یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

منطقه دربند تهران یکی از خوش آب وهواترین مکان ها در پایتخت است که از جاذبه های متعددی برخوردار بوده و همه روزه افراد بسیار زیادی با رفتن به این مکان، از طبیعت بی نظیر آن استفاده می کنند. در این میان، سوالاتی که به طور مکرر از سوی افراد پرسیده می شود این است که بعد از بازدید از دربند و مناطق اطراف آن، کجا اقامت کنیم؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین اقامتگاه های حوالی دربند آشنا شوید.

در دربند تهران کجا اقامت کنیم؟

اقامت در دربند تهران

امروزه افراد بسیار زیادی از تهران و سایر شهرها به دربند می روند. این منطقه زیبا و خوش آب وهوا در تمام فصول سال، جذابیت های خاص خود را داشته و به یکی از مقاصد محبوب و پررفت وآمد در شهر تهران تبدیل شده است. در این میان، یکی از چالش هایی که ذهن گردشگران را به خود مشغول می کند، موضوع اقامت در دربند است.

در سال های اخیر، بر تعداد اقامتگاه های سراسر کشور، مخصوصاً مکان های گردشگری، به طور قابل توجهی افزوده شده است. این اقامتگاه ها انواع مختلفی دارند و می توانند شامل اقامتگاه های بوم گردی، کلبه های ساخته شده در طبیعت و هتل ها باشند. اما بهترین مکان برای اقامت در دربند چه نوع مکانی است؟

پیشنهاد ما به شما این است که پس از گردش در دربند و گذراندن چند ساعت از وقت خود در این فضای زیبا و دلنشین، به یکی از هتل های موجود در نزدیکی دربند مراجعه کرده و طول مدت اقامت خود را در آن هتل سپری کنید. در ادامه نزدیک ترین هتل ها به محله دربند را به شما عزیزان معرفی کرده ایم؛ به طوری که می توانید در زمانی بسیار کوتاه، به هرکدام از این هتل ها بروید و اقامت خوشی را تجربه کنید.

دربند تهران

معرفی هتل های اطراف دربند

هتل ها همواره یکی از محبوب ترین اقامتگاه ها نزد مردم بوده و اغلب افراد ترجیح می دهند با اقامت در یک هتل ایده آل، خدمات موردنظر خود را دریافت کنند. همان طورکه پیش تر توضیح دادیم، محله دربند به سبب برخورداری از جاذبه های طبیعی مختلف، از مکان های پرتردد تهران به حساب می آید. همچنین بسیاری از افراد تمایل دارند که قبل یا بعد از بازدید از دربند، در یک اقامتگاه مناسب که امکانات خوبی دارد استراحت کنند.

به همین خاطر در چند سال اخیر، تعداد زیادی هتل در نزدیکی محله دربند ساخته شده است. در نتیجه نگرانی گردشگران از بابت محل اقامت به خوبی حل شده و افراد می توانند پس از بررسی این هتل ها و انتخاب بهترین مورد، برای اقامت خود برنامه ریزی کنند. در این بخش به معرفی چند مورد از هتل های نزدیک به محله دربند پرداخته ایم:

هتل آپارتمان سپهر

به عنوان اولین هتل می خواهیم «هتل آپارتمان سپهر» را معرفی کنیم. این هتل در سال ۱۳۸۵ در پنج طبقه تأسیس شد و تا به امروز، عملکرد بسیار درخشانی از خود نشان داده است. هتل آپارتمان سپهر دارای ۴۰ واحد آپارتمانی و سوئیت بوده که در پنج طبقه این هتل واقع شده اند. همچنین جالب است بدانید که این هتل، در گروه هتل های ملل قرار گرفته است.

این هتل در خیابان فرشته واقع شده است و دسترسی بسیار خوبی به اماکن مختلف ازجمله باغ موزه هنر ایرانی، میدان تختی، باغ سفارت آلمان، موزه هنرهای زیبا، موزه زمان، مجموعه تاریخی سعدآباد و... دارد. به این ترتیب، مسافران می توانند علاوه بر بازدید از دربند، به این مکان ها نیز سر بزنند و اوقات خوشی را سپری کنند. به علاوه خوب است بدانید که فاصله هتل آپارتمان سپهر تا فرودگاه مهرآباد، برابر با ۲۰ کیلومتر و تا راه آهن تهران نیز برابر با ۲۱ کیلومتر است.

این هتل از مزایای متعددی برخوردار است که به عنوان مهم ترین آن ها می توان به برخورد بسیار محترمانه کارکنان، نظافت اتاق ها، کیفیت بالای غذا و... اشاره کرد. همچنین فاصله هتل سپهر تا محله دربند، تنها ۷/۳ کیلومتر بوده و گردشگران می توانند در مدت حدوداً ۱۳ دقیقه، خود را به این هتل برسانند.

هتل آپارتمان سپهر

هتل دیاموند

یکی دیگر از هتل هایی که در نزدیکی محله دربند واقع شده است، «هتل دیاموند» است. این هتل در گروه هتل های لوکس و مدرن قرار داشته و دسترسی بسیار خوبی به مجتمع های تجاری دارد. فعالیت رسمی هتل دیاموند از سال ۱۳۹۳ آغاز شد، اما در سال ۱۴۰۱ به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به گردشگران، مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در شش طبقه بنا شده و ۶۰ باب اتاق دارد که هرکدام از اتاق های آن با برخورداری از امکانات بسیار خوب، قابلیت پذیرایی فوق العاده از مسافران را دارند.

موقعیت قرارگیری هتل دیاموند در خیابان ولیعصر تهران بوده و دسترسی آسانی به اماکنی همچون تئاتر شهر، کاخ مرمر، برج میلاد، بوستان آب و آتش، بوستان ساعی، پارک لاله، موزه فرش ایران و بسیاری از اماکن گردشگری دیگر دارد؛ ضمن این که فاصله این هتل تا محله دربند، حدوداً پنج کیلومتر بوده و مدت زمانی که گردشگران باید از دربند تا هتل طی کنند، تقریباً برابر با ۱۸ دقیقه خواهد بود.

علاوه براین خوب است بدانید که هتل دیاموند در مواردی همچون پاکیزگی اتاق ها، برخورد کارکنان و همچنین درزمینه آرامش و راحتی مسافران، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

هتل استقلال

«هتل استقلال» یک هتل پنج ستاره است که از گذشته تاکنون، به عنوان یکی از بهترین هتل های شهر تهران شناخته شده است. این هتل امکاناتی در سطح استانداردهای جهانی را برای گردشگران فراهم کرده و رضایت حداکثری مسافران را به خود جلب کرده است. هتل استقلال تهران در چهارراه پارک وی واقع شده است و دسترسی آسانی به اماکنی همچون سالن همایش میلاد، بوستان ملت، باغ موزه هنر ایرانی، موزه موسیقی و... دارد.

فاصله هتل استقلال از محله دربند، برابر با پنج کیلومتر بوده و گردشگران می‎توانند پس از گشت وگذار در دربند، در زمانی بسیار کوتاه خود را به این هتل برسانند. همچنین هتل استقلال، در مواردی نظیر پاکیزگی اتاق ها، آرامش و راحتی مسافران، کیفیت غذا و عملکرد کارکنان، نمره بالایی را دریافت کرده است.

هتل استقلال

انتخاب بهترین مکان برای اقامت در دربند تهران با کمک «فلای تودی»

در این مطلب، بهترین هتل هایی که در حوالی محله دربند واقع شده اند را معرفی کردیم. محله دربند یکی از زیباترین و خوش آب وهواترین محله های تهران است که جاذبه های گردشگری زیادی برای افراد دارد. همچنین چندین هتل با امکانات مختلف در حوالی این محله واقع شده اند و گردشگران می توانند با بررسی این هتل ها، درنهایت یکی از آن ها را برای اقامت خود انتخاب کنند. اگر شما هم قصد رزرو هتل در محله دربند را دارید، می توانید از طریق وب سایت معتبر «فلای تودی»، برای انجام این کار اقدام کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iId4cJ9R
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
ملت :
6 ماه پیش
دربندم مال اقا زاده هاست یه قوری چایی با دورچین یک ملیون برات اب میخوره داداش امروز ....
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه