جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

نهالستان نوین گردو بزرگترین و معتبرترین مرکز تولید و عرضه نهال در خاورمیانه, متشکل از مهندسین کشاورزی از تولید دو نهال گردو پیوندی و خوش بار با باردهی بیش از 10 تن در هکتار خبر داد !

این نهالستان با اصلاحیاتی که روی ارقام نهال گردو انجام داده است توانسته تجاری ترین و پربازده ترین نهال های گردو را به بازار عرضه کند.

نهالستان نوین گردو

ورود نسل جدید نهال گردو پیوندی به بازار !

با توجه به استقبال و سود بالایی که گردو دارد هر روزه تلاش می شود با اصلاحیاتی که روی نهال گردو صورت می گیرد بهترین و تجاری ترین ارقام نهال ارائه شود.

در روش پیوندی بودن نهال, ژن های مثبت آن افزایش یافته و تا حدی ژن منفی کاهش می یابد.این کار توسط متخصصین و مهندسین با تجربه صورت می گیرد که نتیجه آن بازدهی بالا و کیفیت بسیار مطلوب نهال است.

مزایای خرید نهال گردو پیوندی

  • نهال گردو پیوندی بر خلاف گردو بذری نیازی به مراقبت و نگهداری چندانی ندارد.
  • باردهی نهال گردو پیوندی ثابت بوده و هر سال از سن بالغ شدن می توانید انتظار یک بازدهی تجاری بالا از درخت خود را داشته باشید.
  • میزان باردهی گردو پیوندی نسبت به بذری 2 تا 3 برابر است.
  • مقاومت نهال گردو پیوندی به بیماری,سرما, خشکسالی دو برابر بذری است.
  • عمر مفید درختان تا 30 درصد افزایش می یابد.
  • از آنجایی که بسیاری از درختان نیاز به گرده افشان دارند. در ارقام اصلاح شده, نهال های پیوندی خودبارور بوده و نیازی به گرده افشانی درختان نیست.

معرفی دو نهال گردو پیوندی تجاری

نهالستان نوین گردو تولید کننده بهترین ارقام نهال گردو پیوندی است که دو رقم زیر را به عنوان تجاری ترین نهال ها با اصلاحیاتی که روی آنها صورت گرفته است معرفی کرد:

 

نهال گردو چندلر پیوندی

نهال گردو چندلر پیوندی مناسب اقلیم معتدل و سردسیر است.

دیرگل بوده و مقاومت خوبی به سرما بهاره دارد.

میزان باردهی تجاری بوده و در پایه قوی تا 10 تن باردهی دارد.

محصولات چندلر پیوندی درشت با پوست کاغذی است.

 

نهال گردو فرنور پیوندی

نهال گردو فرنور پیوندی مناسب اقلیم کوهستانی و سردسیر می باشد.

این نهال دیرگل بوده و اصلا دچار سرمای بهاره نمی شود.

زودبازده است و در شرایط ایده آن از 5 تا 10 تن بار می دهد.

میزان باردهی هر درخت حدود 70 کیلوگرم گردو خشک رقم خورده است.

پوست کاغذی با مغز چرب و روغنی دارد.

کلام آخر

خرید نهال پربار و زودبازده شما را به یک سود و درآمد بی نظیر تجاری می رساند.با اصلاحیاتی که روی نهال ها صورت می گیرد ارقام نهال بی نظیری به بازار عرضه شده است که میزان باردهی بالاتر – کیفیت مطلوب تر – باردهی سریع تر و یکسری مزایای بهتری نسبت به نهال های قدیم و بذری دارد.

مرکز نهالستان نوین گردو به ازای خرید هر نهال پیوندی کارت سلامت و بهداشت + تضمین قیمت و کیفیت با شناسه معتبر و گارانتی اصالت می دهد.

می توانید با خیالی آسوده و ارسال یک روزه تمامی ارقام نهال خود را از این مرکز تحویل بگیرید.جهت خرید و اطلاع از قیمت نهال گردو پیوندی می توانید به سایت این نهالستان به آدرس زیر مراجعه کنید.

منبع خبر : نهالستان نوین گردو

آدرس سایت : gerdo.pro

شماره تماس : 1243597-0912

روابط عمومی : 34562193-026

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BKKciIPW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه