چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 1 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

عوامل بسیاری در انتخاب بهترین غرفه سازان ایران تأثیرگذار هستند. اما به صورت کلی، می توان گفت که رضایت مشتریان یک عامل مهم و تعیین کننده در بین آن ها خواهد بود. در حال حاضر، شرکت های بسیاری در زمینه غرفه سازی فعال هستند. این شرکت ها به کمک طراحان و صنعت گران متخصص توانسته اند راه خود را به عرصه های بین المللی نیز پیدا کنند. هر یک از شرکت های غرفه سازی نمایشگاه از ویژگی های متمایز کننده خود برخوردارند. برای انتخاب بهترین شرکت، علاوه بر مباحث طراحی باید کارایی، متریال، هماهنگی و ... را در نظر بگیرید. معمولاً فضای غرفه ها در نمایشگاه ها محدود است. همین امر باعث می شود تا طراحان و سازندگان، ایده های خود را در یک چارچوب محدود پرورش دهند. به این ترتیب، بهره مندی کامل از فضای غرفه برای به نمایش درآوردن محصولات و خدمات به یک امر مهم و ضروری تبدیل می شود. امروزه شرکت های داخلی بسیاری توانسته اند به خوبی همه المان ها و فاکتورهای مهم را در نظر بگیرند و هماهنگی بی نظیری بین طراحی و دانش فنی غرفه ها ایجاد کنند. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا با برخی از بهترین غرفه سازان ایران آشنا شویم.

شرکت غرفه سازی رایمون

رایمون یکی از شرکت های به نام در زمین غرفه سازی به شمار می آید. این شرکت دارای یک نگرش ویژه به اصول طراحی و پیاده سازی جذابیت های بصری است که آن را از سایر فعالان این حوزه متمایز می کند. یکی از ویژگی های برتر مجموعه رایمون، طراحی غرفه های نمایشگاهی کاملاً هماهنگ با هویت برند است. این شرکت در طول فعالیت 12 ساله خود توانسته به طور رسمی در حوزه طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی و اجرای آن ها، به خوبی شناخته شود. از جمله مهم ترین این رویدادهای که مجموعه رایمون سابقه فعالیت در آن ها را داشته می توان به نمایشگاه آسانسور، نمایشگاه تاسیسات، نمایشگاه ایران پلاست، کنگره رادیولوژی و ... اشاره کرد. صنعتگران حرفه ای، طراحان متخصص و مدیران اجرایی خبره همگی در رایمون جمع شده اند تا در راستای جلب رضایت مشتریان فعالیت کنند. رضایت مشتریان، بهبود مستمر خدمات و هزینه های مقرون به صرفه از اولویت های گروه رایمون می شمار می آیند. از جمله مزایای همکاری با این گروه به شرح زیر خواهد بود :

  •         زمان تحویل به موقع
  •         قیمت مناسب
  •         استفاده از تجهیزات سالم
  •         ارائه طرح خلاقانه
  •         تیم اجرایی مجرب
  •         استفاده از متریال اولیه مرغوب

راه های ارتباطی با مجموعه رایمون

  •         تلفن های تماس : ۰۲۱۲۲۳۸۲۲۴۰-۰۹۱۲۲۷۸۶۲۰۰
  •         ایمیل : info@raymon-co.com
  •         ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه ۹ تا ۱۸ پنجشنبه ها ۹ تا ۱۳

طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی

شرکت غرفه سازی آمیتیس

شرکت غرفه سازی آمیتیس، تشکیل شده از نیروی انسانی آموزش دیده، به صورت تخصصی در زمینه ساخت غرفه نمایشگاهی در حال فعالیت است. مجموعه آمیتیس در تمامی مراحل طراحی، ساخت و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را همراهی خواهد کرد. این شرکت با در نظر گرفتن خواسته ها، چشم اندازها و اهداف شما بهترین و کارآمدترین نمونه ها را طراحی و اجرا خواهد کرد. علاوه بر این، مشاورین این موسسه برای بهبود ارائه خدمات و استفاده از تمامی پتانسیل فضا، به مدیران شرکت ها راه حل های خلاقانه ای را ارائه می دهند.

راه های ارتباطی با شرکت آمیتیس

  •         شماره تلفن : 96621490-9 21(98+)
  •         آدرس اینترنتی : info[AT]amitiss[DOT]com
  •         آدرس : تهران، بلوار پاکنژاد، نبش آسمان چهارم، پلاک1 طبقه چهارم

شرکت غرفه سازی معمار یک

شرکت مهندسی معمار یک، از دیگر فعالان با سابقه و حرفه ای در زمینه غرفه سازی نمایشگاه است. معمار یک، کار خود را از سال 1387 آغاز نموده و اجرای تعداد بالایی از غرفه های نمایشگاهی را در کارنامه خود ثبت کرده است. این دپارتمان طراحی و مهندسی، تشکیل شده از طراحان، معماران خبره و مدیران است که با توجه به نیازهای مشتریان سعی در ارائه خدمات دارند. این مجموعه توانسته در نمایشگاه های مختلفی مانند نمایشگاه شیرینی و شکلات، مواد غذایی، تولیدات صنعتی و ... نمونه کارهای متنوعی را در کارنامه خود ثبت کند.

ارتباط با شرکت غرفه سازی معمار یک

  •         آدرس : تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، بلوار کمالی غربی، خیابان جهاد، پلاک یک
  •         خط ویژه : ۴۹۲۵۷-۹۸۲۱+
  •         خط ثابت : 982144434252+
  •         زمان پاسخگویی ۹ الی ۱۷:۳۰

بهترین غرفه سازان ایران

شرکت غرفه سازی کاکتوس

شرکت غرفه سازی کاکتوس، با طراحی غرفه های کارآمد، زیبا و اقتصادی شناخته شده است. طراحی های صورت گرفته در این شرکت توسط طراحان و مهندسین معماری خبره صورت می گیرد. در هنگام ساخت پروژه ها، مهندسی ناظر شرکت کاکتوس نظارت کامل را بر روی کلیه فعالیت ها خواهند داشت. تیم اجرایی کاکتوس شما را در تمامی ساعات برگزاری نمایشگاه همراه خواهند کرد. اجرای کامل تعهدات مندرج در قرارداد و رضایتمندی مشتریان از جمله اهداف مجموعه غرفه سازی کاکتوس هستند.

راه های ارتباطی با شرکت غرفه سازی کاکتوس

تلفن : ۶۵ ۰۴ ۰۷ ۸۶ -۰۲۱

موبایل : ۶۰ ۲۱ ۳۶ ۲ ۰۹۱۲

آدرس : تهران، بلوار نلسون ماندلا(جردن)، خيابان بهرامي، پلاك ٥، طبقه ٢، واحد ٥

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0JgixDTP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه