سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 7 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

اگه بدنبال این هستی که در خانه و دفتر کاری خود تغییری ایجاد کنی و یا قصد خرید پنجره را داری اما با توجه به قیمت بالا مدت ها هست که اقدام به انجام این کار نمیکنی تا انتها همراه ما باش چرا که شما هم می توانید با بهترین قیمت پنجره دو جداره را خرید نمایید.

فروش اقساطی پنجره دوجداره

آشنایی با پنسروین

گروه تولیدی پنسر وین تولید کننده انواع پنجره و پنجره دوجداره با استفاده از پروفیل UPVC و توری پنجره های دوجداره، دوجداره و سه جداره در سال 1388 شروع به کار کرد. تمام تلاش مدیریت و کارکنان پنسر وین معطوف به رضایت مشتری و انجام صادقانه و به موقع تعهدات می باشد و استفاده از بهترین مواد و متریال برنامه با کیفیت عالی پنسر وین برای رسیدن به این هدف سرلوحه کار خود قرار دارد. تمامی محصولات دارای پشتوانه گارانتی و تضمین کیفیت محصول و 100% اورجینال از تولید کننده می باشند و سایر خدمات و نیازها نیز با کیفیت بالا به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

معرفی پنجره دو جداره

امروزه با توجه به پیشرفت علم و فناوری نوع جدیدی از پنجره های دوجداره وارد بازار شده است که آسایش و آرامش را برای ساکنین منازل فراهم نموده است . این نوع پنجره ها به عنوان نوعی عایق صدا و حرارت عمل می کنند و از انتقال صدا و اتلاف انرژی به داخل ساختمان جلوگیری می کنند در ادامه شما را با مزایا و ویژگی پنجره دو جداره آشنا می نماییم تا هرچه زودتر اقدام به تعویض پنجره های قدیمی خود نمایید.

بزرگترین مزایای استفاده از پنجره دوجداره چیست ؟

کاهش مصرف انرژی

هزینه انرژی در ایران سالانه شاهد افزایش می باشد و عموم مردم به فکر مدیریت صحیح انرژی منازل خود هستند تا هزینه کمتری را پرداخت نمایند. عمده مصرف انرژی در خانه ها صرف تامین انرژی وسایل گرمایشی و سرمایشی می شود که انتخاب پنجره دوجداره با توجه به شیشه و متریالی که دارد می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد.

کاهش میزان صدا در خانه

بزرگترین مزیتی که شیشه دوجداره برای شما دوستان به ارمغان می آورد راحتی است. به جرئت هیچ کس دوست ندارد در زمان استراحت خود با سردرد مواجه شود! شیشه  پنجره دو جداره به طور موثری از ورود و خروج صدا به محیط جلوگیری می کند. فضای بین دو شیشه عایق صدا می باشد و صدا را جذب خود می کند. طبق اخرین تحقیقات انتقال صدا در این شیشه 20 دسی بل کاهش می یابد که عدد قابل توجهی می تواند باشد برای علاقه مندان به اسایش.

این ویژگی بخصوص برای افرادی که در نزدیکی فرودگاه ها، بزرگراه ها و مدارس زندگی می کنند، محله های پر سر و صدا دارند یا در مناطق شلوغ شهر زندگی می کنند می تواند عالی باشد چرا که عایق صدا مانند عایق حرارتی تغییری در توان و قیمت قبض شما ایجاد نمی کند. اما به شما آرامش می دهد

افزایش امنیت

مسئله مهم بعدی امنیت می باشد؛ یک خانه در کنار زیبایی باید امن باشد تا درصورتی که شما خانه نبودید خطری(جانی و مالی) شما را تهدید نکند. شیشه دو جداره به مراتب از شیشه تک جداره قوی تر  می باشد و شکستن آن سخت تر است. این ویژگی سبب امنیت بیشتر خانه  شما می شود و احتمال سرقت را به مراتب کاهش می دهد . از سوی دیگر، اکثر مدل های پنجره دوجداره بسیار ایمن تر از پنجره های قدیمی گذشته می باشد.

افزایش قیمت خانه با پنجره دوجداره

با شیشه های مفید و کارآمد قیمت ملک شما افزایش می یابد. بنابراین، اگر بدنبال فروش منزل خود با قیمت خوبی هستید می توانید اقدام به جایگزین نمودن پنجره دوجداره به جای پنجره های قدیمی نمایید.

قیمت پنجره دو جداره

امکان فوق العاده نصب روی انواع پروفیل

پنجره های دوجداره در بسیاری از پروفیل ها از چوب گرفته تا تمامی مدل های چوبی و upvc قابل نصب هستند. در واقع شیشه دوجداره به عنوان یک اکسسوری عمل می کند و با پروفیل مناسب یک پنجره دوجداره فوق العاده برای شما ایجاد می کند.

عدم تغییر رنگ در شرایط محیطی

در پنجره های دوجداره تمامی معیارهای مقاومت در برابر تشعشع و رطوبت در نظر گرفته شده است. به همین دلیل این شیشه ها ضد آب بوده و ظاهر خود را حفظ می کنند.

ایمنی بیشتر (عدم اشتعال)

نقطه ذوب شیشه های دو جداره 385 درجه سانتی گراد بالاتر از دمای سوختن چوب (260 درجه سانتی گراد) است. علاوه بر این، این شیشه بر خلاف چوب، هنگام سوختن منبع اشتعال نمی شود و باعث ایجاد و گسترش آتش نمی شود.

مقاوم در برابر زلزله

شیشه دو جداره به دلیل ساختار قوی خود در برابر فشار و ضربه مقاوم است. این قطعه از نظر محافظت در برابر زلزله و جلوگیری از شکستن شیشه ها بسیار حائز اهمیت است.

عمر بالا برخلاف پنجره های قدیمی و کمک به محیط زیست

عمر مفید شیشه دوجداره چندین برابر نمونه های معمولی است. اما پس از سال ها در صورت تعویض می توان بارها در صنعت از آن استفاده کرد و زباله های آن به محیط زیست آسیبی نمی رساند.

تنوع در طرح و رنگ

شما میتوانید شیشه دوجداره در هر طرح و رنگ دلخواهی که می خواهید سفارش دهید.

خرید اقساطی پنجره دوجداره

فروش اقساطی پنجره دوجداره

در شرایط فعلی کشور که خرید و تعویض پنجره برای بسیاری از عموم مردم سخت می باشد؛ تیم پنسروین با فروش پنجره بصورت اقساط بدون بهره در صدد برداشتن حداقل باری از دوش مصرف کننده ایرانی بوده است تا تمامی افراد با خرید اقساطی پنجره دوجداره اقدام به نوسازی منزل و دفاتر اداری خود نمایند. ما مهم ترین دلایلی که شما را به انتخاب پنجره دوجداره و تعویض با پنجره های قدیمی وادار می نماید را برشماردیم تا شما با آگاهی بالا این محصول را انتخاب نمایید چراکه فروش اقساطی پنجره دوجداره توسط پنسروین می تواند بهترین گزینه برای شما باشد .

 

برای خرید اقساطی پنجره دوجداره و اطلاع از شرایط فروش بصورت اقساط همین حالا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید پذیرای صدای گرم شما عزیزان هستیم.

تماس با ما : 65 14 74 26 021

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/RqBYzaLs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه