شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

رزرو هتل رمیس تهران با ایران هتل آنلاین

هتل رمیس تهران، یکی از اولین هتل های فرودگاهی کشور است. این هتل به عنوان یکی از زیرمجموعه های معتبر اکور فرانسه در سال 1393 در ضلع جنوبی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تأسیس شد. هتل رمیس با استانداردهای جهانی و در 7 طبقه، دارای 196 اتاق لوکس با امکانات رفاهی مناسب است.

هتل رمیس که یکی از برترین هتل های چهار ستاره ایران به شمار می رود و در نزدیکی فرودگاه قرار دارد با بهترین امکانات در خدمت میهمانان است. این هتل زیبا و مجلل با اقامت های ساعتی برای مسافرانی که پرواز دارند نیز بسیار مناسب است.

با افتخار، هتل رمیس با پرسنل مجرب خود آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان داخلی و خارجی است. شعار هتل رمیس این است که "این جا را مانند خانه خود بدانید". در ادامه با ما همراه باشید تا با هتل رمیس تهران و ایران هتل آنلاین که بهترین گزینه رزرو هتل های ایران است آشنا شوید.

معرفی هتل رمیس تهران

هتل رمیس تهران، که قبلاً با نام هتل ایبیس شناخته می شد، یک هتل لوکس چهار ستاره است و در مکانی نزدیک به فرودگاه امام خمینی قرار دارد. اگر شما نیز قصد دارید با هواپیما به تهران سفر کنید یا می خواهید از تهران به دیگر شهرها یا کشورها سفر کنید، هتل رمیس بهترین انتخاب برای اقامت شما خواهد بود.

با اقامت در هتل رمیس، لحظاتی به یادماندنی را خواهید داشت؛ زیرا کارکنان هتل بسیار دوستانه و حرفه ای هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا هیچ دغدغه ای جز لذت بردن از سفر شما نداشته باشید.

این هتل به جزئیات کوچک نیز توجه ویژه دارد تا بتواند مهمانان را راضی نگه دارد. همچنین، هتل رمیس خدمات خود را نیز برای معلولان عزیز در دسترس قرار می دهد و برای این منظور تدابیر ویژه ای را در نظر گرفته است.

هتل رمیس (ایبیس سابق) تهران در سال 1393 با رعایت استانداردهای جدید در صنعت هتلداری به بهره برداری رسید. این مجموعه، اولین گروه هتل های بین المللی فرودگاهی کشور است که توسط گروه هتلداری اکور فرانسه ساخته شده است.

این هتل که در گذشته هتل اکسیس نیز نام داشته، شامل 11 طبقه و 196 اتاق است. گروه هتل های اکور فرانسه در حال حاضر بیش از 3800 هتل در 94 کشور دنیا دارد و یکی از بزرگترین هتلداران جهان است.

هتل رمیس تهران، گزینه ای بسیار مناسب برای مسافرانی است که قصد تعویض پرواز دارند و نیاز به اقامتی کوتاه در نزدیکی فرودگاه دارند. موقعیت مکانی این هتل مناسب بوده و از حواس پرتی شهر دور است.

هتل رمیس تهران با واحدهای اقامتی طراحی شده مطابق با استانداردهای روز و ارائه خدمات عالی، تجربه ای رضایت بخش برای مهمانان خود فراهم می کند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه رزرو هتل تهران با سایت ایران هتل آنلاین همراه باشید.

هتل رمیس تهران

هتل رمیس تهران به واسطه نزدیکی به کدام مکان مشهور است؟

هتل بزرگ رمیس در نزدیکی فرودگاه امام خمینی قرار گرفته است و برای مسافران پیشنهادی جذاب است. فرودگاه امام خمینی یکی از اصلی ترین فرودگاه های بین المللی در کشور است و در جنوب غربی تهران قرار دارد.

این فرودگاه تجهیزات مناسبی را برای مسافران ایرانی و خارجی فراهم کرده است. برای سفرهای بین المللی به جز سفرهای حج، این فرودگاه استفاده می شود. فرودگاه بین المللی امام خمینی در فاصله ۳۰ کیلومتری تهران قرار دارد و به عنوان جایگزینی برای فرودگاه مهرآباد ساخته شده است.

این فرودگاه میزبان بیش از 40 شرکت هواپیمایی است که در هفته 700 پرواز به 30 کشور جهان انجام می دهند. فرودگاه امام خمینی توسط یک گروه دانش بنیان ایرانی در سال 1393 طراحی شده است.

فرودگاه امام خمینی گسترده و دارای مساحتی حدودا 14 هکتار است که شامل فضاهای بزرگ، باند فرودگاهی وسیع و پارکینگ های با ظرفیت بالا می باشد. نزدیکی به این فرودگاه سبب شده تا برای مسافرانی که قصد دارند تا تنها چند ساعت در تهران بمانند گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود.

موقعیت جغرافیایی هتل رمیس تهران

آدرس هتل رمیس تهران بسیار آسان و قابل تشخیص است. این هتل در نزدیکی ترمینال مسافربری شماره یک فرودگاه بین المللی امام خمینی قرار دارد و از لحظه ورود، شگفت انگیز است. خیره کننده بودن ظاهر هتل در کنار عبور هواپیماها، به ویژه در غروب، طراوتی ویژه در چشمان به هم می زند و صحنه ای برای عکس برداری خاص فراهم می کند.

برای رسیدن به هتل رمیس اگر از مرکز تهران به سمت فرودگاه حرکت می کنید، باید از اتوبان خلیج فارس (تهران - قم) وارد شوید. پس از طی کردن سی کیلومتر در این اتوبان، به فرودگاه و هتل رمیس می رسید. فاصله حدود یک ساعت با تاکسی یا خودروی شخصی بین این هتل و مرکز شهر تهران وجود دارد.

رزرو هتل رمیس تهران

انواع اتاق های هتل رمیس تهران

اگر در سفر خود به تنهایی یا با همسفر باشید، هتل رمیس تهران اتاق های مناسبی برای اقامت شما فراهم می کند. این اتاق ها شامل اتاق های یک تخته و دو تخته (توئین و دبل) می شوند. همچنین امکان اقامت ساعتی (5 ساعت و 10 ساعت) نیز در این هتل وجود دارد. تمامی اتاق ها دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی و امکانات رفاهی کامل می باشند.

اتاق ها به صورت کامل مجهز شده اند و امکاناتی از قبیل میز تحریر، تلویزیون، IPTV و لوازم بهداشتی در آنها موجود است. اینترنت در هتل به صورت رایگان قابل دسترس است. شما می توانید نوع نمای اتاق خود را از بین نمای دشت یا حیاط انتخاب کنید. این هتل هرچند فاصله کمی تا فرودگاه دارد، اما درون اتاق ها بسیار ساکت و بی صدا هستند.

رستوران هتل رمیس تهران

رستوران هتل رمیس در بخش پذیرش و در جلوی لابی هتل قرار دارد، با یک دکوراسیون لاکچری که حتی اگر شما گرسنه نباشید، شما را به هوس می اندازد تا طعم غذاهای منو را تجربه کنید. منوی غذاها دارای تنوع بالایی است و تمامی غذاها توسط سرآشپز فوق العاده حرفه ای رستوران آماده می شوند.

در منوی رستوران می توانید غذاهای ایرانی و فرنگی را پیدا کنید. توصیه می کنیم یکی از سوپ های لذیذ تایلندی یا فرانسوی را به عنوان پیش غذا انتخاب کنید و سپس غذای اصلی را سفارش دهید.

غذاهای این رستوران با استفاده از مواد غذایی باکیفیت و تازه تهیه می شوند. پرسنل رستوران بسیار مهمان نواز بوده و رفتاری بسیار محترمانه و حرفه ای دارند که لذت غذاخوردن در این رستوران را دو چندان می کند.

در هتل رمیس فعلی، مهمانان به بهترین شکل ممکن پذیرایی می شوند. صبحانه غنی و متنوع با تخم مرغ تازه، آب میوه، چای، قهوه، املت و سبزیجات تازه در رستوران اوپن هتل را می تواند یک آغاز عالی برای روز شما به حساب بیارد.

در فضای لوکس و آرام هتل، انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی مانند گریل و پاستا میتوانند ناهار یا شام شما را به تجربه ای لذت بخش تبدیل کنند. همچنین، در هتل یک کافی شاپ به نام شقایق وجود دارد که امکان دیدارهای ساده و صمیمی را با میزبانی مناسب برای نوشیدنی و میان وعده های مورد علاقه شما فراهم می کند.

امکانات هتل رمیس

از امکانات هتل رمیس تهران می توان به اتصال اینترنت پرسرعت، پارکینگ اختصاصی، سرویس تاکسی، فضای سبز، مسیر پیاده رو، سیستم تهویه مطبوع، خدمات خشکشویی، دستگاه خودپرداز، رستوران، روزنامه رایگان، صرافی، صندوق امانات در لابی، کافی شاپ و کافی نت اشاره کرد.

همچنین، مهمانان می توانند از سالن بدنسازی، استخر و سالن کنفرانس و اجتماعات هتل نووتل نیز استفاده کنند. سالن ورزشی هتل بسیار مناسب و پر از امکانات و تجهیزات ورزشی است که میهمانان می توانند از این امکانات در جهت انجام فعالیت های ورزشی خود استفاده کنند و از ورزش و سلامتی دور نباشند. استخر و سالن کنفرانس هتل نیز مملو از امکانات هست و به هر نیازی پاسخگو هستند.

در هتل رمیس علاوه بر خدمات اقامت کوتاه مدت، می توانید از خدمات اضافی مانند ترانسفر بین فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام (ره) و بالعکس، یا ترانسفر از هر نقطه از تهران به فرودگاه امام (ره) نیز بهره مند شوید. قیمت ترانسفر از و به فرودگاه (RA) و غیره نیز بسیار مناسب است.

در هتل فرودگاه رمیس، ترانسفر رفت و برگشت بین فرودگاه امام و هتل را در طول 24 ساعت و 20 دقیقه به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می دهد.

علاوه بر اقامت روزانه و شش ساعته، هتل رمیس تهران (ایبیس سابق) امکان اقامت سه ساعته را نیز برای مهمانان فراهم می کند. با توجه به رتبه بندی 4 ستاره این هتل، می توانید با ساعات اقامت کمتر نیز از اقامت لذت برده و هزینه اقامت در آن را کاهش دهید.

رزرو بهترین هتل ها با ایران هتل آنلاین

جاذبه های اطراف هتل رمیس تهران

یکی از بزرگترین مزیت های هتل فرودگاهی رِمیس (ایبیس سابق) آن است که در مجاورت فرودگاه بین المللی امام خمینی قرار دارد. در صورت استفاده از خودروی شخصی یا سرویس ترانسفر هتل، شما می توانید در عرض 7 دقیقه به فرودگاه برسید.

اگرچه این هتل از مرکز شهر دور قرار دارد و حدود ۴۵ دقیقه به آن نیاز دارید، اما انتقال با همه وسایل نقلیه از جمله تاکسی، اتوبوس و مترو برای شما قابل دسترس است. همچنین این هتل در فاصله حدود 30 دقیقه با نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب و حرم مطهر امام خمینی قرار دارد.

قوانین کنسلی هتل رمیس

اگر تا 10 روز قبل از ورود، رزرو خود را کنسل کنید، هیچگونه جریمه ای برای شما اعمال نخواهد شد. در صورتی که در بازه زمانی 6 تا 10 روز قبل از ورود کنسلی را اعلام کنید، می بایست 25 درصد از هزینه اقامت شب اول را به عنوان جریمه پرداخت کنید.

اما در صورتی که در بازه زمانی 1 تا 5 روز قبل از ورود اتاق خود را کنسل کنید، باید نصف مبلغ اقامت شب اول را به عنوان جریمه پرداخت کنید. در نهایت، اگر کمتر از 24 ساعت قبل از ورود کنسلی را اعلام کنید، می بایست مبلغ کامل هزینه اقامت یک شب در هتل را به عنوان جریمه پرداخت کنید.

رزرو بهترین هتل های مشهد با ایران هتل آنلاین

سایت ایران هتل آنلاین به عنوان یکی از برترین سایت های رزرواسین و معرفی هتل های سراسر کشور درحال فعالیت است. این سایت بهترین گزینه ها را برای مخاطبان و مسافران هر شهر در نظر می گیرد و امکانات آنها را مورد بررسی قرار می دهد.

در هر شهر به خصوص شهرهای بزرگ و توریستی، تعداد زیادی هتل برای اقامت وجود دارند. این هتل ها با ویژگی های مختلفی مانند امکانات و خدمات، موقعیت مکانی و تخفیف های ویژه از یکدیگر متمایز هستند.

به عنوان مثال، هتل های تهران به دلیل موقعیت اقتصادی، صنعتی و سیاسی آن در ایران، همواره میزبان گردشگران زیادی هستند. در صفحه مکان های گردشگری تهران در ایران هتل آنلاین، تعدادی از هتل های پرطرفدار تهران را معرفی شده که از نظر موقعیت مکانی و دسترسی، امکانات و خدمات، و تخفیفات ویژه برخوردارند. حال با توجه به نیازهای سفرتان می توانید بر اساس هدف سفرتان هتلی را رزرو کنید.

برای رزرو آنلاین هتل رمیس تهران، ایران هتل آنلاین را به عنوان بهترین شرکت رزرو هتل معرفی می کنیم. ایران هتل آنلاین، به دلیل سهولت دسترسی به اطلاعات و رزرو هتل مجزا برای هر شهر، انتخابی عالی برای رزرو هتل در تمامی شهرهاست.

سخن پایانی

هتل رمیس تهران، که قبلاً با نام اکسیس شناخته می شد، یک هتل چهار ستاره است که توسط مجموعه هتل های اکور فرانسه اداره می شود. این هتل در سال 1393، بر اساس استانداردهای جهانی، در کنار ترمینال اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی، در شهر جدید پرند افتتاح شد.

هتل رمیس دارای هفت طبقه است و 196 واحد اقامتی مدرن و لوکس با تمام امکانات رفاهی و اقامتی است. این هتل برای مسافرانی که می خواهند از امکانات راحتی و استراحت قبل و بعد از پرواز خود استفاده کنند، بسیار مناسب است.

امکانات هتل شامل رستوران، کافی شاپ، خدمات ویژه برای معلولین، فضایی آرام و آرام، فضای سبز خصوصی، مسیر پیاده روی، نزدیکی به حرم امام خمینی و مراقبت از کارت ها می باشد. برای راحتی در رزرو هتل رمیس بهتر است از طریق سایت ایران هتل آنلاین اقدام کنید که بهترین خدمات و تخفیفات را به شما ارائه می دهند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4StebnkP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه