شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

ریزش نرخ دلار در بازار امروز موجب شد تا شاهد سقوط قیمت خودرو در بازار باشیم، افتی که موجب شد تا پرطرفدارهای ایران خودرو و سایپا با کاهش قیمت راهی بازار شوند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز، سیگنال بازار از صحبت های امروز مقام معظم رهبری بیشترین تاثیر را در تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار داشت و موجب شد تا شاهد سقوط قیمت خودرو باشیم. مقام معظم رهبری در بیانات روز یک شنبه خود تاکید کردند که توافق با غرب هیچ ایرادی ندراد اما دستیابی به یک توافق بر سر برنامه هسته ای ایران در صورتی امکان پذیر است که زیرساخت های هسته ای کشور دست نخورده باقی بماند. واکنش ایشان به مذاکرات هسته ای موجب شد تا بازار با ریزش نرخ دلار روبرو شود و در کنار این ریزش شاهد افت قیمت خودرو باشیم.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از تداوم کاهش قیمت ها در این بازار در ۲۴ ساعت گذشته است، به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۰ آن از ۲۶۰ میلیون تومان  به ۲۵۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان ارزان شده است و ۲۶۵ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ نیز از ۲۸۵ میلیون تومان  به ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای پژو نیز در این مدت ارزان شدند، به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز از ۵۱۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان ارزان شده است و ۴۷۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما نیز در این مدت از کاهش قیمت ها در امان نبوده است، به طوری که مدل ۱۴۰۲ این خودرو از ۵۵۵ میلیون تومان به ۵۴۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ارزان شده است و از ۵۳۰ میلیون تومان به ۵۲۰ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای تارا نیز در این مدت ارزان شدند، تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ از ۸۵۰ میلیون تومان  به ۸۴۰ میلیون تومان رسیده است.

سمند سورن پلاس در بازار 545 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افتی 43 میلیونی داشت. هایما S5پلاس هم در بازار یک میلیارد و 240 میلیون تومان قیمت گذاری  شد و افتی 80 میلیونی را تجربه کرد.

رانا پلاس هم در میان محصولات ایران خودرو امروز افت 20میلیونی داشت و در بازار با قیمت 450 میلیون تومان قیمت خورد. دناپلاس هم در بازار امروز 620 میلیون تومان قیمت گذاری و افت 20 میلیونی را ثبت کرد.

دنا پلاس توربو اتومات هم با افت 42 میلیونی در بازار 830 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت 207 پاناراما اتومات هم 920 میلیون قیمت خورد و افت 70 میلیونی را در بازار تجربه کرد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3Z1Lex9F
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه