دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

در دنیای امروز، وقتی نوبت به سایت های رزرو هتل می رسد، هیچ محدودیتی در گزینه ها وجود ندارد. از آنجایی که تمام جنبه های برنامه ریزی سفر را می توان به صورت آنلاین انجام داد، سایت های مختلفی در سراسر دنیا وجود دارند که تلاش می کنند به مشتریان کمک کنند تا فضاهای اقامتی دلخواه خود را در سریع ترین زمان و راحت ترین روش ممکن پیدا کنند. اما کدام سایت بهترین گزینه برای رزرو هتل است؟ در این لیست، ۵ سایت برتر جهان برای رزرو هتل که بهترین امکانات را در اختیار کاربران خود قرار می دهد، به شما معرفی خواهیم کرد. اما آیا سایت ایرانی وجود دارد که در سطح این سایت ها به شما خدمات سفر ارائه دهد. در ادامه با ما همراه شوید.

 

۱. سایت بوکینگ | بزرگترین سایت رزرو هتل در جهان

سایت بوکینگ (Booking.com) ، بزرگترین و معروف ترین سایت ، نه تنها در زمینه رزرو هتل، بلکه برای رزرو هاستل، خوابگاه، خانه، آپارتمان و سایر فضاهای اقامتی است. شما می توانید نتایج جست وجوی خود را بر اساس بودجه، رتبه بندی هتل، محل قرارگیری هتل، نوع فضا اقامتی و… فیلتر کنید. حتی برای خانواده ها و گروه ها هم گزینه های فیلتر برای اقامتگاه های خانوادگی و گروهی وجود دارد. همچنین می توان هتل هایی را که روی پایداری تمرکز دارند، پیدا کرد.

 

هنگامی که یک فضای اقامتی را انتخاب می کنید، می توانید ویژگی های مختلف مثل امکانات اتاق های هتل، نظرات، پرسش و پاسخ های مربوط به فضای اقامتی و مقایسه قیمت ها بر اساس نوع اتاق را ببینید. همچنین اطلاعات کاربردی در مورد مواردی مانند پیش پرداخت، لغو و… در این سایت وجود دارد.

مهمترین مزایا

  • قابل دسترس به بیش از۴۰ زبان دنیا
  • تضمین پایین ترین قیمت
  • دسترسی آسان
  • تنوع بالا

 

 

۲. سایت هتلز | بهترین تخفیف های لحظه آخری

سایت هتلز (Hotels.com) موتور جست وجوی ترکیبی قوی برای پیدا کردن انواع اقامتگاه ها از جمله هتل ها، هتل های آپارتمانی، خانه و… دارد. می توانید جست وجوی خود را بر اساس ویژگی های مورد نیاز، با امکاناتی مثل اتاق مراقبت از کودک، وان حمام، استخر، و… فیلتر کنید. در این سایت می توانید همه نوع مکان اقامتی؛ از هتل های لوکس و گران قیمت گرفته تا هاستل ها و هتل های آپارتمانی ارزان قیمت را رزرو کنید.

یکی از بهترین ویژگی ها درباره این سایت، برنامه پاداش آن است که با رزرو۱۰ شب اقامت، ۱ شب اقامت رایگان دریافت می کنید. 

 

مهمترین مزایا

  • برنامه پاداش 
  • تخفیف های لحظه آخری

سایت هتلز Hotels.com

۳. سایت کایاک | کاربرپسندترین سایت رزرو هتل

 

سایت کایاک (kayak.com) یک سایت رزرو هتل ساده با یک رابط کاربری خوب و دوستانه، بسیار لذت بخش است. سایت kayak.com بدون تبلیغات فریبنده و المان های پرزرق و برق، تنها با یک فضای جست وجوی ساده، امکان رزرو هتل و بسیاری از فضاهای اقامتی دیگر را در اختیار افراد قرار می دهد. علاوه بر فضاهای اقامتی، شما با کمک این سایت می توانید پرواز، قطار و حتی سفرهای دریایی را رزرو و انتخاب کنید.

این سایت یک ابزار پیش بینی قیمت دارد؛ به طوری که وقتی به دنبال یک فضای اقامتی هستید، به شما اطلاع می دهد که در آینده قیمت مناسب تری خواهد داشت، یا خیر. همچنین می توانید از سیستم دریافت هشدار در مورد تغییرات قیمت استفاده کنید.

اگر راهی آسان و لذت بخش برای رزرو آنلاین هتل می خواهید، kayak گزینه مناسبی برای شماست.

مهمترین مزایا

  • وب سایت ساده و بدون حاشیه
  • امکان رزرو برنامه سفری کامل 
  • ابزار پیش بینی قیمت 

سایت کایاک kayak.com

۴. سایت اکسپدیا | بهترین سایت رزرو هتل برای پکیج های سفر

وقتی صحبت از سایت های برتر رزرو هتل به میان می آید، اکسپدیا (expedia.com) نامی آشناست. 

این سایت، به ویژه برای رزرو پکیج های سفر مناسب است. برای استفاده از این ویژگی، لازم است ابتدا هتل خود را رزرو کنید و سپس پرواز یا خودروهای کرایه ای را انتخاب کنید. در عرض چند دقیقه یک پکیج کامل سفر را رزرو خواهید کرد.

 

مهمترین مزایا

  • فرآیندی ساده برای رزرو هتل، پرواز و خودروهای کرایه ای

سایت اکسپدیا expedia.com

توجه داشته باشید که برای رزرو هتل در این سایت ها از طریق ایران، نیاز به کارت های پرداخت بین المللی دارید.

 

۴. سایت فلای تودی، کاملترین مرجع رزرو هتل در ایران

 

فلای تودی (flytoday.ir) با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، به هوشمندترین مرجع رزرو هتل های داخلی و خارجی تبدیل شده است. با کمک سایت فلای تودی می توانید همه مشخصات و اطلاعات کامل هتل مورد نظر خود را مشاهده کنید و آن را با سایر هتل ها مقایسه کنید. فلای تودی این امکان را به شما می دهد که بدون مراجعه حضوری، هتل مورد نظر خود را، چه هتل های داخلی و چه خارجی، رزرو کرده و با کارت های شتاب، خریداری کنید. 

فرقی نمی کند که چه نوع فضای اقامتی در نظر دارید، فلای تودی امکان رزرو 1.5 میلیون محل اقامت از هتل های لوکس گرفته تا هاستل و آپارتمان را برای شما فراهم می کند.

کارشناسان فلای تودی به صورت ۲۴ ساعته در خدمت همه کاربران گرامی هستند و اگر به دنبال سایتی با کاربری ساده و سریع برای خرید بلیط هستید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به فلای تودی بزنی

فلای تودی flytoday.ir

مهمترین مزایا

  • رابط کاربری آسان و سریع
  • تنوع بالا
  • امکان خرید مستقیم هتل های خارجی بدون نیاز به کارت های بین المللی
برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VYUfZ6um
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه