دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 6 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

انواع موزاییک مناسب برای محوطه سازی

موزاییک های بسیاری در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگی ها و زیبایی خاص خود را دارا میباشند و از نظر کارایی هر کدام  مناسب محلی برای کف سازی میباشند. گروه صنعتی پایا موزاییک با تکیه بر علم روز و تولید جدید ترین کفپوش ها سعی بر این داشته که محیط پیرامون افراد را به بهترین شکل ممکن طراحی نماید.

محصولات تولیدی پایا موزاییک از لحاظ طراحی به گونه ای میباشند که هر کدام از آن ها بهترین کاربرد را در مکان قابل استفاده دارا میباشند.قیمت عالی و کیفیت درجه یک باعث گردیده که افراد بسیاری را ترغیب نماید که این محصولات را جایگزین سنگ برای نما ، دیواره ویلا ، محوطه سازی نمایند.

در ادامه به چند نوع از بهترین موزاییک ها میپردازیم تا بتوانید بهترین نوع را برای محوطه سازی انتخاب نمایید.

بهترین موزاییک برای محوطه سازی

موزاییک پلیمری

جدیدترین نوع کفپوش ها در حال حاضر این محصول میباشد. وزن کم در برابر مقاوم بودن عالی و تنوع بسیار زیاد چه در طرح و چه در رنگ و ابعاد مختلف و قیمت بسیار مناسب در برابر تمام این مزایا از ویژگی های این محصول پر طرفدار به حساب می آید.همچنین به دلیل وجود مواد روان کننده (رزین) در ترکیب آن و جذب آب بسیار پایین  گزینه بسیار مناسبی برای مناطق فوق سردسیر میباشد.

تولید این محصول به صورت ویبره ای میباشد که همین امر باعث گردیده که مخلوط رنگ آن به خوبی جذب گردد که بعد از مدتی دچار رنگ پریدگی نشود.

گروه تولیدی صنعتی پایا موزاییک، تولید کننده انواع موزاییک و محصولات بتنی

واش بتن

این محصول به دلیل ضخامت بالا برای مکان های پر رفت و آمد کارایی بسیاری دارد. همچنین به دلیل وجود سنگدانه های طبیعی در ترکیب تولید آن زیبایی بسیار خاصی دارد گویی که با نگاه به سنگدانه های آن حس زنده بودن به شما القا میشود.

سنگدانه هایی که در این محصول استفاده میشود اغلب به رنگ های سفید ، مشکی ، قرمز ، رودخانه ای ، آجیلی ، لیمویی میباشد.با ترکیب این رنگ ها در نمونه نهایی محصولی خواهید دید که جلوه و زیبایی بی نظیری به محیط پیرامون خود خواهد داد.

کفپوش بتنی پرسی

بیشتر کاربرد از این محصول برای محوطه سازی پارک ، شهربازی ، مکان های حمل و نقل  ماشین سنگین میباشد.ضخامت ۶ سانتی و تولید با پرس های سنگین باعث مقاومت فشاری بسیار زیاد در این محصول گردیده است.

نوع اجرا این محصول معمولا به صورت شطرنجی میباشد و ترکیب طوسی و قرمز استفاده میشود.البته نکته قابل توجه این میباشد به خواست افراد میتوان آن را در رنگ های سبز ، زرد ، آبی ، مشکی تولید نمود

موزاییک پرسی

این محصول به دلیل قدیمی بودن جای خود را به دیگر کفپوش ها برای اجرا داده است. اما طرح های در این محصول وجود دارد که از لحاظ مقامت بسیار محکم میباشند و به دلیل قیمت مناسبی که دارا میباشند بسیار پر کاربرد برای کف انباری ، کف پارکت ، پشت بام میباشند.

همچنین در نمونه هایی که با سنگ چینی و مرمر تولید میشوند به دلیل پرس سنگین که ۳۵۰بار قدرت دارد و ضخامت ۳ سانتی گزینه بسیار مناسبی برای کف سوله ها میباشد.

جدول دورباغچه ای

اگر برای دور باغچه خود دنبال انتخابی زیبا و با قیمت مناسب میگردید بهترین گزینه برای شما میباشند. این کفپوش ها در دو حالت که به صورت نرده و جدول کوتاه مباشند تولید میشوند و با توجه به روش خاصی که تولید میشوند بسیار مقاوم میباشند.

رنگ هایی که میتوانید برای اجرا این محصول انتخاب نمایید سفید ، قرمز ، طوسی ، زرد مباشند.نکته قابل توجه اینکه نوع دیگر این جدول ها میباشند که در ابعاد بزرگتر و ضخامت بالاتر تولید میشوند که کاربرد آن برای جوب های کنار خیابان میباشد.

با توجه به موارد ذکر شده  در مورد انواع موزاییک مناسب برای محوطه سازی شما میتوانید برای اطلاعات بیش تر و خرید این محصولات به سایت ما مراجعه نمایید.

گروه تولیدی صنعتی پایا موزاییک | تولید کننده انواع موزاییک و محصولات بتنی

منبع: payamosaic.com

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/c89SQIfi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه