پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک کارشناس کسب و کار در خصوص منطقه امن ذهنی گفت: منطقه امن یا به انگلیسی (Comfort Zone) به حالتی گفته می شود که در آن شخص از نظر ذهنی هیچگونه استرس و اضطرابی را نداشته باشد . این حالت در عمل هر گونه پویایی و حرکت و خلاقیت را از شخص می گیرد و شخص بخاطر اینکه در این حالت بماند از انجام کار ، ریسک و خلاقیت جدید دوری می کند و قدرت حل چالش ها را از دست می دهد .

وی در خصوص اینکه چرا باید از منطقه امن خود خارج شویم گفت: ماندن در منطقه امن قدرت ریسک و خلاقیت را از شخص و در نتیجه از آن کسب و کار می گیرد و در عمل آن کسب و کار در رسیدن به موفقیت باز می ماند. بخصوص کسب و کارهایی که در حال رقابت با هم هستند، باید قدرت خلاقیت و ریسک پذیری را داشته باشند تا بتوانند موفق شوند وگرنه در بازار رقابتی ، موفق نخواهند بود و با چالش هایی که روبرو خواهند بود از بین می روند.

این کارشناس کسب و کار در خصوص روش خروج از منطقه امن برای کارکنان یک کسب و کار گفت: در مورد کارکنان یک شرکت هم ، وقتی شخصی حاضر نیست از منطقه امن خودش بیرون بیایید و از خلاقیت استفاده کند ، قطعا در رقابت با همکاران دیگرش ، آرام آرام حذف خواهد شد .

وی افزود: بسیاری از کسب و کارها در ایران و جهان که به دنبال افراد خلاق هستند، بعد از مدتی با آن کارمند، قطع همکاری می کنند وبلعکس کارکنانی که قدرت ریسک و خلاقیت دارد ، بین همکاران دیده می شوند و به همان نسبت در کار خود موفق تر خواهد بود و همیشه پست های مهم و شرکت های موفق به دنبال این کارکنان هستند .

این کارشناس اظهار کرد: بنابراین اگر می خواهید در کسب و کار خود موفق شوید ، لازم است از منطقه امن ذهن تان خارج شوید و برای این کار باید تغییر کنید، تغییرات هزینه دارند و گاها دردناک هستند ولی برای موفقیت در آینده لازم و ضروری هستند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/M1NDxdCR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه