جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

اشتراک قانونی پلی استیشن پلاس در جعو استور

پلی استیشن پلاس بخشی از خدمات آنلاین شبکه پلی استیشن سونی است که در سال 2010 راه اندازی شد. سرویس اشتراک قبلی این پلتفرم گیمینگ، مزایای مختلفی از جمله بازی های ماهانه رایگان، تخفیف های فروشگاه پلی استیشن، امکان اجرای بازی های چند نفره آنلاین و فضای ذخیره سازی ابری را به مشترکین ارائه می داد. امروزه این پلتفرم دارای سه سطح اشتراک پرمیوم (  Essential ، Extra  و Premium ) است که هرکدام مزایای منحصر به فردی را ارائه می دهد. اگر شما نیز قصد خرید اکانت پلی استیشن پلاس و دسترسی به مزایای منحصر به فرد این سرویس گیمینگ دارید، در این راهنما همراه ما باشید! 

 

خرید اکانت پلی استیشن پلاس

 

اشتراک پلی استیشن پلاس

 

 پلی استیشن پلاس یک سرویس مبتنی بر اشتراک از سونی پلی استیشن است که به گیمرها این امکان را می دهد تا بازی های چندنفره آنلاین را انجام دهند، به کاتالوگ بازی های متنوع دسترسی داشته باشند، بازی هایی را در فضای ابری انجام دهند و به جدیدترین و بروزترین بازی های جهان دسترسی داشته باشند. البته، این که با خرید اکانت پلی استیشن پلاس کدام یک از این مزایا را دریافت می کنید، به سطح اشتراک شما بستگی دارد.

 

  • PS Plus Essential اولین سطح از اشتراک پلی استیشن پلاس است که امکان دسترسی به بازی های آنلاین، ذخیره های ابری، دو بازی رایگان در ماه و تخفیفات ویژه در فروشگاه PS را برای کاربران ارائه میدهد. 

 

  • PlayStation Plus Extra دومین سطح اشتراک این پلتفرم گیمینگ است و شامل همه مزایای سطح قبلی به علاوه بیش از 400 بازی PS4 و PS5 برای دانلود و بازی های آنلاین چند نفره است. این سطح اشتراک رقیب اصلی Game Pass شناخته می شود و در میان گیمرهای سراسر جهان بسیار محبوب است. شما نیز با خرید این سطح اشتراک میتوانید به تمامی مزایای ذکر شده و جدید ترین بازی های ps5 دسترسی داشته باشید و تجربه بی نظیری از بازی های هیجان انگیز به دست آورید!

 

  • گران ترین سطح اشتراک پلی استیشن پلاس، پلی استیشن پلاس پرمیوم می باشد که شامل 340 بازی مختلف و جذاب از دوره های PSP، PS1، PS2 و PS3 است. برخی از بازی های قدیمی تر نیز از دوران PS1 و PS2 برای دانلود در این سطح اشتراک دسترس هستند، اما بیشتر بازی ها از جمله تمامی بازی های PS3 تنها از طریق فضاهای ابری در دسترس کاربران قرار می گیرند. همچنین اگر از طرفداران سرویس قدیمی PlayStation Now هستید، در این سطح اشتراک تمامی بازی های PS Now در پخش ابری در دسترس است.

 

خرید اشتراک پلی استیشن پلاس از بهترین فروشگاه اینترنتی

 

خرید اشتراک پلی استیشن پلاس از بهترین فروشگاه اینترنتی

 

همانطور که گفتیم، پلی استیشن پلاس سرویس اشتراکی کنسول های گیمینگ سونی است که مزایای مختلفی را به مشترکین ارائه می دهد. پلی استیشن پلاس دارای سه سطح اشتراک مختلف است که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی را در دسترس کاربران قرار می دهند. هزینه اشتراک PlayStation Plus Essential از 9.99 دلار در ماه، PlayStation Plus Extra از 14.99 دلار در ماه و PlayStation Plus Premium از 17.99 دلار در ماه شروع می شود که با خرید و فعالسازی هر یک می توانید به طیف گسترده ای از بازی های متنوع و جدید دنیا دسترسی داشته باشید.

سرویس های اشتراک پلی استیشن پلاس در تمامی کشورها در دسترس است و کاربران با مراجعه به وب سایت اصلی پلی استیشن پلاس و انتخاب طرح اشتراک خود می توانند به مزایای این پلتفرم دسترسی داشته باشند. اما از آنجایی که امکان پرداخت درون برنامه ای و پرداخت مستقیم به صورت دلاری برای کاربران داخل کشور وجود ندارد، وب سایت های فروشگاهی به کمک این دسته از افراد آمده اند. جعو استور یکی از معتبرترین وب سایت های فروشگاهی در زمینه فروش انواع اکانت پرمیوم است که فرایند خرید و ارتقای اکانت همه پلتفرم ها را تسهیل کرده است! تمامی اکانت هایی که توسط این فروشگاه اینترنتی به مشتریان ارائه می شود، قانونی بوده و روی ایمیل شخصی کاربران فعالسازی می شود. همچنین این اکانت ها تا آخرین روز اشتراک دارای خدمات پشتیبانی و پس از فروش خواهند بود.

اگر شما نیز به دنبال وب سایتی معتبر برای خرید اشتراک پلی استیشن پلاس و یا هر پلتفرم دیگری از جمله اسپاتیفای، یوتیوب، اپل موزیک و ... هستید، می توانید به فروشگاه اینترنتی جعو استور مراجعه کنید و طرح اشتراک مورد نظر خود را با بهترین قیمت و کیفیت و به صورت کاملاً قانونی خریداری کنید!

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sVZchxz6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه