سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 7 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

پولاد و یراق تارادیس از سال ۱۳۸۵ شمسی فعالیت خود را با تولید درب و پنجره های دوجداره آغاز نمود. در سال های اخیر این مجموعه با تولید پنجره های دوجداره UPVC و آلومینیوم با استفاده از بهترین پروفیل های یو پی وی سی موجود در بازار جهانی و ایران به یکی از برترین برندهای تولید کننده درب و پنجره در ایران و در سطح بین المللی مبدل گشت. این مجموعه بالغ بر ۷ سال است که به صادرات انواع درب و پنجره های دوجداره و سایر محصولات جانبی مربوط به ساختمان نظیر درب های ضد سرقت، درب داخلی و … مشغول می باشد. دلیل این امر نیز چیزی جز کیفیت بالای محصولات و تقاضای کشورهای خارجی برای خرید محصول با کیفیت جهانی نمی باشد.

پنجره های دوجداره UPVC

چرا کیفیت پنجره های تولید شده در تارادیس در سطح بین المللی است؟

دلیل اصلی این امر به کیفیت بالای پروفیل های UPVC و آلومینیومی که در ایران تولید می شوند و شرکت تارادیس برترین برندهای این پروفیل ها را در ساخت درب و پنجره های دوجداره خود به کار می بندد، بر می گردد. در کنار استفاده از پروفیل های با کیفیت و خوش نام، استفاده از یراق آلات مرغوب و استاندارد از برند های مطرح خارجی نیز بر کیفیت بالای محصول نهایی تاثیر بسزایی خواهد داشت. زیرا آنچه کارایی پنجره را برای سالیان سال تضمین می نماید، موارد مهم زیر است:

  • به کار گیری پروفیل UPVC یا آلومینیوم با کیفیت
  • پروسه ساخت استاندارد
  • استفاده از ماشین آلات بروز و تجهیزات پیشرفته
  • به کار گیری نیروی مجرب و متخصص
  • استفاده از یراق آلات مرغوب و معتبر

استفاده از پروفیل های ایرانی از برندهای معتبر با درجه کیفی +A در کنار یراق آلات مرغوب موجب گردیده پنجره ای استاندارد با عمر مفید طولانی و در عین حال دارای قیمت رقابتی و اقتصادی در تارادیس تولید و به بازار جهانی عرضه گردد.

واردات یراق ترک و آلمانی 

واردات یراق ترک و آلمانی 

شرکت تارادیس با همکاری بانک ملت در سال ۱۴۰۲ اقدام به واردات نزدیک به ۷۰۰ هزار دلار یراق آلات ترک و آلمانی با برند VHS ترک و ROTO آلمان نمود. این امر نیاز تارادیس را در جهت تولید پنجره های دوجداره UPVC با بالاترین کیفیت به مدت دو سال تامین می نماید. ضمن آنکه مازاد این میزان می تواند بابت فروش به سایر تولید کنندگان ایرانی به مصرف برسد.

جالب است بدانید در سیستم UPVC، استفاده از یراق ROTO به منظور دستیابی به بهترین نتیجه توصیه می شود. البته در نظر داشته باشید که مهم تراز کیفیت یراق مصرفی، نحوه مونتاژ آن و رعایت استاندارد و تخصص لازم می باشد.

تمامی یراق آلات وارد شده به ایران از با کیفیت ترین نوع خود در بازار جهانی می باشند و همگی دارای استاندارد معتبر CE اروپا نیز می باشند. شرکت تارادیس سنگین ترین نوع یراق ترک را وارد بازار می نماید که کیفیت بسیار مرغوبی دارند. ضمن آنکه با طول عمر بالا و عملکرد بسیار خوب خود نیاز مشتری را به تعمیرات و رگلاژ های دوره ای به حداقل ممکن می رسانند.

یراق پنجره دوجداره تارادیس

چرا تارادیس؟

جالب است بدانید در ایران بیش از ۸۰۰۰ تولید کننده پنجره دوجداره مشغول به فعالیت هستند که تارادیس یکی از پنج برند برتر در میان این تولید کنندگان و جزو صد برند برتر در بین کل تولید کنندگان سایر صنایع می باشد. دلیل این موضوع نیز چیزی جز اهمیت به کیفیت متریال اولیه به ویژه پروفیل و یراق آلات، بهره گیری از تخصص کارشناسان خبره و رعایت کلیه استانداردهای ملی و بین المللی در ساخت پنجره ای با کیفیت و استاندارد، مستحکم و با طول عمر بالا نیست. تارادیس کلیه انواع درب و پنجره های دوجداره را به کمک ماشین آلات پیشرفته آلمانی و … در خط تولید اختصاصی خود تولید می نماید و همواره از با کیفیت از برندهای مطرح و نام آشنای ایرانی و خارجی در متریال اولیه خود استفاده می نماید.

به دلیل واردات بخش اعظم یراق آلات پنجره های دوجداره از ترکیه و آلمان، مشتریان تارادیس با خیالی آسوده نسبت به خرید یک محصول درجه یک با دوام یک عمر از این مجموعه اقدام می نمایند. شما سازندگان محترم و یا همکاران گرامی می توانید جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره UPVC، دریافت مشاوره های تخصصی، مشاهده ده ها نمونه پروژه های موفق این مجموعه و ارتباط با کارشناسان شرکت تارادیس از وبسایت این مجموعه به نشانی Taradis.net بازدید فرمائید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vztVNgqV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه