یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 19 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

خرید تاج گل ترحیم

یکی از قدیمی ترین رسوم رایج در ایران، هدیه دادن گل برای عرض تسلیت به خانواده متوفی است؛ چراکه گل نمادی از آرامش است و می تواند تسکینی بر داغ دل داغ دیدگان باشد. به طور معمول گل هایی که به این منظور خریداری می شوند روی یک پایه قرار می گیرند و به آن ها تاج گل می گویند. در این مقاله قصد داریم نکات لازم برای خرید تاج گل ترحیم را به شما همراهان گرامی ارائه کنیم. اگر قصد خرید تاج گل ترحیم را دارید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تاج گل ترحیم

دادن گل به عنوان هدیه در شادی و عزا یکی از رسوم قدیمی ما ایرانیان است که از نظر تاریخی به زمان هخامنشیان باز می گردد. در گذشته گل هایی که به این منظور خریداری می شدند به صورت دسته ای و یا حتی شاخه ای بودند، اما امروزه شکل جدیدتر و جذاب تری را برای هدیه دادن گل در مراسم عزاداری در نظر گرفته اند.

در واقع امروزه مجموعه ای از گل ها را روی یک پایه چوبی آذین می بندند و به شکل تاج گل به خانواده متوفی اهدا می کنند. تاج گل ها به دلیل داشتن پایه، به طور مستقیم روی زمین قرار می گیرند . تاج گل ترحیم هدیه ای ارزشمند است که افراد برای عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده متوفی آن را به محل عزاداری و یا مسجد می فرستند.

انواع تاج گل ترحیم

تاج گل ترحیم نیز مانند هر محصولی انواع و اقسام مختلف دارد و در مدل ها و ابعاد و اندازه های متفاوت ساخته می شود. این محصول از نظر ابعاد و اندازه به صورت یک طبقه، دو طبقه، سه طبقه تا ۵ طبقه تهیه می شود. هرچه تعداد طبقات بالاتر می رود، ابعاد و اندازه تاج گل نیز افزایش پیدا می یابد.

به طور کلی ابعاد تاج گل ترحیم از یک متر تا ۳ متر متفاوت است؛ به همین دلیل، حمل آن با استفاده از ماشین های مخصوص صورت می گیرد؛ چرا که در غیر این صورت ممکن است گل ها در معرض فشار و یا تماس با گرما یا سرمای هوا دچار آسیب شوند. لازم به ذکر است که نوع گل های به کار رفته در تاج گل ترحیم با تاج گل های تبریک تفاوت دارد. از جمله گل هایی که در این نوع تاج ها مورد استفاده قرار می گیرد می توان به لیلیوم، شب بو، آنتریوم، گلایل و... اشاره کرد.

علاوه بر نوع گل، رنگ گل ها نیز در تاج تبریک و تسلیت متفاوت است. به طور معمول در تاج گل های تبریک از گل های با رنگ های شاد استفاده می شود، اما رنگ های به کار رفته در تاج گل ترحیم از نوع سبز، سفید یا زرد هستند.

خرید تاج گل ترحیم

با توجه به زمان بر بودن فرایند آماده سازی تاج گل، به طور معمول توصیه می شود که سفارش تاج گل را از چندین ساعت قبل از شروع مراسم انجام دهید؛ چرا که مهم ترین اصل در هدیه دادن تاج گل تحریم به موقع رساندن آن به محل برگزاری مراسم است.

 از آنجا که معمولاً در مراسم ترحیم به دلیل ازدیاد کارها و فعالیت ها وقت کافی برای مراجعه به گل فروشی و سفارش تاج گل ترحیم کم است، بهتر است سفارش آن را به صورت اینترنتی انجام دهید. همچنین افرادی که به هر دلیلی شرایط لازم برای حضور در مراسم ترحیم را ندارند، می توانند با سفارش اینترنتی تاج گل، رسم ادب را رعایت کرده و احترام و همدردی خود را به خانواده متوفی ابراز کنند.

خرید تاج گل ترحیم به صورت اینترنتی

خرید تاج گل ترحیم به صورت اینترنتی

برای سفارش تاج گل ترحیم به صورت اینترنتی، انتخاب یک سایت معتبر بسیار مهم است، بنابراین حتماً در انتخاب گل فروشی آنلاین دقت به خرج دهید. ما به شما مجموعه آنام فلاور را پیشنهاد می کنیم. در این مجموعه می توانید انواع تاج گل ترحیم یا تبریک را با ابعاد و اندازه و قیمت ها مورد بررسی قرار دهید و پس از انتخاب مدل و ثبت سفارش، هزینه گل را پرداخت کرده و در اسرع وقت در آدرس ذکر شده آن را تحویل بگیرید.

تاج گل های ترحیم آنام فلاور در طرح ها و مدل های به روز و متنوع ساخته می شوند و حمل آن ها با استفاده از ماشین های مخصوص که شرایط لازم برای حفظ سلامت گل ها را دارند، انجام می شود. بنابراین می توانید با خیالی آسوده تاج گل مد نظر خود را از این مجموعه سفارش دهید و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

قیمت تاج گل ترحیم

قیمت تاج گل ترحیم با توجه به فاکتورها و عوامل مختلفی تعیین می شود که این عوامل عبارتند از.

ابعاد تاج گل

همانطور که پیشتر گفتیم تنوع در ابعاد و اندازه تاج گل ها بسیار است. بنابراین هرچه اندازه تاج گل مدنظر شما بزرگتر باشد به تناسب آن قیمت محصول نیز افزایش پیدا می کند.

تعداد گل

تاج گل های ترحیم با تعداد بالایی از گل ها ساخته می شود. هرچه انسجام گل ها در تاج گل بیشتر باشد و گل ها به صورت فشرده کنار هم قرار گرفته باشند، تاج گل جذابیت و زیبایی بیشتری پیدا می کند. در نتیجه به همان مقدار قیمت آن نیز بالاتر می رود. اما انتخاب تاج گل هایی با تعداد گل های کمتر و خلوت هزینه های کمتری در پی دارد.

شکل ظاهری و طراحی

انواع تاج گل از نظر سبک طراحی و شکل ظاهری تنوع بالایی دارند. برخی از تاج ها به دلیل طراحی منحصر به فرد، ساختار پیچیده تر و سخت تری دارند و به طبع زمان بیشتری برای ساخت آن ها نیاز است؛ بنابراین این دسته از تاج گل ها قیمت بالاتری دارند. هرچه تاج گل طراحی ساده تری داشته باشد قیمت آن نیز کاهش پیدا می کند.

نوع گل

همانطور که می دانید گل ها تنوع بالایی دارند و هر نوع آن ها با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند. با توجه به این موضوع می توان گفت آن دسته از تاج گل هایی که در طراحی و ساختارشان از گل های گران قیمت بیشتری استفاده شده باشد، علاوه بر زیبایی، قیمت بالاتری نیز دارند. پس در صورت انتخاب آن ها، ملزم پرداخت هزینه های بیشتر هستید.

محل سفارش

با توجه به اینکه حمل تاج گل با استفاده از ماشین های مخصوص صورت می گیرد؛ بنابراین می توان گفت میزان مسافتی که برای رسیدن تاج گل به مراسم باید طی شود نیز به طور مستقیم روی قیمت نهایی تاثیرگذار است. طبیعتاً اگر محل مراسم در نقطه ای بسیار دور و با مسافت زیاد باشد، هزینه حمل گل نیز افزایش پیدا می کند.

اگر قصد دارید یک تاج گل با قیمت مناسب و به صرفه تهیه کنید، حتماً سری به سایت آنام فلاور بزنید و قیمت تاج گل های این مجموعه را به دقت مورد بررسی قرار دهید و پس از مقایسه قیمت ها، اقدامات لازم برای خرید تاج گل را انجام دهید.

تاج گل ترحیم هدیه ای است که شما می توانید در مراسم عزاداری به عنوان رسم ادب و ابراز همدردی با خانواده متوفی آن را به خانواده عزادار تقدیم کنید. تاج گل ها انواع مختلفی دارند و در ابعاد و اندازه های متفاوت و طرح ها و رنگ های متنوع تهیه می شوند. نوع گل های به کار رفته در تاج گل ترحیم با سایر تاج گل ها متفاوت است. همچنین رنگ تاج گل ترحیم نسبت به تاج گل های تبریک کاملاً محدود بوده و تنها با استفاده از سه رنگ سفید، سبز و زرد ساخته می شود.

منبع: https://anamflower.com/

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7W9l0cOr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه