یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 19 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

بسیاری از دستگاه ها برای داشتن عملکرد بهتر به سیستمی نیاز دارند تا کار آن ها را راه بیاندازد. سیستم پنوماتیک توانایی آن را دارد تا با اتصالات مختلف، عملکرد دستگاه ها را بهبود بخشیده، سرعت عملکرد آن ها را بالا برده و از این طریق در زمان صرفه جویی کند. این اتصالات با نام فیتینگ شناخته می شوند. فروشگاه های حضوری بسیاری در سطح کشور قرار دارند که کار فروش را انجام می دهند. با این حساب، اگر به این فروشگاه ها دسترسی ندارید، می توانید به فروشگاه های اینترنتی آنلاین معتبر مراجعه کرده و قطعه مورد نیاز خود را تهیه کنید.

از کجا اتصالات پنوماتیکی را بخریم؟

کاربرد اتصالات در سیستم های پنوماتیکی

به صورت کلی، از فیتینگ ها برای لوله ها و شلنگ هایی استفاده می شود که قصد دارید آن ها را به یکدیگر متصل کنید. در این دسته، قطعات بسیاری قرار می گیرد که هر کدام می توانند اتصال چندین قطعه به همدیگر را آسان و ممکن سازند. برای آنکه بتوان فشار هوا و جهت جریان را تغییر داده و اجزای پنوماتیک را به هم متصل کرد، از فیتینگ ها استفاده می شود. این قطعات توانایی آن را دارند که جریان سیال را علاوه بر تغییر، کنترل کرده و میزان آن را افزایش یا کاهش دهند.

می توان از اتصال مستقیم، زانویی، رابط مستقیم متغیر، زانویی شلنگ خور، فلو کنترل سرکجی، واسطه و شیر پنوماتیکی به عنوان برخی از این اتصالات نام برد. از میان این موارد، شیر توانسته عنوان مهم ترین را از آن خود کند. این قطعه برای کنترل و تغییر مسیر هوا به کار می رود. نیرویی که آن را به کار می اندازد، نیروی الکتریکی است. البته برخی از شیر ها با استفاده از دست هم کنترل می شوند و نیازی به نیروی الکتریکی ندارند. به صورت کلی، شیر های برقی در دستگاه های صنایع شیمیایی، غذایی، سرامیک، کاشی، خوروسازی، داروسازی و... مورد استفاده قرار می گیرند.

برای آنکه نیروی لازم برای تغییر جهت شیر به وجود بیاید، کافی است جریان الکتریکی را به کار بیاندازید. اعمال جریان الکتریکی باعث می شود بوبین شیر خاصیت آهنربایی پیدا کرده و بتواند کار خود را از این طریق انجام دهد. این بوبین می تواند جریان هوا را کنترل کرده و به قطع و وصل آن بپردازد. این قطعه، خود دارای چندین بخش مختلف است. می توان از توزیع هوای فشرده، تولید هوای فشرده و انجام دهنده ها و کنترل کننده ها به عنوان قسمت های اصلی شیر برقی نام برد. 

از آنجایی که بوبین شیر های برقی با ولتاژ های مختلفی تحریک می شوند، از این طریق می توان هر یک از آن ها با ولتاژ مختص به خود را در صنعتی جداگانه به کار برد. برای مثال بوبین 24 ولت در صنایع عمرانی و برای ماشین آلات آن ها به کار می رود.

فروشگاه های معتبر برای خرید قطعات پنوماتیکی

فروشگاه های معتبر برای خرید قطعات پنوماتیکی

همان گونه که در ابتدا گفته شد، فروشگاه های حضوری در سراسر کشور وجود دارند که می توانید با خیال راحت خرید خود را در این زمینه انجام دهید؛ چراکه می توانید اتصالات را از نزدیک مشاهده کنید؛ اما خرید اینترنتی چنین قابلیتی را برایتان فراهم نمی کند؛ ازهمین­رو کمی دشوار تر است. با این حساب، باید فروشگاه های اینترنتی را انتخاب کنید که پیش از خرید به شما اطمینان داده و خدمات پس از فروش خوبی را هم در اختیارتان قرار دهد. یکی از مسائلی که می تواند شما را در زمینه خریدی مطمئن راهنمایی کند، زمان فعالیت آن فروشگاه است.

فامکو

هایپر صنعت فامکو که در واقع نام تجاری شرکت فن آوران آریا محور است، بسیاری از محصولات صنعتی به خصوص اتصالات پنوماتیکی را وارد و تامین می کند. این مجموعه توانسته فروش تجهیزات خود را از 2 دهه پیش شروع کرده و پیش از آن به کسب تجربه بپردازد. کارشناسان بسیاری در فامکو حضور دارند که تمامی آن ها به کار خود متعهد بوده و در واقع تخصص زیادی هم در کار خود دارند. برای تهیه اتصالات پنوماتیک، کافی است به بخش محصولات رفته و این محصول را انتخاب کنید.

چنانچه در این زمینه سوالی دارید یا می خواهید پیش از خرید، با کارشناسان مشورت داشته باشید، می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. با رفتن به بخش محصول مورد نظر خود، می توانید اطلاعات بسیار مهمی را هم در پس آن کسب کنید.

آراز فخر آذر وارد کننده اتصالات هیدرولیک و پنوماتیک در بازار ایران

شرکت بازرگانی و مهندسی آراز فخر آذر

آراز فخر آذر یک شرکت فنی مهندسی است که به عنوان یکی از وارد کنندگان اتصالات هیدرولیک و پنوماتیک در بازار ایران شناخته می شود. این مجموعه بیش از 13 سال در چنین زمینه ای فعالیت کرده و به تجهیز، نصب، تعمیر، راه اندازی و همچنین تامین بسیاری از تجهیزات مهم و قطعات می پردازد. برای خرید قطعات پنوماتیکی با کیفیت از برندهای مختلف مثل خرید جک پنوماتیک و یا اتصالات پنوماتیک پاسکال استور، کافی است به این فروشگاه مراجعه کنید. تمامی این برند های صنعتی، کیفیت بالایی داشته و مهم تر از آن، توسط کارشناسان ماهر پشتیبانی می شود.

مهم ترین مسئله ای که در این مجموعه مطرح شده و همچنین اجرا هم می شود، تفکر جمعی تمامی همکاران با یکدیگر است. زمانی که همه افراد، متخصصان، کارشناسان و... در مورد مسئله خاصی با همدیگر مشورت می کنند، می توانند نتیجه بسیار مطلوب تری را بگیرند. همین کار باعث می شود تا خدمات پس از فروش بسیار گسترده تر شده و مشتریان هم بتوانند از این خدمات بهره بهتری ببرند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر کیف کشور اوکراین قرار دارد. اگر به دنبال کیفیت، دقت، ایمنی و اطمینان هستید، کافی است با نام آراز فخر آذر بیشتر آشنا شوید.

از آنجایی که برای هر خریداری قیمت اهمیت بسیاری دارد، این مجموعه توجه ویژه ای به آن داشته است. پاسکال استور نام فروشگاهی است که تجهیزات تامین شده از سوی شرکت آراز فخر آذر را به فروش می رساند. این مجموعه با ایجاد شرایط مناسبی برای مشاوره های فنی رایگان باعث شده تا خریداران از خرید خود اطمینان حاصل کرده و خریدی مناسب و رضایت بخش داشته باشند.

پارتینه

یکی از دلایل اصلی تاسیس فروشگاه اینترنتی پارتینه، تامین نیاز صنعت گران و مهندسین به قطعات صنعتی مختلف بود. این فروشگاه از همان ابتدا توانسته تمامی قطعات ریز و درشت را در اختیار خریداران قرار دهد. از آنجایی که پارتینه از یک تیم گسترده تشکیل شده، نیازی نیست در مورد قطعه ای می خواهید بخرید نگران باشید؛ چراکه از همان ابتدای کار تا زمانی که محصول خود را دریافت می کنید و حتی پس از آن، این تیم همراه شما خواهد بود. این تیم به تمامی اصول مشتری مداری پایبند بوده و نمی گذارد خاطره بدی در ذهن تان نقش ببندد.

یکی از مهم ترین خدمات پس از فروش پارتینه آن است که وقتی شما یک قطعه پنوماتیکی را خریداری کرده و متوجه شدید که با دیگر بخش ها همخوانی ندارد، می توانید آن را برگشت بزنید. البته مرجوعی کالا به همین سادگی نبوده و باید شرایط خاصی را داشته باشید. به منظور کسب اطلاعات از این شرایط خاص می توانید با ورود به سایت پارتینه، به بخش خدمات آن مراجعه کنید.

خرید جک پنوماتیک

نتیجه گیری

اتصالات پنوماتیکی می توانند بسیاری از دستگاه ها را راه اندازی کرده و سرعت کارایی شان را بیشتر کنند. یکی از مهم ترین فیتینگ های پنوماتیک که می تواند جریان و فشار هوا را کنترل کرده و آن را تغییر دهد، شیر الکتریکی یا همان برقی است. خرید این قطعات باید از فروشگاه هایی امن و معتبر انجام شود. 3 مورد از بهترین مجموعه ها برای خرید این قطعات را معرفی کردیم. میتوانید از شرکت های معتبری مثل شرکت بازرگانی و مهندسی آراز فخر آذر خریدی مطمئن داشته باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FcIf1tTb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه