یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا به دنبال کیک تولد خاص برای تولد خود یا اطرافیانتان هستید؟ انتخاب طرح کیک تولد یکی از جذاب ترین بخش های تولد است. همچنین انتخاب کیک تولد جذاب، یکی از راه هایی است که می توانید به دوستان و خانواده خود نشان دهید که چقدر به آن ها اهمیت می دهید. کیک تولد می تواند با توجه به سلیقه، علاقه، شخصیت و حتی سن فرد سفارش داده شود. در ادامه این مقاله به شما چند نکته برای انتخاب و سفارش کیک تولد خاص خواهیم گفت که می توانید طرح نهایی خود را به سوییت بلیس بسپارید تا کیک تولد خاص شما توسط اساتید بین المللی ساخته و خوشمزه ترین و خاص ترین کیک تولد را تحویل بگیرید.

انتخاب طرح کیک تولد

در ابتدا باید بدانید که کیک تولد برای چه کسی و چه مناسبتی است. اگر کیک تولد برای کودک است، می توانید از رنگ ها و شکل های جذاب و شیرین استفاده کنید. اگر کیک تولد برای نوجوان یا جوان است، می توانید از علایق و سرگرمی های آن ها الهام بگیرید. اگر کیک تولد خاص برای بزرگسال است، می توانید از طرح های ساده و شیک استفاده کنید.

سپس باید بدانید که چه نوع کیک تولدی می خواهید؟ همان طور که می دانید، کیک تولد می تواند از نظر شکل، اندازه، طعم، رنگ و تزئین متفاوت باشد. شما می توانید از عکس ها و نمونه های موجود در اینترنت یا طرح های جذاب فروشگاه سوییت بلیس برای انتخاب کیک تولد خاص ایده بگیرید یا خودتان طرح خود را به قناد توضیح بدهید.

در نهایت باید بدانید که چگونه کیک تولد را خریداری کنید. شما می توانید به صورت حضوری یا آنلاین کیک تولد خود را به قنادی سفارش دهید. اگر به دنبال خرید کیک تولدی بی نظیر هستید، برای مشاهده طرح ها و طعم های متنوع و سفارش کیک حتما به وب سایت سوییت بلیس مراجعه کنید.

کیک تولد خاص

نکات مهم قبل از سفارش کیک

کیک تولد خاص یکی از مواردی است که می تواند جشن تولد را به جشنی به یاد ماندنی تبدیل کند. اما قبل از سفارش کیک تولد، باید چند نکته مهم را در نظر داشت.

  • سلیقه و علاقه های فرد متولد: کیک تولد خاص باید با شخصیت و سلیقه فرد هم خوانی داشته باشد. برای مثال، اگر فرد متولد علاقه مند به فوتبال است، می توانید کیک تولد با شکل توپ یا لوگوی تیم مورد علاقه اش سفارش دهید. یا اگر عاشق کارتون‎های دیزنی است، می توانید کیک تولد با شخصیت های دلخواهش را جهت طراحی، سفارش دهید.
  • زمان و محل جشن: زمان و محل جشن تولد نیز در انتخاب کیک تولد خاص تأثیر دارد. برای مثال، اگر جشن تولد در فصل گرما و در فضای باز برگزار می شود، بهتر است که کیک تولد از جنس خامه یا شکلات نباشد. زیرا؛ ممکن است ذوب شده و شکل خود را از دست بدهد. یا اگر جشن تولد در فضای بسته و با نور کم برگزار می شود، بهتر است که کیک تولد رنگین و شاد باشد، تا جذابیت بیشتری پیدا کند.
  • بودجه و سفارش به موقع: بودجه و سفارش به موقع نیز از نکات مهم قبل از سفارش کیک تولد است. کیک تولد خاص معمولاً قیمت بالاتری نسبت به کیک های عادی دارد. زیرا؛ طراحی و تزئین آن ها زمان و هزینه بیشتری می طلبد. بنابراین، قبل از سفارش کیک تولد باید بودجه خود را محاسبه کنید و با قنادهای مختلف قیاس قیمت بگیرید. همچنین، باید حداقل چند روز قبل از جشن تولد، سفارش خود را ثبت کنید تا قناد فرصت کافی برای طراحی و تحویل کیک را داشته باشد.

کیک تولد یکی از مهم ترین عناصر تولد است. بنابراین؛ برای ایجاد خاطره ای دلنشین و به یاد ماندنی حتما کیک تولد را به قنادی معتبر و با تجربه سفارش دهید تا دقیقا طرح مورد نظر شما را اجرا کند. یکی از بهترین و معتبرترین قنادی های تهران، فروشگاه سوییت بلیس است.

سوییت بلیس

انتخاب قنادی مناسب

بعد از اینکه طرح و طعم کیک تولد خود را انتخاب کردید، برای داشتن کیک تولد خاص باید قنادی مناسب را برای سفارش کیک پیدا کنید. قنادی مناسب باید دارای شرایط زیر باشد:

  • دارای نمونه کارهای قبلی باکیفیت و خلاقانه باشد.
  • دارای نظرات مثبت و رضایت مشتریان باشد.
  • دارای قیمت مناسب و رقابتی باشد.
  • دارای زمان تحویل مناسب و به موقع باشد.
  • دارای امکانات حمل و نقل و بسته بندی مناسب باشد.

پس با تحقیق و مقایسه قنادی های مختلف، قنادی مناسب را برای سفارش کیک تولد خاص خود انتخاب کنید. البته توصیه ما سوییت بلیس است. چرا که این برند با بیش از 20 سال تجربه در طراحی کیک، قطعا بهترین کیک را به شما تحویل خواهد داد.

چرا سوییت بلیس را برای سفارش کیک انتخاب کنیم؟

سوییت بلیس یک قنادی مدرن و خلاق است که انواع شیرینی های فرانسوی، آمریکایی و ایرانی را با کیفیت بالا و طعم فوق العاده تولید می کند. سوییت بلیس همچنین تخصص در طراحی و ساخت کیک تولد خاص و سفارشی با دیزاین های نقاشی، مجسمه سازی و سه بعدی دارد که می توانید برای مناسبت های خاص خود از آن ها استفاده کنید. سوییت بلیس در شعب مختلف در شمال تهران فعالیت می کند و همچنین محصولات خود را به برخی از بهترین کافه ها و رستوران های تهران و شهرستان ها نیز عرضه می کند. اگر دوست دارید از شیرینی ها و کیک های لذیذ و خاص سوئیت بلیس لذت ببرید، می توانید به سایت آن ها مراجعه کرده و یا با شماره تلفن آن ها تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

کیک تولد خاص سوئیت بلیس علاوه بر ظاهر زیبا، با مواد اولیه تازه و با کارشناسان مجرب تولید می شوند و به نظر ما گزینه ای ایده آل برای شیرین کردن دل خود و عزیزانتان هستند.

سفارش کیک تولد خاص از سوییت بلیس

درباره سوییت بلیس

در ادامه قصد داریم درباره سوییت بلیس که یکی از معروف ترین و لوکس ترین قنادی های تهران است، صحبت کنیم. سوییت بلیس یک کیک بوتیک است که در سال 1379 در تهران تاسیس شد و از آن زمان تاکنون با ارائه کیک ها و شیرینی های خاص و فانتزی، مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

سوییت بلیس از اولین قنادی هایی بود که شروع به تولید کاپ کیک های متنوع و خوشمزه کرد و با طراحی کاپ کیک های سفارشی برای مناسبت های مختلف، مورد توجه قرار گرفت. این قنادی همچنین در زمینه کیک تولد خاص، عروسی، جشن و مجالس نیز فعال است و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و طرح های خلاقانه، کار خود را به عنوان یک هنرمند قناد نشان می دهد.

سوئیت بلیس در حال حاضر دو شعبه در تهران دارد: یک شعبه در منطقه نیاوران و یک شعبه در منطقه زعفرانیه. هر دو شعبه دارای فضای شیک و مدرن هستند و محصولات خود را با بسته بندی زیبا و مناسب ارائه می دهند. سوئیت بلیس همچنین امکان سفارش آنلاین و ارسال به سراسر تهران را نیز فراهم کرده است. اگر به دنبال خرید کیک تولد خاص و شیک می گردید، سوییت بلیس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/acpNp2mj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه