جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

تابلو ورق طلا

تابلو ورق طلا یک محصول دکوری بسیار شیک زیبا و در عین حال جذاب است. اگر در یک محیط بسته مانند منازل، اداره یا حتی یک اتاق کوچک کاری قرار بگیرد تاثیر بسیار مثبت و مهمی را از لحاظ ارتقاء دکوراسیون خواهد داشت. اهداف بسیار متنوعی برای استفاده از این عناصر دکوری وجود دارد که مهمترین آن زیباسازی محیط و به نوعی جان بخشیدن به نمای داخلی سازه می باشد.

این تابلوها شرایطی را فراهم می کنند تا فضای خشک و بی روح اتاق های ساده کاملا از بین برود. در نتیجه روی روحیه افراد و ناظران نیز موثر است. در ادامه مقاله جزئیات بیشتری در ارتباط با انواع تابلو ورق طلابه خصوص نمونه های تابلو شعر طلا ارائه می دهیم.

طرح های متنوع تابلو شعر طلا

تابلو شعر طلا جزو پرفروش ترین محصولات محسوب می شود. از ویژگی های آن می توان به استفاده از عبارت های پرمعنا و زیبا در طرح اصلی محصول اشاره کرد. همان طور که می دانید برخی از عبارت های شعرگونه معنا و مفهوم بسیار ایده آل و جذابی را دارند.

لذا طراحان و استادکاران این محصولات به صورت کاملا هوشمندانه عبارت های کوتاه را در قالب تابلو طراحی می کنند. نتیجه آن افزایش رغبت افراد برای خرید خواهد بود. از طرفی این عبارت ها با استفاده از خط بسیار خوش بر روی تابلو با ورق طلا قرار گرفتند.

طرح سفارشی تابلو شعر طلا

تابلو شعر طلا می تواند به صورت سفارشی نیز طراحی شود. شما کافی است هر واژه یا عبارت کوتاهی را که بیشتر به آن علاقه مند هستید به کارشناسان و طراحان ارائه دهید تا مراحل ساخت آنها آغاز شود. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که میزان وزن ورق طلا استفاده شده در فرایند ساخت تعیین کننده قیمت تابلو شعر طلا می باشد.

بنابراین مدلهای سفارشی از لحاظ هزینه خرید فاصله زیادی با نمونه های ارائه شده در این فروشگاه دارند. از طرفی قاب این تابلوها نیز بنا به درخواست شما می تواند از نوع پی وی سی و یا چوبی باشد. در مجموع طراحان سعی می کنند تمام ذوق هنری خود را به کار بگیرند تا بتوانند یک محصول منحصر به فرد و ایده آلی را تولید کند.

تابلو شعر طلا

استفاده از خالص ترین متریال طلا در ساخت تابلو شعر

طلای 24 عیار به عنوان خالص ترین متریال طلا در ساخت تابلو شعر مورد استفاده قرار می گیرد. اصولاً استفاده از عناصر فلزی گرانبها در ساخت وسایل دکوری باعث افزایش آمار فروش محصولات می شود. به همین دلیل ورقه های طلا به عنوان یک المان منحصر به فرد و جدید در طرح رویه این تابلوها وجود دارد. همانطور که گفته شد طرح رویه قابلیت تغییر دارد.

دقیقا همین ویژگی هیجان خرید تابلو طلا را افزایش می دهد. تابلو ورق طلا ۲۴ عیار زیبای همیشگی و به نوعی ماندگاری دارد. پس خاصیت دکوری آنها تنها منحصر به یک مدت کوتاه نیست. شما می توانید آن ها را در یک مکان دنج که کاملاً در معرض دید قرار دارند بگذارید و با نگاه کردن به آن نهایت لذت را ببرید.

قیمت استثنایی انواع تابلو

انواع تابلو ورق طلا همچنین نمونه های تابلو شعر دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه ای هستند. قیمت تابلو طلا بگونه ای تعیین می شود که، هر فردی که علاقه و تمایل به داشتن این محصولات دکوری زیبا دارد می تواند با یک مدیریت بودجه ای صحیح به خرید تابلو با ورق طلا بپردازد. این نکته را در نظر داشته باشید که این محصولات دکوری دارای بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت هستند.

عرضه مستقیم تابلو ورق طلا در تهران

فروشگاه اینترنتی تابلو ورق طلا در تهران در قالب وب سایت می تواند بهترین خدمات را در فروش محصولات مختلف مانند تابلو شعر، تابلو مناسبتی، تابلو ماه تولد، تابلو طبیعت، ایرانی باستانی و غیره ارائه دهد. بنابراین از لحاظ تنوع طرح هیچ محدودیتی برای این محصولات وجود ندارد. مزیت مهم این است که هر فردی با هر سلیقه ای که دارد می تواند به خرید تابلو طلا بپردازد.

خرید تابلو طلا

خرید بدون واسطه تابلو ورق طلا از تولید کننده

خرید تابلو ورق طلا از بهترین تولید کننده کاملا بدون واسطه انجام خواهد شد. بنابراین نگرانی هایی که در مورد افزایش قیمت تابلو طلا وجود دارد کاملاً برطرف خواهد شد. با انجام مدیریت هزینه در زمان خرید نه تنها می توانید جذاب ترین محصولات دکوری را خرید کنید بلکه توانایی خرید مدل های مختلف را نیز خواهید داشت. فروشگاه هایی که قیمت مناسبی دارند جزو برندهای محبوب تلقی خواهند شد.

قاب تابلو فوق العاده با کیفیت و زیبا

برخی از مدلهای انواع تابلو شعر و دیگر نمونه ها دارای قاب pvc و برخی دیگر دارای قاب چوبی هستند. استفاده از عناصر طبیعی چوبی در ساخت تابلوها میزان علاقه مندی افراد به خرید را افزایش می دهد. می توان گفت ترکیب متریال چوبی با زمینه مشکی و طرح روشن ورق طلا بر روی صفحه محصول در مجموع خلق کننده جذاب ترین المان دکوری خواهد بود.

نمونه های مختلف تابلو ورق طلا

دیگر نمونه های مختلف تابلو ورق طلا شامل انواع کودکانه، تابلو سفارشی، تابلو سازمانی، موسیقی شغل و پیشه، عارفانه، عاشقانه و مذهبی است. این تنوع بالا اصلی ترین مزیتی است که این محصولات دارند. در واقع ممکن است هر فردی در یک حوزه خاص علاقمندی داشته باشد.

طراحان همه اقشار جامعه را در نظر می گیرند و سعی می کنند برای هر کدام یک محصول زیبا و منحصر به فردی را تولید کنند. ویژگی های مشترک این محصولات نوع قاب و طرح ورق طلا و ساختار کلی می باشد. اما تفاوت آنها در نوع طرح بر روی صفحه زمینه است.

شناسنامه اصالت کالا و گارانتی مادام العمر

تمام محصولات دکوری از قبیل مدل های متعدد تابلو شعر و تابلو ورق طلا دارای شناسنامه اصالت کالا و گارانتی مادام العمر هستند. بنابراین اگر این ها را در معرض تنش های محیطی نظیر ضربه، اعمال نیرو و فشار های مخرب قرار ندهید و سعی کنید یک حفاظت فیزیکی ایده آل را از آنها داشته باشید طول عمر آنها برای همیشه تضمین خواهد شد.

این ویژگی منحصر به فرد نشان دهنده کیفیت بالا استفاده از متریال مرغوب در این محصول دارد. لذا شما با آسودگی خاطر خرید اینترنتی خود را تکمیل فرمایید.

گروه هنری دانژه تولید کننده با کیفیت ترین انواع تابلو

گروه هنری دانژه طیف گسترده از انواع تابلوها را با بالاترین کیفیت طراحی و تولید می کند. مهمترین مزیت آنها قیمت پایین و کاملا مقرون به صرفه می باشد. از طرفی علاوه بر تابلوها محصولات متعدد دیگری مانند زیورآلات زنانه و مردانه و اکسسوری ها نیز در طرح های مختلف به فروش می رسد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nXiB2kPY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه