پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

برای انجام کارشناسی خودرو مراکز متعددی وجود دارد که می توانید به آنها مراجعه کنید و یا از سرویس کارشناسی خودرو در محل استفاده نمایید ، تعرفه خدمات هر مرکز نسبت به دیگری متفاوت است و این شما هستید که با توجه به فاکتور های مورد نظرتان مثل سرعت و کیفیت کار، میزان تعرفه، خوشنامی مرکز و غیره می توانید هریک را انتخاب کنید. در ادامه یکی از این مراکز حرفه ای را با شما آشنا کرده و تعرفه کارشناسی خودرو و خدمات آن را بررسی می کنیم.

 

جدول تعرفه کارشناسی خودرو در سال ۱۴۰۲

مدل خودرو تعیین کننده میزان هزینه و نرخ کارشناسی خودرو است، به علاوه نوسانات ارزی نیز روی قیمت خودرو و در نتیجه آن تعرفه کارشناسی خودرو اثر می گذارد، هم چنین کارشناسی خودرو خارجی، داخلی، صفر و یا کارکرده هر یک با دیگری متفاوت است.

 

در جدول زیر تعرفه کارشناسی برخی از خودرو های پر فروش بازار آورده شده است:

 

مدل خودرو

شروع قیمت(قیمت سال ۱۴۰۲)

پژو ۲۰۶

575

پژو ۲۰۷

575

پراید

575

پژو پارس

575

کوئیک X

575

تیبا

575

دنا پلاس

575

رنو تندر

575

جک S5

667

دانگ فنگ H30

575

 

کارشناسی قیمت خودرو

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر تعرفه کارشناسی سایر مدل های خودرو می توانید به سرویس کارشناسی قیمت خودرو در وب اپلیکیشن رخش مراجعه کنید.

 

لیست تعرفه کارشناسی خودرو در محل

 فیلتر های مختلفی برای تعرفه کارشناسی خودرو در محل وجود دارد که عبارتند از:

  • داخلی یا خارجی بودن خودرو
  • کارکرده یا صفر بودن خودرو
  • کارشناسی آنلاین یا در محل

به علاوه نوسانات بازار نیز روی نرخ کارشناسی خودرو تاثیر می گذارد از این رو اگر از این فیلتر ها و فاکتور ها بگذریم، موارد زیر تعیین کننده تعرفه کارشناسی خودرو هستند.

  • شرکت سازنده خودرو
  • تیپ و مدل خودرو
  • امکانات خودرو
  • کیفیت خدمات و تجهیزات تخصصی مرکز ارائه دهنده سرویس

 

به طور کلی، کارشناسی خودرو در محل با توجه به عواملی نظیر ارزش خودرو و میزان تخصصی بودن کار تعیین و محاسبه می شود. به عنوان مثال با مراجعه به مراکز کارشناسی خودرو اطلاعاتی مانند نوع سرویس انتخابی خودرو، برند و مدل خودرو و هزینه کارشناسی به طور کامل برآورده خواهد شد و هزینه نهایی کمتری نسب به سایر مراکز پرداخت خواهید کرد.

 

کارشناسی خودرو در محل

 

معرفی خدمات کارشناسی خودرو در محل

همانطور که گفتیم نوع خدمات کارشناسی خودرو در محل بر روی تعرفه آن اثر می گذارد، هنگام مراجعه شما به مراکز ارائه دهنده خدمات کارشناسی خودرو باید لیست خدمات و سرویس ها در اختیارتان قرار بگیرد، مواردی که در ادامه بیان می شود بخشی از سرویس های کارشناسی خودرو در مراکز معتبر و یا سرویس های کارشناسی خودرو در محل است.

 

بررسی موتور و گیربکس خودرو

با استفاده از دستگاه های مدرن و جدید تمام قسمت های گیربکس و بخش های فنی خودرو با دقت بررسی و آنالیز می شوند و هرگونه آسیب و ایراد در هریک از بخش ها قابل شناسایی و قابل تشخیص است.

 

کنترل کارکرد واقعی

شاید برای شما هم این سوال به وجود آید که آیا کیلومتر شمار خودرو عدد صحیحی را نشان می دهد یا خیر، با مراجعه به کارشناسی خودرو و با کنترل کارکرد واقعی خودرو، در قست تست دیاگ و آنالیز فنی خودرو قابل تشخیص خواهد بود، معمولا برخی افراد برای کم کردن کارکرد خودرو های دست دوم آن را دستکاری می کنند اما این مورد در کارشناسی خودرو شناسایی خواهد شد.

 

کارشناسی بدنه خودرو

 کارشناسی خودرو بررسی آسیب های احتمالی یه بخش های مهم خودرو مانند شاسی و ستون های خودرو است به علاوه در این قسمت اگر قطعه ای در خودرو تعویض شده باشد، قابل تشخیص خواهد بود.

 

کارشناسی رنگ خودرو

 در کارشناسی رنگ خودرو به کمک دستگاه هایی مانند ترموگرافی تراکم رنگ و ضخامت آن در هر خودرو به راحتی تشخیص داده می شود، به علاوه به کمک دستگاه دیجیتال قسمت هایی از خودرو که رنگ شده است شناسایی می شود.

 

تست آپشن ها

یکی از مسائل مهمی که هنگام خرید خودرو به خصوص خودروهای خارجی باید بررسی شود، تست آپشن های خودرو است، چرا که از یک بازه قیمتی به بعد شما هزینه آپشن های خودرو را پرداخت می کنید. خدمات کارشناسی خودرو در وب اپلیکیشن رخش اصالت و عملکرد آپشن های خودرو را بررسی کرده وقیمت گذاری نهایی را اعتبار سنجی می کند.

 

تست رانندگی

در کنار آنالیز و بررسی های فنی خودرو، وضعیت هندلینگ و فرمان پذیری خودرو نیز توسط دستگاه های تخصصی در کارشناسی خودرو انجام می شود. بررسی کنترل عملکرد، جلوبندی، وضعیت تعویض دنده، سلامت گیربکس، فرمان، ترمز، گاز، شاسی و غیره موارد مهمی است که به ویژه در خودرو های دسته دوم باید حتما چک و بررسی شود.

 

تست دیاگ

یکی دیگر از خدمات تخصصی تست دیاگ خودرو در محل است که موارد فنی خودرو نظیر سنسورها، عیب یابی برق، خواندن پارامترهای سنسور مپ، سنسور دریچه گاز خودرو، وضعیت کامپیوتر خودرو، کویل، سوزن انژکتور و غیره را بررسی می کند که باعث شده تا تمام داده های پارامتری و داده های خطا در تست دیاگ مشخص شود و همچنین تفسیر آنالیز آن نیز به مشتریان در قالب یک گزارش ارائه می شود.

با وب اپلیکیشن رخش بهترین تعمیرگاه های اطراف خود را در رخش جستجو کرده، عملکرد و قیمت آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و نظرات مشتریان درباره آنها را بخوانید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BCaBoK0M
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه