دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از مشرق نیوز، چند روزی است که اخبار خودرو از موضوع واردات کمی فاصله گرفته است و بیشتر تمرکز مردم و رسانه ها روی موضوع کیفیت کم خودروهای تولید داخل و عملکرد نامناسب سازمان استاندارد متمرکز شده است.

از سوی دیگر خبر آزادسازی پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی در کنار اخبار کیفیت کم محصولات داخلی باعث شد تا هر دو بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نزولی شوند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

با این حال نامه دیروز وزارت صمت به انجمن خودروسازان مبنی بر تامین ارز خارج از سامانه نیما شوک جدیدی به بازار خودرو بود و ممکن است موج افزایشی را به بازار بازگرداند.

مطابق با قیمت‎ های اعلامی وبسایت کارنامه، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی امروز روند نزولی را در پیش گرفت.

با توجه به انتشار خبر عدم تخصیص ارز نیمایی به خودروسازان داخلی، می توان انتظار افزایش قیمت خودروهای داخلی را در درب کارخانه و بازار آزاد داشت، چراکه با عدم تخصیص ارز نیمایی توسط دولت به خودروسازان، این تولیدکنندگان برای تامین قطعات خود باید از ارز بازار آزاد استفاده کنند که این عامل به تنهایی منجر به افزایش قیمت خودرو در بازار می شود.

در سوی دیگر مطابق با اعلام حسن کاظم زاده کارشناس بازارهای مالی، خودروسازان داخلی امسال برای تولیدات خود به ۱۲ میلیارد دلار ارز نیاز دارند که احتمالاً برای تامین این مقدار، خودروسازان به بازار آزاد ارز مراجعه خواهند کرد.

در چنین شرایطی خودروهای داخلی دو بار شامل افزایش قیمت می شوند، یک بار به دلیل افزایش قیمت تمام شده خودرو در کارخانه و یک بار هم به دلیل کم شدن ارز در بازار آزاد و افزایش قیمت آن.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DdXPyA0t
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه