شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

شاید بعضی گردشگرانی که به اصفهان سفر می کنند مایل باشند که در مرکز شهر یا نزدیک به جاهای دیدنی اقامت کنند. با این حال، برای بسیاری از افرادی که به اصفهان سفر می کنند، نزدیک بودن هتل محل اقامت به فرودگاه یک گزینه مثبت محسوب می شود. برای رزرو هتل اصفهان در نزدیکی فرودگاه باید با هتل های اصفهان که در این محدوده قرار دارند آشنا شوید.

رزرو هتل در اصفهان

آشنایی با هتل های اصفهان در نزدیکی فرودگاه

رزرو هتل اصفهان و سفر به این شهر را امتحان کنید، چرا که حیف است نصف جهان در نزدیکی شما باشد و به آن سفر نکنید. اصفهان، شهری خوش آب و هوا است که سالانه افراد زیادی به آن سفر می کنند. بناهای تاریخی که بیشتر آنها یادگار دوران صفوی است سالانه گردشگران زیادی را به این شهر می کشاند. همچنین غذاها و شیرینی های خوشمزه این شهر را باید امتحان کرد.

رزرو هتل در اصفهان آن هم در شهری تاریخی و با امکانات گردشگری در مجموع تجربه سفری خوب و عالی را برای هر مسافری به وجود می آورد. گفتنی است که فرودگاه اصفهان فاصله زیادی با شهر ندارد اما بعضی از مسافران مایل اند در نزدیک ترین فاصله به فرودگاه در یکی از هتل های اصفهان اقامت داشته باشند. هتل های نزدیک به فرودگاه اصفهان عبارتند از:

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان واقع در ابتدای خیابان چهارباغ است و از هتل های چهار ستاره و با کیفیت این شهر محسوب می شود. اتاق های هتل پیروزی اصفهان با امکانات مناسب و تجهیزات مدرن تلاش کرده است تا شما علاوه بر آن که در حال و هوای روزهای باشکوه اصفهان در عصر صفوی هستید، از امکانات به روز و مدرن بی بهره نمانید. امکانات هتل پیروزی اصفهان در وضعیت مطلوبی قرار دارد، این هتل دارای رستورانی با غذاهای متنوع است و مهمانان می توانند غذای خود را در فضای شیک و تمیز رستوران هتل میل کنند.

فاصله هتل پیروزی اصفهان تا فرودگاه: 36 دقیقه با خودرو

هتل ماهان اصفهان

هتل ماهان یک هتل دو ستاره واقع در خیابان بزرگمهر است. برای رزرو ارزان هتل اصفهان، هتل ماهان گزینه مناسبی است. همین مسئله و همچنین نزدیکی این هتل به فرودگاه و مراکز دیدنی و تاریخی اصفهان باعث شده است که این هتل جزو هتل های محبوب در میان مسافران باشد.

فاصله هتل ماهان اصفهان تا فرودگاه: 33 دقیقه با خودرو

هتل ماهان اصفهان

هتل سنتی اصفهان

این هتل سه ستاره واقع در خیابان سپه، کوچه باغ قلندرها است. تاریخ ساخت این هتل به دوره صفویان برمی گردد و با اینکه بازسازی شده همچنان حالت سنتی خود را حفظ کرده است. رستوران های این هتل غذاهای سنتی ایرانی سرو می کنند که می توانید از آنها لذت ببرید. برای رزرو هتل اصفهان در نزدیکی بازار بزرگ و میدان نقش جهان و همچنین در فاصله کوتاه از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، این هتل گزینه مناسبی است.

فاصله هتل سنتی اصفهان تا فرودگاه: 36 دقیقه با خودرو

هتل کاوه اصفهان

این هتل دو ستاره در ترمینال کاوه اصفهان واقع شده است. از امکانات این هتل به سالن صبحانه خوری، اینترنت رایگان در محدوده لابی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خدمات تهیه بلیط و فروشگاه سوغات و صنایع دستی اشاره کرد.

فاصله هتل کاوه اصفهان تا فرودگاه: 24 دقیقه با خودرو

هتل طلوع خورشید اصفهان

این هتل در خیابان ابن سینا، در کوچه شماره 37 واقع شده است. ساخت بنای این هتل به دوره قاجار برمی گردد. گودال باغچه، حیاط مرکزی متقارن و هشتی ورودی در دو طبقه، آب نما و فضای سبز محوطه از جمله نکات معماری هستند که باعث زیبایی این هتل شده اند. در این هتل برای رفاه حال مهمانان استراحتگاه در فضای باز، لاندری، پارکینگ، رستوران و غرفه صنایع دستی وجود دارد.

فاصله هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان تا فرودگاه: 29 دقیقه با خودرو

هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان

بهترین زمان سفر به اصفهان

از نظر آب و هوایی بهترین زمان سفر و رزرو هتل در اصفهان، بهار و پاییز است. اما اگر قصد دارید تا سفری ارزان به این شهر داشته باشید برای خرید ارزان بلیط هواپیما اصفهان و رزرو هتل اصفهان ارزان، بهتر است در زمستان به این شهر سفر کنید. همچنین با رزرو بلیط و هتل اصفهان از فلای تودی می توانید از تخفیف هایی که برای رزرو آنها در نظر گرفته شده است استفاده کنید.

رزرو هتل اصفهان در نزدیکی فرودگاه در فلای تودی

برای آشنایی با هتل اصفهان و همچنین رزرو هتل اصفهان در نزدیکی فرودگاه این شهر می توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. برای رزرو باید نام شهر را انتخاب کنید، تاریخ و رفت و برگشت و تعداد مهمانان خود را مشخص کنید. در نتایج جستجو، لیست هتل های اصفهان به همراه عکس، منطقه هتل، قیمت و امکانات آن به ترتیب از هتل ارزان قیمت نمایش داده می شود. رزرو هتل اصفهان در فلای تودی از میان بهترین و البته تمیزترین هتل در اصفهان بر اساس نظرات مسافرانی که در این هتل ها اقامت کرده و نظرات واقعی خود را در این زمینه اعلام کرده اند، صورت می پذیرد. بنابراین فرصت را از دست ندهید و هتل و بلیط اصفهان مورد نظر خود را از فلای تودی رزرو کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CtuxyqRG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه