دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 6 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

انبارداری از مهم ترین بخش ها در اغلب صنایع و کسب و کارها بوده و به شیوه های مختلف تلاش میشود تا بهره وری آن افزایش پیدا کند. یکی از کاربردی ترین راهکارها استفاده از قفسه های فلزی سبک و سنگین متناسب با نوع و ابعاد و اندازه کالا است. شرکت بهین انبار آرا در طی سالها فعالیت موفق به طراحی و تولید انواع قفسه صنعتی و نیمه صنعتی فلزی شده و تنوع بالا، کیفیت و قیمت مناسب را با هم تلفیق کند. محصولات این مجموعه دارای تنوع بالایی بوده و به عنوان تولیدکننده قفسه فلزی سبک و سنگین در این حوزه شناخته شده است.

تولیدکننده قفسه فلزی سبک و سنگین

تولیدکننده قفسه فلزی

شرکت بهین انبار آرا در طی سالها فعالیت در این حوزه موفق به توسعه محصولات خود شده و در حال حاضر بسیاری از انواع قفسه های فلزی ثابت و متحرک را شامل میشود. این قفسه ها علاوه بر نحوه نصب بر روی زمین، بر اساس میزان مقاومت و استحکام نیز دارای تنوع بالایی هستند. به طوریکه می توان آنها را در گروه های قفسه سبک و سنگین دسته بندی کرد.

علاوه بر تنوع بسیار بالا در محصولات، این مجموعه از متریال های فلزی مقاوم در تولید قفسه استفاده می کند. به همین دلیل دوام و ماندگاری آنها تضمین شده بوده و همگی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. لازم به ذکر است، بهین انبار تولیدکننده اصلی بوده و بدون واسطه تمام محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند. به همین دلیل قیمت قفسه فلزی انبار ارائه شده در این مجموعه ارزان تر از سایر مراکزی هستند که در نقش واسطه عمل می کنند.

تولید قفسه فلزی سنگین انبار

قفسه های فلزی سنگین این مجموعه دارای استحکام بالایی بوده و گزینه ای کاربردی برای انبارهای صنعتی برای چیدمان تعداد زیاد بار و کالا به شمار می روند.

از جمله قفسه های فلزی سنگین بهین انبار آرا می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

قفسه پالت راک

در انبارهای صنعتی برای جا به جایی سریع تعداد زیاد بارهای دارای بسته بندی که از نظر ابعاد و شکل مشابه هستند از پالت استفاده میشود. این پالت ها به کمک لیفتراک حمل و درون قفسه بندی پالت راک قرار میگیرند. قفسه بندی پالت راک دارای بدنه تمام فلزی بوده و قاب و ستون و بازوهای به کار رفته در آنها منجر به افزایش استحکام و مقاومت سازه میشود. قفسه پالت راک بهین انبار آرا متناسب با شرایط سالن تا 16 متر را می توانند قفسه بندی کنند.

در مقایسه با سایر انواع قفسه ها، پالت راک قیمت بیشتری دارد. دلیل آن تاثیر مستقیم کیفیت جنس و متریال به کار رفته در اجزای مختلف بر قیمت قفسه فلزی انبار است. فلزات به کار رفته در قفسه های بهین انبار ضد زنگ بوده و مواد خورنده باعث آسیب و پوسیدگی آنها نخواهند شد. کیفیت این قفسه ها کاملا تضمین شده است.

قفسه پالت راک

قفسه راک کفپوشدار سنگین

قفسه بندی پانل راک یا راک کفپوشدار سنگین نوع خاصی از قفسه هایی است که برای چیدمان بارهایی با وزن متوسط کاربرد دارد. این قفسه ها به گونه ای طراحی و اجرا میشوند که فضای داخل انبار طبقه بندی شده و میان طبقات اپراتورهای انسانی تردد دارند. چیدمان بار در قفسه های راک کفپوشدار سنگین توسط نیروهای انسانی و چرح دستی انجام میشود.

در طراحی و تولید این قفسه ها تمام استانداردها رعایت شده و برای تسهیل تردد افراد میان طبقات پله های فلزی بسیار مقاوم نصب میشود. همچنین لازم به ذکر است، کفپوش های به کار رفته در این قفسه ها فلزی بوده و برآمدگی های روی سطح آنها مانع از لغزش افراد و سقوط آنها خواهد بود.

قفسه بندی خودراهرو

یکی از ویژگی های منحصر به فرد بهین انبار آرا، تولید و طراحی قفسه بعد از بررسی شرایط محیط است. کارشناسان این مجموعه ابتدا از محیط بازدید نموده و با توجه به نوع و ابعاد کالا، متراژ انبار و نوع ماشین آلات در دسترس قفسه مناسب را تولید می کنند. در انبارهایی که با محدودیت در فضای داخلی مواجه هستند، از قفسه های خودراهرو می توان استفاده کرد. این قفسه ها دارای تونل هایی برای چیدمان پالت بوده و فاقد راهروی جانبی هستند.

قفسه های خودراهرو شباهت زیادی به پالت راک دارند و تنها تفاوت در انتقال راهروها به داخل سازه قفسه است. به همین دلیل این قفسه ها به شدت در افزایش راندمان انبار موثر هستند.

قفسه بندی راهرو باریک

از دیگر محصولات شرکت بهین انبار آرا که در انبارهای کوچک کاربرد زیادی دارد می توان به قفسه بندی راهرو باریک اشاره کرد. برای استفاده بهینه از فضای داخل انبار عرض راهروهای بین قفسه ها کمتر از حد معمول در نظر گرفته میشود. برای تردد آسان ماشین آلات امکان استفاده از لیفتراک برای این قفسه ها وجود ندارد و ریچتراک و VNA کاربرد دارد.

قفسه بندی بازویی یا کانتی لور

برای افزایش ایمنی و جلوگیری از سقوط بار و چیدمان آسان آنها در قفسه ها باید ساختار سازه قفسه با نوع و ابعاد و شکل کالا تناسب داشته باشد. اگر برای چیدمان بارهای شاخه ای مانند رول های فرش و موکت، میلگرد، ورق های ام دی اف و الوار و موارد مشابه به دنبال قفسه مناسب هستید، ما به شما قفسه بازویی بهین انبار را پیشنهاد می دهیم. مهم ترین تفاوت این قفسه ها با سایرین در حذف قاب جلویی قفسه است. بعد از حذف این قاب، بازوهای فلزی به صورت عمودی رو قفسه نصب شده و برای چیدمان بار استفاده میشوند.

تولید قفسه فلزی سبک

علاوه بر قفسه های سنگین فلزی، بهین انبار در محصولات خود قفسه های سبک را نیز ارائه داده است. قفسه های سبک برای نگهداری بار در تعداد کم کاربرد دارد و مقاومت آنها پایین است. از جمله قفسه های فلزی سبک بهین انبار می توان به قفسه مشبک اشاره کرد.

قفسه مشبک یا پیچ و مهره ای نوع خاصی از قفسه های فلزی است که در انبارهای خانگی، مغازه ها و کارگاه های کوچک کاربرد زیادی دارند. اجزای مختلف این قفسه ها با پیچ و مهره به هم متصل شده و طبقات در اندازه های مورد نظر قابل تنظیم و اجرا هستند. وزن سبک، اجرای آسان و قابلیت مونتاژ و دمونتاژ سریع از ویژگی های این قفسه ها هستند.

تولید قفسه فلزی سبک

علاوه بر موارد فوق، بهین انبار در زمینه تولید قفسه بندی متحرک فلزی یا همان قفسه های بایگانی نیز فعالیت دارد. این قفسه ها در سازمان ها و ادارات برای بایگانی و نگهداری اسناد کاربرد داشته و دارای کاور و پوشش فلزی مقاوم هستند.

تولید قفسه فلزی با گارانتی

در تمام مراحل طراحی و تولید مهندسان بهین انبار استانداردهای روز دنیا مد نظر قرار داده و با توجه به بررسی های انجام شده از محیط نصب قفسه ساخته میشود. به همین دلیل قفسه ها با شرایط محیط و نوع و ابعاد کالا و بار تناسب داشته و به ندرت دچار آسیب میشوند. استفاده از متریال فلزی با کیفیت، رعایت استانداردها در تمام مراحل طراحی و ساخت و نصب توسط کارشناسان باتجربه باعث شده است تا تمام محصولات این مجموعه دارای گارانتی باشند.

جمع بندی

بهین انبار آرا یکی از تولیدکننده های قدیمی و بزرگ قفسه های فلزی سبک و سنگین در ایران است که برای تمام محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد. این محصولات به صورت سفارشی در ابعاد مختلف تولید شده و امکان تولید عمده و جزئی آنها نیز وجود دارد. قفسه های فلزی بهین انبار به سراسر ایران ارسال شده و توسط نصاب حرفه ای نصب و اجرا می گردند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید قفسه فلزی سبک و سنگین از تولیدکننده اصلی بدون واسطه می توانید نام بهین انبار آرا را در اینترنت جستجو کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/15UkBfDK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه