چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 1 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

اکبر حسینی با تجربه ترین نقاش ساختمان در تهران 09123783861

بدون شک رنگ ساختمان تاثیر زیادی روی چهره ساختمان شما دارد. یک نقاشی صحیح می تواند حال و هوای بی نظیری به خانه شما ببخشد و آن را جذاب تر کند. با افزایش قیمت انواع کاغذ دیواری ها، تهیه و سفارش آن ها را سخت می کند. با این اوصاف نقاشی ساختمان می تواند گزینه خوبی برای جلا دادن به دیوراها و سقف های منزل، محل کار، شرکت و ... باشد. البته لازمه یک رنگ آمیزی ایده آل، کمک گرفتن از بهترین نقاش ساختمان در تهران است.

نکات قابل توجه در هنگام خرید رنگ

نکات قابل توجه در هنگام خرید رنگ

یکی از اقداماتی که باید پیش از نقاشی به آن توجه کنید، خرید رنگ است. برای آنکه بتوانید رنگ بهتری بخرید، لازم است به نکات زیر توجه نمایید:

انتخاب رنگ مناسب

انواع و اقسام رنگ ها برای نقاشی ساختمان در بازار وجود دارند. از رنگ های روغنی گرفته تا رنگ های پلاستیکی. پیشنهاد می شود بیشتر به سمت رنگ های حلال در آب مانند رنگ اکریلیک بروید. به این ترتیب دیگر لازم نیست در آینده برای نظافت دیوارها از حلال ها و شوینده های شیمیایی مضر و ناسازگار با سلامت بدن استفاده کنید. رنگ مناسب مناطق مرطوب مانند شهرهای شمالی کشور از نوع ضد آب و مقاوم است؛ به این ترتیب ماندگاری رنگ در برابر عوامل محیطی و رطوبت افزایش خواهد یافت.

چنانچه شما هم در مناطق گرم و خشک کشور زندگی می کنید، بهتر است رنگ های مقاوم نسبت به گرما و نور خورشید را تهیه نمایید تا رنگ دیوار و سقف سالیان سال سالم باقی بماند. همچنین برای انتخاب نوع رنگ، خوب است به کاربرد و هدف نیز توجه کنید. مثلا برای رنگ آمیزی رستوران ها و تهیه غذاها، بهتر است انواع رنگ های آنتی باکتریال و قابل شستشو را انتخاب کنید تا برای این مکان مناسب تر باشد.

پرهیز از خرید اسپری رنگ

هنگامی که رنگ را خریدید، به هیچ وجه آن را اسپری نکنید. گاهی برخی از افراد برای افزایش سرعت رنگ آمیزی اقدام به خرید اسپری های رنگ می کنند. این کار با آنکه راحت تر از رنگ آمیزی است، سبب پخش شدن رنگ به اطراف و کثیفکاری خواهد شد.

 توجه به سلامت رنگ

هنگامی که برای خرید رنگ به فروشگاه مربوطه مراجعه می کنید، حواستان به اطلاعات روی برچسب محصول باشد. رنگ هایی که دارای مواد شیمیایی مضر یا فلزات پرخطر هستند، به شدت روی سیستم تنفسی اثر گذاشته و در نتیجه استشمام آن ها شما را اذیت خواهد کرد.

 توجه به مقدار رنگ

بهتر است دست و دل بازی در مقدار رنگ را کنار گذاشته و بیشتر به سمت قوطی های کوچک رنگ بروید. نگهداری و حفظ رنگ های باقیمانده بخصوص برای افراد غیرمتخصص بسیار سخت است. پس در جهت جلوگیری از اسراف هم که شده، این توصیه را جدی بگیرید.

نکات قابل توجه در هنگام نقاشی ساختمان

نکات قابل توجه در هنگام نقاشی ساختمان

یک نقاش ساختمان کاربلد و آموزش دیده به خوبی از نکات رنگ آمیزی ساختمان خبر دارد تا بتواند رضایت مشتریان را کسب کند. در حقیقت آن ها با کسب تجربه در این زمینه می توانند کار را به خوبی پیش ببرند. یکی از نقاشان حرفه ای در زمینه رنگ آمیزی ساختمان در تهران که از بهترین ها به حساب می آید، آقای اکبر حسینی از شرکت آذر آبادگان است. نقاشان حرفه ای معمولاً برای رنگ آمیزی به نکات زیر توجه ویژه ای دارند:

بررسی سطوح مورد نظر برای نقاشی

یک نقاش ساختمان حرفه ای در ابتدا به طور کامل دیوارها، سقف ها و پنجره هایی که قرار است رنگ آمیزی بشود را بررسی می کند. او خوب می داند که اگر خرابی ها قبل از انجام نقاشی برطرف نشوند، نتیجه خوبی حاصل نخواهد شد. نقاش ابتدا به مشتری توصیه می کند که هرگونه خرابی، پوسته پوسته شدن و رطوبت در محل را برطرف نمایند؛ زیرا با این شرایط هر چقدر هم که از رنگ مرغوبی استفاده شود، باز هم پس از مدت زمان کمی رنگ ها از سطح دیوار جدا می شوند.

 برطرف کردن ناهمواری ها

یکی از اقدامات پیش از شروع نقاشی، مبارزه با ناهمواری ها است. برجستگی ها یا فرورفتگی هایی که طی سال ها روی دیوارها و سقف ها ایجاد شده اند، باید قبل از نقاشی رفع شوند. این کار با استفاده از بتونه کاری و سمباده کشی انجام می شود. نقاش طی بتونه کاری با وسیله ای به نام کاردک، ترک ها و سوراخ ها را پر خواهد کرد. از طریق سمباده کاری نیز برجستگی ها تراشیده شده و رفع می شوند. با این کارها یک سطح یکدست و هموار برای نقاشی ایجاد خواهد شد.

آماده سازی سطوح

اگر سطح موردنظر برای نقاشی آماده نباشد، رنگ به خوبی رو آن نمی نشیند. برای آماده سازی دیوارها یا سقف ها، خوب است که نقاش از پرایمر استفاده کند. همچنین نقاش پیش از شروع رنگ آمیزی باید از تمیز بودن سطوح اطمینان حاصل نماید.

انتخاب غلطک مناسب

نقاشان باتجربه معمولاً می دانند که برای هر سطحی باید از چه نوع غلطکی استفاده کنند؛ برای مثال آن ها غلطک کوتاه را برای سطوح ظریف و باریک به کار می برند و در مقابل جهت رنگ آمیزی سطوح معمولی از غلطک با اندازه متوسط استفاده می کنند. همچنین نقاشان حرفه ای ساختمان برای نقاشی دیوارهای پیچیده و سخت، غلطک بلند را انتخاب می کنند.

توجه به رنگ آمیزی تمام سطوح

 برخی از نقاشان ناشی تنها به رنگ آمیزی درست سطوح با متراژ قابل توجه دقت دارند و از توجه به جایگاه نواحی مثل لوسترها، کلید و پریزهای برق، قرنیزها و گوشه ها غافل هستند؛ اما در مقابل یک فرد کاربلد همچون آقای حسینی به خوبی از اهمیت این نواحی آگاه هستند و با ظرافت خاصی با استفاده از قلموها و فرچه ها به رنگ آمیزی آن ها می پردازند.

همراه داشتن لوازم مورد نیاز

یکی دیگر از نکاتی که نقاشان ساختمان برای نقاشی به آن توجه ویژه ای دارند، به همراه داشتن ابزارهای مهم است. آن ها باید برای شروع رنگ آمیزی وسایلی مانند نردبان، سطل مخصوص ترکیب رنگ، غلطک، دسته غلطک، قلمو، فرچه و ... را با خود به محل نقاشی ببرند. فراموشی هر کدام از این وسایل، مراحل رنگ آمیزی را به تعویق خواهد انداخت.

در نظر گرفتن تمیزی وسایل

ابزارهای نقاشی ساختمان باید پاکیزه باشند. زمانی که این ابزارها به خصوص غلتک تمیز نباشند، رنگ آمیزی به صورت یک دست انجام نخواهد شد.

ترکیب رنگ ها

یکی از کارهای ماهرانه برای نقاشی، ترکیب رنگ ها با یکدیگر است. زمانی که دو قوطی رنگ با یکدیگر ترکیب شوند، رنگ یکسانی برای رنگ آمیزی سطوح پدید خواهد آمد. به بیانی ممکن است رنگ قوطی های مختلف باهم فرق داشته باشد؛ پس ترکیب رنگ های مختلف در یک سطل مخصوص می تواند راهکار ایده آلی برای یکسان سازی رنگ ها باشد.

عجله نکردن در رنگ آمیزی

یکی دیگر از اقدامات نقاشان در رنگ آمیزی، رنگ کردن دیوارها به صورت جداگانه است. در نگاه اول و غیر منطقی شاید احساس کنید که رنگ کردن کل یک اتاق به صورت یکجا، سرعت کار را بالا می برد؛ اما لازم است بدانید نقاشی ساختمان یک سری اصولی دارد؛ برای مثال نقاشان باید ابتدا حاشیه های یک دیوار را رنگ آمیزی کرده و در ادامه با استفاده از یک غلطک مناسب رنگ آمیزی را پیش ببرند. بعد از اتمام نقاشی یک دیوار، نوبت به دیواربعدی می رسد. با این راهکار ساده دیوارها با ظرافت خاصی رنگ خواهند شد.

رعایت نکات بهداشتی

یک نقاش ساختمان خوب تمام نکات بهداشتی را رعایت کرده و برای پیشگیری از آسیب ها از خود مراقبت می کند. ماسک مناسب دهان جلوی ورود غبارهای ناشی از رنگ ها را می گیرد. همچنین دستکش مانع از آسیب های پوستی خواهد شد.

جمع بندی

نقاشی ساختمان یک بخش جدا نشدنی از ساختمان سازی است. به علاوه بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای نو کردن ساختمان خود مجدداً به رنگ آمیزی دیوارها و سقف ها بپردازند. نقاشی ماهرانه دکوراسیون ساختمان، انتخاب مناسبی برای جلوه بخشیدن به محل مورد نظر شما است؛ اما باید به دنبال نقاشی باشید که در هنگام رنگ آمیزی به تمام اصول گفته شده پایبند باشد و با اخذ مناسب ترین قیمت کار را برای شما پیش ببرد. آقای اکبر حسینی از مجموعه آذر آبادگان به عنوان یکی از بهترین نقاشان ساختمان در تهران شناخته می شود که با خیال راحت می توانید این اقدام مهم را به او بسپارید و از نتیجه لذت ببرید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/USaa2NYi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه