دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 6 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

هیچ چیزی نمی تواند مانند اکسسوری ها، ظاهر شما را جذاب کند؛ مخصوصا اگر این محصولات از بهترین سرویس های جواهر ارائه شوند. در حال حاضر انواع مدل های مختلفی از سرویس جواهر در بازار وجود دارد و این موضوع به دلیل حضور طراحان کاربلدی است که در ایران به فعالیت می پردازند. جواهری های تهران هر کدام مدل های مختلفی از سرویس های جواهر را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید با قیمتی بسیار عالی این جواهرات بی نظیر را برای خود خریداری کنید؛ اما قطعا خرید بدون اطلاعات اولیه نمی تواند آنقدر جذاب باشد! اینطور نیست؟ پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا به معرفی بهترین سرویس های جواهر بپردازیم.

معرفی بهترین سرویس های جواهر

سرویس جواهر، مناسب برای استایل های مختلف

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم، سرویس های جواهر در انواع مختلفی ارائه می شوند. برخی از آن ها برای استایل های خاص مناسب بوده و برخی دیگر نیز می توانند به شکل جداگانه نیز مورد استفاده قرار گیرند.

سرویس جواهر

انواع سرویس جواهرات طلای سفید

یکی از انواع سرویس های پرفروشی که در جواهری ها بسیار به چشم می خورد، سرویس جواهرات سفید است. طلای سفید ظاهری مدرن را به شما هدیه می دهد و بهتر می تواند با استایل های مختلف ترکیب شود از طرفی دیگر، معمولا در سرویس طلای سفید از سنگ های گران قیمتی استفاده می شود تا ظاهر جذاب تری را با خود به همراه داشته باشد.

انواع سرویس جواهرات طلای ایرانی

به هیج عنوان نمی توان از سرویس جواهرات طلای ایرانی گذشت! این سرویس که جذابیت فوق العاده ای را با خود به همراه دارد، به دلیل وارداتی نبودن و همچنین نبود مشابه خارجی آن، به یکی از پرطرفدارترین سرویس های جواهر تبدیل شده است. شما می توانید با تمامی استایل ها این سرویس را ست کرده و در مهمانی ها از آن استفاده کنید.

سرویس جواهرات طلای ایرانی

انواع سرویس جواهرات ایتالیایی

کشور ایتالیا در زمینه های تولید و طراحی جواهرات شهرت بسیاری دارد. از این رو، بسیاری از طراحان ایرانی از این دسته از سرویس های جواهر الگو گرفته و بهترین مدل ها را ارائه می دهند. شما می توانید در بین سرویس های طلا ایتالیایی، بهترین جواهرات را بیابید که در سبک هایی خاص طراحی شده اند و می توانند استایل شما را بسیار خاص و جذاب جلوه دهند. در این دسته از سرویس های جواهرات نیز از سنگ های فوق العاده عالی استفاده شده است.

انواع سرویس جواهر به همراه مروارید

یکی از پرطرفدارترین سرویس های جواهر که تا به امروز نیز فروش بسیاری را از آن خود کرده است، سرویس جواهرات مرواریدی است. سرویس جواهراتی که به همراه مروارید ساخته می شوند، نه تنها ظاهری بی نقص دارند، بلکه می توانند جذابیت خاص و فوق العاده را به استایل شما ببخشند. شما می توانید این سرویس را به شکل جداگانه نیز از آن استفاده کنید. در واقع سرویس های جواهرات به همراه مروارید، یک سرویس چند کاره است.

انواع سرویس جواهرات برلیان

در بین سرویس های جواهرات، آن هایی که از برلیان ساخته شده اند یکی از خارق العاده ترین و بهترین سرویس ها هستند. در این دسته از سرویس های جواهر شما سنگ هایی را مشاهده می کنید که یکی از گران قیمت ترین سنگ ها در بین سرویس هایی است که به چشم می خورد. جواهرات برلیان معمولا ترکیبی از طلای سفید و زرد بوده و دقیقا همین ترکیب جذاب، باعث شده تا طرفداران بسیاری را برای خود به همراه داشته باشد. معمولا از سرویس جواهر برلیان برای عروس استفاده می شود.

انواع سرویس جواهرات پولکی

این دسته از سرویس ها بیشتر دارای نگین بوده و برای دسته افرادی که به دنبال سرویس هایی با قیمت کمتر هستند، گزینه مناسبی می باشد. شما می توانید این سرویس را با تکه هایی از الماس و مالاکیت ست کنید و یک ترکیب جذاب را برای خود به همراه داشته باشید. جواهرات پولکی برای دسته افرادی که استایلی خاص را می پسندند یا علاقه به مدل استایل هایی دارند که معمولا از رنگ تیره در آن ها استفاده شده است، گزینه مناسبی می باشد.

انواع سرویس جواهرات تراش خورده

به جرات می توان گفت که هیچ جذاب تر از یک سرویس جواهر تراش خورده نیست! زیبایی وصف نشدنی در کنار طرحی بی همتا که در این دسته از سرویس ها به چشم می خورد، باعث شده تا فروش بسیاری را از آن خود کنند. در این دسته از سرویس ها شما طلای سفید رنگ را در کنار زرد رنگ مشاهده خواهید کرد. معمولا می توانید از سرویس جواهرات تراش خورده در هر مراسمی بدون محدودیت استفاده کنید.

 سرویس جواهرات طلای سفید

انواع سرویس جواهرات توپی

اگر می خواهید استایلی گران قیمت داشته باشید، پس از سرویس جواهرات توپی استفاده کنید. این سرویس معمولا دارای ابعادی یکسان است و ظاهری منحصر به فرد دارد. در سرویس جواهرات توپی شما انواع سنگ های مروارید را مشاهده می کنید که با حلقه های طلا، ترکیبی فوق العاده را ارائه می دهند که گویی هوش از سر انسان می پروراند!

انواع سرویس جواهرات زنجیری

دیگر کسی امروز نیست که با سرویس جواهرات زنجیری آشنا نباشد! این سرویس که قطع به یقین جذابیت فوق العاده ای را برای خود به همراه دارد، به عنوان یکی از بهترین ها معرفی شده و فروش بسیاری را نیز با خود به همراه دارد. در نظر داشته باشید که سرویس جواهرات زنجیری دارای بافتی سنگین بوده و قطعا قیمت بالاتری را نیز از آن خود می کند.

انواع سرویس جواهرات طرح زیتون

سرویس جواهرات طرح زیتون یکی از پرطرفدارترین سرویس های جواهر است. این سرویس که به شکل برگ زیتون طراحی می شود، یکی از المان های اصلی در طراحی جواهرات محسوب می شود. شما می توانید این سرویس را در نمونه های نگین دار نیز خریداری کنید و جذابیت بسیاری را با خود به همراه داشته باشید.

انواع سرویس های جواهرات رولکس

سرویس های جواهرات رولکس، به نوعی شاهکار سرویس جواهرات شناخته می شود و ظاهری فوق العاده را برای خود به همراه دارند. این سرویس به عنوان یکی از جواهرات درشت شناخته می شوند و نگین های آن نیز یکی از گران قیمت ترین نگین های بازار است. اگر به دنبال خرید سرویس جواهراتی هستید که بتوانید با تمامی استایل ها آن را ست کنید و ظاهری لوکس را نیز برای خود به همراه داشته باشید، جواهرات رولکس بهترین انتخاب هستند.

انواع سرویس جواهرات عربی

تمامی سرویس های جواهرات عربی به عنوان سرویس های سنگین معرفی می شوند و بیشتر در رنگبندی زرد ارائه می شوند. معمولا بسیاری از افرادی که به دنبال خرید سرویس های گران قیمت هستند، جواهرات عربی را انتخاب می کنند. در نظر داشته باشید که در بین سرویس جواهرات عربی، به هیچ عنوان نمی توانید طلای زیر 21 عیار را در آن ها بیابید؛ پس می توان گفت که این سرویس ها نیز جزو گران قیمت ها محسوب می شود.

انواع سرویس جواهرات کارتیه

یکی از معروف ترین و همچنین محبوب ترین سرویس های جواهر که تا به امروز نیز فروش بسیاری را از آن خود کرده است، سرویس جواهرات کارتیه می باشد. این سرویس با رنگ بندی متنوع و منحصر به فرد خود، به همراه طراحی بی نقصی که دارد، بهترین انتخاب برای خانم های شیک پسند است. اگر به سرویس هی جواهر با ابعاد بزرگ علاقه مند هستید، به جرات می توانیم بگوییم که سرویس جواهرات کارتیه انتخابی بی نظیر است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/UcuyfSt0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه