را تشکیل می دهند. ما بقیه هزینه ها به صورت سخت هستند. بدین معنا که این هزینه ها مربوط به مصالح ساختمانی، نیروهای کاری، حمل و نقل مصالح و کلیه مسائل اجرایی پروژه هستند.

شرکت تهران دیزاین سنتر

از نحوه تحویل نهایی پروژه مطمئن شوید

مرحله آخر کار در انتخاب یک شرکت معماری حرفه ای، زمان بندی شروع و اتمام پروژه است. اینجاست که اعتمادسازی و حرفه ای گری شرکت مربوطه نمایان می شود. شرکت مربوطه باید به شما زمان شروع و اتمام پروژه را به صورت دقیق، با توضیح هر یک از مراحل اجرایی اطلاع دهد. اگر شرکت به هر دلیلی زمان تحویل پروژه را ارائه نداد و این موضوع را به مسائلی مانند مشکل در تهیه مصالح یا نیروهای کار خوب ارجاع داد، بهتر است به سراغ شرکت دیگری بروید.

چرا تهران دیزاین سنتر ؟

پروژه های معماری با توجه به ویژگی های مختلفی که دارند از هم متفاوت هستند. شما نمی توانید برای انجام تمام پروژه‎ های خود با یک شرکت ثابت همکاری کنید.

با این وجود شما با توضیحات ذکر شده در بالا می توانید در پروژه های مختلف از طراحی، ساخت و دکوراسیون داخلی بهترین و مناسب‎ ترین شرکت معماری را انتخاب کنید.

شرکت تهران دیزاین سنتر با سال ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت پروژه های مختلف هتلی، اداری و مسکونی در شهرهای مختلف ایران افتخار این را دارد که به عنوان یک شرکت معماری در مشهد ، شیراز و تهران خدمات متمایز خود را به شما عزیزان ارائه کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Bjv65qx6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه