دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

ممکن است تاکنون اسم سابلیمینال را شنیده باشید، اما ممکن است سوال کنید سابلیمینال چیست؟ پیام سابلیمینال شامل چه مواردی می شود؟ سابلیمینال جذب ثروت چیست؟ در ابتدا باید بدانید که دریافت اطلاعات به وسیله پیام های سابلیمینال و ضمیر ناخودآگاه انسان صورت می گیرد. پس می توان پیام های مثبت و پنهان را با استفاده از امکاناتی مانند موسیقی، این عناصر وارد ضمیر ناخودآگاه انسان شود. در این مطلب سعی داریم به بررسی این موضوع و ذکر تمامی نکات آن بپردازیم، پس برای کسب اطلاعات بیشتر، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

دوره سابلیمینال

سابلیمینال چیست؟

سابلیمینال یعنی زیر آستانه حسی (زیر آستانه شنوایی یا زیر آستانه بینایی) و پیام سابلیمینال پیامی است که قادر به شنیدن یا دیدن آن نباشید. یعنی یا آنقدر آهسته پخش شود که قادر به شنیدن آن نباشید یا آنقدر سریع پخش شود که قادر به دیدن آن نباشید. به زبان ساده تر پیام های سابلیمینال آگاهانه قابل تشخیص نیستند اما بر ناهشیار اثر می گذارند.

سابلیمینال به فایل های صوتی گفته می شود که برای برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه و تغییر الگوهای ذهنی به وسیله تلقین جملات و عبارات کلیدی که به صورت پیام های پنهان هستند، تولید شده و به کار می روند. باید توجه داشته باشید که یک ذهن آگاه، به وسیله حس شنوایی خود، می تواند تنها موسیقی را درک کند. پس گوش دادن مکرر موسیقی ها و تکرار هر روز آنها، موجب وارد شدن تمامی تلفیقات و پیشنهادات مثبت به ضمیر ناخودآگاه می شود.

پس انجام این کار باعث شده در مسیر دستیابی به اهداف، گام های موثرتری بردارید. از سوی دیگر با استفاده از این امکان، توانایی دور کردن افکار منفی را خواهید داشت. پس به جای افکار منفی می توانید افکار مثبت را بهبود بخشید و آنها را تقویت کنید. ناگفته نماند که برای ارتقای ویژگی های شخصیتی و شخصی، موارد استفاده از عناصر صوتی بسیار زیاد بوده و هریک از آنها پیام ها و تلفیقات پنهان خاص خود را دارند.

سابلیمینال به انسان ها امکان دور کردن ذهنیت قربانی بودن را می دهد. پس گوش دادن به آنها، خوشی و خوشحالی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. به بیان ساده با استفاده از آنها می توانید اعتمادبه نفس و انرژی خود را افزایش دهید. پس با استفاده از این عناصر، می توانید جهت بهبود روابط روانی، عاطفی، اجتماعی، فردی و سایر موارد دیگر قدم بردارید. از انواع فایل های مخفی می توان سابلیمینال های شنیداری و دیداری اشاره کرد.

کاربردهای فایل سابلیمینال چیست؟

در قسمت قبل سوال دوره سابلیمینال چیست؟ را پاسخ دادیم. به طورکلی پیام های سابلیمینال بر قسمت ناخودآگاه مغز تاثیر خواهند داشت. به بیان دیگر ذهن انسان توانایی ممکن کردن، غیرممکن ترین کارها را داشته و این موضوع به دستورات و پیام هایی که با ضمیرناخودآگاه مرتبط هستند، بستگی دارد. این پیام ها را به گونه ای طراحی کرده اند که با استفاده از امواج شنیداری و دیداری، هدف خود را بر رفتار و ذهن شخص پیاده می کنند.

در حال حاضر در صنعت های مختلفی از پیام های سابلیمینال استفاده می شود و در پیشرفت آنها تاثیر بسزایی خواهد داشت. به عنوان مثال برای هنر، تبلیغات، پزشکی، سیاست، روانشناسی و سایر موارد دیگر از قدرت ذهن و پیام های سابلیمینال استفاده می کنند. لازم به ذکر است که سابلیمینال یکی از روش هایی که می توان برای توسعه فردی در حوزه های مختلف از جمله رشد شخصی، غلبه بر عادات غلط و .... استفاده کرد. .

در ادامه سعی داریم به بررسی برخی از کاربردهای سابلیمنال مانند سابلیمینال جذب ثروت، سابلیمینال جذب عشق و سابلیمینال زیبایی بپردازیم.

سابلیمینال جذب ثروت و جذب عشق

سابلیمینال جذب ثروت

اکثر افراد برای ثروتمندشدن، روش های بسیاری را امتحان کرده اند و ممکن است با شکست نیز مواجه شده باشند. پیام های سابلیمینال یکی از روش های رسیدن به درآمدهای بالا و دستیابی به ثروت هستند. سابلیمینال با تاثیر و تمرکز روی بخش ناخودآگاه ذهن، تغییرات شگفت انگیزی در جسم ، روابط، خلق وخو، زیبایی و روحیات خواهد داشت.

یکی از کاربردهای پیام سابلیمینال، کسب ثروت است که با عبور از ضمیر ناخودآگاه به قسمت ناخودآگاه شخص می رسد. پس هر کسی در مداری از کسب ثروت قرار گرفته و با استفاده از پیام های سابلیمینال جذب ثروت، توانایی رسیدن به بالاترین حد ثروتی که ذهن می پذیرد را دارد. پس با استفاده از پیام های سابلیمینال جذب ثروت، می توان موفقیت های اقتصادی، مالی و پیشرفت های قابل توجهی برای ارتقای زندگی مادی به دست آورد. با استفاده از سابلیمینال می توان به راحتی ثروت را جذب کرد.

به عبارت ساده تر می توان گفت سابلیمینال موانع ناهشیار دستیابی به ثروت را اصلاح می کند تا فرد بتواند نتیجه تلاش های خودش را ببیند. نکته بسیار مهمی که در سابلیمینال ثروت باید به آن توجه داشت این است که برخی فکر می کنند بدون هیچ تلاشی می توانند فقط به کمک سابلیمینال به ثروت دست پیدا کنند. واقعیت این است که در کنار سابلیمینال جذب ثروت شما باید تلاش و پشتکار لازم را هم داشته باشید تا بتوانید به خواسته های مالی خود برسید.

سابلیمینال جذب عشق

یکی دیگر از کاربردهای پیام سابلیمینال جذب عشق است که از مزایای بسیار آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد شخصیتی جذاب و توانا در جذب علاقه، عشق و محبت پذیری
  • به کارگیری ناخودآگاه قانون جذب برای جذب عشق فرد موردنظر
  • به کارگیری قدرت جذب اعداد کیهانی با کمک کد جذب عشق برای جذب آن
  • اجرا ناخودآگاه قانون جذب عشق
  • توانایی در ایجاد جذابیت های هیجانی و احساسی
  • تقویت قابل توجه برای درک، تشخیص صحیح هیجانات و احساسات فرد مقابل

توجه داشته باشید که سابلیمینال جذب عشق مزایای بسیار دیگری دارد که در این قسمت چند مورد از آنها را ذکر کردیم.

سابلیمینال زیبایی

در قسمت های بالاتر 2 مورد از کاربردهای سابلیمینال مانند سابلیمینال جذب عشق و سایلیمینال جذب ثروت را بررسی کردیم. سابلیمینال زیبایی یکی دیگر از پیام های رایج و مخفی در بین افراد جامعه است که روی ذهن ناخودآگاه و با انرژی مثبت درباره شکل ظاهری فرد تاثیر خواهد گذاشت. به طورکلی پیام های سابلیمینال زیبایی تاثیر بسزایی در زیبایی چهره با استفاده از قانون جذب، انرژی مثبت برای زیبایی صورت، احساس ظرافت و زیبایی در اعضا صورت و سایر موارد دیگر خواهد داشت.

علاوه بر زیبایی، پیام سابلیمینال تاثیر بسزایی در افزایش قد، رشد مو، زیبایی صورت، سابلیمینال چشم و پوست دارد. سابلیمینال افزایش قد یکی از مواردی است که افراد با استفاده از قدرت ذهن می توانند روش های نادرستی که باعث نافرم شدن عضلات بدن برای کوتاه نشان دادن قد می شود را از بین ببرد. از سوی دیگر با اصلاح فرم راه رفتن، نشستن و ایستادن به صورت اعجاب انگیزی، قد را بلندتر نشان می دهد. لازم به ذکر است که مدعیان پیام مخفی معتقدند که امواج و فرکانس فایل های صوتی، به راحتی غدد رشد را تحت تاثیر قرار می دهند تا با استفاده از ترشح هورمون ها، قد افزایش یابد.

سابلیمینال تاثیر بسیاری در جذب عشق دارد

سخن پایانی

در این مطلب ابتدا سوال سابلیمینال چیست؟ را پاسخ دادیم. از طریق پیام سابلیمنال اطلاعات به وسیله ضمیر ناخودآگاه درک می شود. پیام سابلیمینال کاربردهای بسیاری دارد که از آنها می توان سابلیمینال جذب عشق، سابلیمینال جذب ثروت، سابلیمنال زیبایی و سایر موارد دیگر اشاره کرد. پس با استفاده از آن می توان به راحتی ثروت موردنظر خود را به دست آورد. 

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/29XJAwsl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
مجرب :
8 ماه پیش
اینها همه اش شبه علم است، نوعی جادوگری.مطمئن باشید حتی یک نفر هم با این خزعبلات ثروتمند و زیبا و..‌.نشده است.عده ای شیاد از طمع افراد سوءاستفاده میکنند و پول به دست می آورند.اگر سابلیمینال واقعیت داشت، نویسنده با اچی مچی لاترجی ثروتمند میشد ونیازی به نوشتن این مطالب نداشت.آدمی میل دارد که فریب بخورد و باور کند که بی تلاش می شود به آرزو رسید.وقت خود را صرف این اباطیل نکنید.توهمی بیش نیستند.اگر کسی یک نفر را سراغ دارد که با سابلیمینال به ثروت و ...رسیده باشد، به من معرفی کند تا چند سوال ازش بپرسم.
نیکراد :
8 ماه پیش
دانش های کاربردی زیادی وجود دارد من متن بالا را خواندم و فکر می کنم تلقین و تربیتی که در طول عمر بشر می‌گیرد بسیار روی زمین ناخودآگاه او اثر می گذارد و رفتار سازی بوجود می آورد
لیلی :
8 ماه پیش
این مطالب خیلی هم واقعی هست من از زمانی که به اینجور مطالب روی اوردن زندگیم در حال تغییر هست
حسینی :
6 ماه پیش
عالی
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه