شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

سرویس چت آنلاین برای سایت

خواندن آمار و ارقامی که با تفحص و تحقیق زیادی به دست آمده باشد، استفاده از تجربیات است و کمک می کند تا برای انتخاب بهترین راه، مشکل چندانی نداشته باشیم. طبق تحقیقات انجام شده 67 درصد از افرادی که علاقه مند به خرید از سایت و خریدهای غیرحضوری هستند، خرید خود را رها می کنند. با دیدن این ارقام شاید برای شما چرایی این داستان مهم باشد. در این متن قصد داریم به علت این موضوع و راه حل هایی برای برطرف کردن این مشکل بپردازیم، پس بهتر است با ما همراه باشید.

 

معرفی سرویس چت آنلاین برای سایت ها

علت اصلی پشیمانی افراد برای خرید، در 99 درصد بی پاسخ ماندن سؤالات آنها شناخته شده است و اگر کسی می توانست در لحظه به سؤالات افراد مانند خریدهای حضوری پاسخ دهد، مسلماً این 67 درصد نرخ افزایش فروش کسب وکارهای آنلاین بود.

نرم افزاری که کمک می کند تا با مشتریان خود صحبت کنید، سیستم چت آنلاین برای سایت نام دارد. از این نرم افزار با هر کسب وکاری که داشته باشید می توانید استفاده کنید. این نوع چت دارای انواع مختلفی هستند که توسط شرکت های مختلفی طراحی شده اند. شاید شما هم با کمی گشت وگذار در دنیای اینترنت، چت آنلاین رایگان را دیده باشید. شاید رایگان بودن این نرم افزار وسوسه برانگیز باشد، اما مراقب عواقب استفاده از این نوع نرم افزارها باشید. این نوع نرم افزارها تمامی اطلاعات محرمانه شما را سرقت می کنند و گاهی اوقات برای شما دردسرهای جبران ناپذیری را به وجود خواهند آورد.

استفاده از چت آنلاین به بالا رفتن میزان فروش شما کمک زیادی خواهد کرد و شما با استفاده از این نرم افزار به مشتریان خود ثابت می کنید تا در تمام مراحل خرید همراه آنها هستید. با پاسخ دادن به سؤالات مشتریان زیر 5 دقیقه به افزایش فروش و اعتماد مشتریانتان کمک خواهید کرد. هستند صاحبان کسب وکاری که به این موضوعات کوچک توجه نمی کنند و مشتریان خود را یکی پی از دیگری از دست می دهند.

داشتن سرویس چت آنلاین به شما کمک می کند تا بتوانید به مشتریان و کاربران خود در کمترین زمان پاسخ دهید و از امکانات خوب این نوع سرویس برای رسیدن به فروش بیشتر استفاده کنید.

سیستم چت آنلاین نواتل

امکانات سیستم چت آنلاین

چت آنلاین برای سایت در زمان هایی که وقت چندانی ندارید و شلوغ هستید به شما کمک خواهد کرد. با استفاده از این سیستم می توانید به سؤالات پرتکرار کاربران در کمترین زمان پاسخ دهید و از ربات ها برای زمان هایی که امکان پاسخگویی ندارید استفاده کنید. یکی از نرم افزارهای چت آنلاینی که می خواهیم به شما معرفی کنیم، چت آنلاین نواتل است. وب چت نواتل با کلی امکانات ویژه به آسان شدن ارتباطات شما و مشتریانتان کمک خواهد کرد. شما می توانید قبل از خرید وب چت نواتل از دمو رایگان آن استفاده کنید تا بتوانید سیستم های چت آنلاین را راحت تر با یکدیگر مقایسه کنید.

سرویس چت نواتل مزیت های زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • تغییر ظاهر وب چت نواتل به دلخواه. (از لحاظ رنگ، لوگو و...)
  • نواتل حجم بسیار کمی و سرعت بالایی دارد.
  • امکان ضبط صداها و مکالمات، ارسال فایل، ویرایش پیام ها و مسدود کردن کاربر مزاحم وجود دارد.
  • امکان مشاهده گزارش های مکالمات
  • پشتیبانی در 24 ساعت از شبانه روز و در تمام ایام هفته
  • پاسخگویی به چندین کاربر در یک زمان
  • نداشتن محدودیت در زمان پاسخ دهی
  • دارای اپلیکیشن اختصاصی
  • سرعت بالای عملکرد
  • به صرفه بودن هزینه ها

 

کاربرد و نحوه عملکرد چت آنلاین چیست؟

برای استفاده از چت آنلاین نواتل لازم نیست کار خاصی انجام دهید و استفاده از دموی چت نواتل چگونگی کار با این چت را برای شما مشخص می کند. مشتریان با استفاده از این سرویس راحت تر می توانند سؤالات و مشکلات خود را مطرح کرده و به خرید یا استفاده از خدمات شما ترغیب شوند. زمانی که شما آنلاین در هر ساعت از شبانه روز پاسخ گوی مشتریان باشید، راحت تر می توانید سؤالات یا حتی مشکلاتی که ممکن است برای آنها به وجود بیاید را رفع کنید.

با هر کسب وکاری که باشید کوچک یا بزرگ برای پاسخگویی سریع و تعامل مؤثر با کاربران به چت آنلاین نیاز دارید. تیم پشتیبانی نیز مانند کاربران با استفاده از چت آنلاین می توانند راحت تر هم زمان تمام کارها را مدیریت کنند. این نوع ابزار به تسهیل کارها و روابط شما با کاربرانتان بسیار مؤثر هستند و این روزها جزو ابزارهای ضروری برای رشد کسب وکارها محسوب می شوند.

 برای کاهش هزینه های پشتیبانی کسب وکارتان، بهترین راهکار استفاده از چت آنلاین در سایت است و شما می توانید از این طریق میزان رضایتمندی کاربران را نیز افزایش دهید.

سرویس وب چت نواتل

۳۸ درصد مشتریان از طریق چت آنلاین و مطرح کردن سؤالات خود، محصولی را خریداری می کنند. زمانی که تیم پشتیبانی خوبی در سایت خود داشته باشید به مرور می توانید این نرخ را افزایش داده و شاهد رونق بیشتر کسب وکارتان باشید. سرویس چت آنلاین در هر ساعتی از شبانه روز برای پاسخگو و پشتیبانی کمک می کند تا کاربران حس رضایت و اعتماد بیشتری نسبت به کسب وکار شما پیدا کنند و این اعتماد نیز بسیار ارزشمند است.

همان طور که اشاره شد نرم افزار چت آنلاین در فضای مجازی اعم از رایگان و غیررایگان کم نیستند و فقط باید در زمان انتخاب بسیار دقت داشته باشید. یکی از قدرتمندترین ابزارهای چت آنلاین، چت آنلاین نواتل است که با در اختیار قرار دادن دموی رایگان به شما کمک می کند تا بتوانید راحت تر انتخاب کنید.

 

سیستم چت آنلاین نواتل

برای افزایش میزان رضایتمندی مشتریان و افزایش فروش، وب چت نواتل ابزاری کاربردی و بسیار مؤثر است. دیگر نیازی نیست که کاربران را به پلتفرم دیگری بکشانید و با استفاده از سرویس وب چت نواتل، می توانید ارتباطات را در هر زمان و مکانی مدیریت کنید. زمانی که هوشمندانه به سوالات کاربران در بهترین زمان پاسخ دهید، قطعاً شاهد نتایج خوبی برای ارتقای کسب وکارتان خواهید بود و هیچ مشتری را از دست نمی دهید.

 

و در پایان

 با وجود اینکه رقابت زیادی در دنیای کسب وکارهای امروزی وجود دارد، برای اینکه یک تجارت الکترونیکی موفق داشته باشید، باید برای برقرار ارتباط با کاربران و توجه به نیازهایشان فکر بیندیشید. بهترین راهکاری که با شما درباره آن مفصل صحبت کردیم، استفاده از نرم افزار خوب چت آنلاین است. وب چت نواتل دارای امکانات زیادی است. با اتصال وب چت به اپلیکیشن اختصاصی نواتل، همیشه و همه جا پاسخگوی سؤالات کاربران باشید و کاربران را قبل از اینکه از سایت خارج شوند به مشتری خود تبدیل کنید.

سرعت بالای پاسخگویی شما می تواند، حس رضایت و شادمانی را در مشتریان ایجاد کند و در نتیجه فروش سایتتان افزایش پیدا خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به شما پیشنهاد می دهیم با کارشناسان مجرب ما از طریق شماره تماس نواتل 91691000-021 یا سایت navatel.ir در ارتباط باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ix6RlqNw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه