سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 7 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

سقف های متحرک نمونه ای از پیشرفت و تکنولوژی هستند که امروزه می توان از آن ها استفاده کرد. انواع سقف های متحرک در بازار وجود دارند که هم به صورت دستی و هم اتوماتیک باز و بسته شده و از شما در برابر عوامل محیطی مثل باران یا آفتاب حفاظت می کنند. سقف برقی یا سقف جمع شونده و پرگولا انواع خاصی از این سازه ها هستند که شرکت هوبر آن ها را به مشتریان عزیز ارائه می کند. برای آشنایی بیشتر با کاربرد سقف متحرک با ما همراه باشید.

مهمترین کاربردهای انواع سقف متحرک

سقف متحرک چیست؟

انواع سقف متحرک مانند سقف برقی و پرگولا در فضا های متفاوتی مثل رستوران ها، سواحل، کافی شاپ ها، استخر های روباز و... به کار گرفته می شوند که انواع این سقف جمع شونده به راحتی قابل باز و بسته شدن هستند. در حقیقت صاحبان مشاغل با استفاده از این سازه ها می توانند کسب و کار خود را به بیرون از فضای داخل نیز گسترش داده و مشتریان بیشتری را جذب نمایند. در ادامه به انواعی از این سازه ها و کاربرد هر یک خواهیم پرداخت:

سقف جمع شونده

یکی از انواع سقف های متحرک شرکت هوبر، سقف جمع شونده و یا جمع شو است که برای اجرای آن، نیاز به فضایی با شکل هندسی منظمی است. در حقیقت اضلاع فضا باید باهم موازی باشند تا سازه به درستی و اصولی اجرا شود. سقف های جمع شونده انواع مختلفی مانند سقف جمع شونده پارچه ای، سقف جمع شونده شیشه ای، سقف جمع شونده پلی کربنات و... دارد که هرکدام با داشتن ویژگی های خاصی مناسب یک سری از مکان ها هستند. در پاراگراف های زیر بیشتر به این موضوع و کاربرد هر یک خواهیم پرداخت:

سقف جمع شونده پارچه ای

یکی از سبک ترین انواع سقف ها، سقف جمع شونده پارچه ای است. این مدل با داشتن انعطاف پذیری بالا و وزن سبک، محبوبیت زیادی دارد. معمولاً افراد برای محیط های مانند تراس خانه، پاسیو، کافه و حیاط خلوت یا آلاچیق ها این مدل را انتخاب می کنند. خوشبختانه نوع پارچه ای در برابر بارندگی و طوفان مقاومت خوبی از خود نشان داده است. این سقف ها که یک سازه الکتریکی بسیار مدرن هستند، معمولاً از جنس PVC یا برزنتی هستند. همین مسئله موجب ضد آب بودن و انعطاف پذیری بالای آن ها شده است. همچنین به راحتی می توانید طرح و رنگ مناسب را انتخاب نمایید و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود نخواهد داشت. در ضمن قیمت این مدل نیز نسبت به سایر انواع سقف برقی ارزان تر است. همین ویژگی های خاص موجب کاربرد های زیاد سقف جمع شونده پارچه ای شده است.

سقف جمع شونده شیشه ای

سقف جمع شونده شیشه ای با داشتن شفافیت زیاد و استحکام بالا، مخصوص مجتمع های تجاری و مراکز خرید است. این مدل از سقف، زیبایی و جذابیت خاصی دارد که البته باید به درستی طراحی شود. شرکت هوبر در این زمینه بسیار پیشگام بوده و بر اساس استاندارد های روز دنیا سقف های جمع شونده شیشه ای را می سازد.

سقف جمع شونده

سقف جمع شونده پلی کربنات

سقف جمع شونده پلی کربنات همچون نوع شیشه ای، دارای ظاهری شفاف است تا امکان مشاهده اطراف وجود داشته باشد. این در حالی است که از ورود تمام اشعه های مضر نور آفتاب، قطرات باران و برف و... ممانعت به عمل می آورد. جالب است بدانید مقاومت این مدل از سقف برقی شیشه ای بسیار بیشتر است و به همین دلیل این مدل کاربرد بسیار گسترده ای داشته و در انواع مکان ها از جمله استخر های روباز با فضای بزرگ و مکان های تفریحی آبی کاربرد وسیعی دارد.

پرگولا

پرگولا یک سازه زیبا برای قرارگیری در محیط های مختلف است. در پرگولا می توانید اوقات فراغت خود را گذرانده و انرژی های از دست رفته را پس بگیرید. شرکت هوبر انواع مختلف پرگولا را برای مشتریان طراحی کرده است تا بتوانند آن ها را سفارش دهند. این سازه های خاص دارای ستون های نگهدارنده و سقف مشبک هستند که متأسفانه برخلاف سقف های گفته شده، مقاومت خاصی در برابر عوامل محیطی ندارند؛ اما به هر حال فضای خوبی برای دورهمی های دوستانه در محیط های طبیعی به حساب می آیند. پرگولا چوبی که از چوب ساخته شده یک گزینه مقرون به صرفه برای قرارگیری در ویلای شما است. در حقیقت کاربرد پرگولا در فضا هایی مانند محوطه خانه، حیاط، باغ ها، ویلا ها و عمارت ها است.

در پایان

امروزه انواع سقف و فضا های موقتی ساخته شده اند که هر کدام کاربرد های خاص خود را دارند. در حقیقت ویژگی های متفاوت انواع سقف برقی یا سقف جمع شونده و پرگولا موجب شده که هر کدام مناسب استفاده در فضای خاصی باشند. شرکت هوبر با دانستن کاربرد های انواع سقف متحرک، تمام اصول و استاندارد های لازم را در طراحی و ساخت آن ها رعایت کرده و مشتری مداری را در الویت قرار می دهد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zBLdXqIo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه