جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت eBay اعلام کرده است که 9 درصد از کارمندان تمام وقت خود، یعنی حدود 1000 نفر را اخراج می کند. همچنین این اقدام، آغازگر تعدیل نیرو در این شرکت محسوب می شود و eBay تعداد نامشخصی از پیمانکارانش را نیز طی ماه های آینده اخراج خواهد کرد. eBay از امروز این اخراج ها را شروع می کند.

eBay به رغم سود 1.3 میلیارد دلاری در سه ماهه گذشته اعلام کرد که نیاز به تغییر دارد. «جیمی یانونه»، مدیرعامل این شرکت می نویسد که کارهای بیشتری برای اطمینان از موفقیت خود می توان انجام داد و استدلال می کند که eBay باید «هشیارتر» باشد تا سریع تر تصمیم بگیرد و رشد طولانی مدت و پایدار داشته باشد.

اخراج 1000 نفر از کارمندان تمام وقت شرکت eBay

بااین حال، eBay می گوید که استخدام های زیاد و پرسرعتی داشته است. شرکت های فناوری در سال های اخیر از این بهانه برای توجیه تعدیل نیروهای خود استفاده کرده اند. eBay استدلال می کند: «با آنکه ما درحال پیشرفت هستیم، اما تعداد کل کارمندان و هزینه ها از رشد کسب وکار ما بیشتر است.»

eBay و اخراج 9 درصد از کارمندان تمام وقت خود

eBay در نامه ای که به برخی از کارکنانش فرستاده است، ضمن اشاره به پیشرفت در طی ماه های گذشته، می گوید که 9 درصد از کارکنان خود را اخراج می کند. براساس متن این نامه، این شرکت علاوه بر مواجهه با فشارهای خارجی مانند مشکلات اقتصادی کلان با مشکل دیگری نیز دست وپنجه نرم می کند؛ به گفته eBay تعداد کل کارمندان و هزینه ها از رشد کسب وکار آن پیشی گرفته است. eBay برای رسیدگی به این موضوع، درحال اجرای تغییرات سازمانی است.

این شرکت از همه کارکنان ایالات متحده خود درخواست کرده که در 24 ژانویه (4 بهمن ماه) در خانه کار کنند تا فضا و حریم خصوصی برای مکالمات با افرادی که اخراج می شوند، فراهم گردد.

در چند وقت اخیر، چندین شرکت حوزه فناوری نیروهای خود را اخراج کرده اند. گوگل اعلام کرده که در سال 2024 به اخراج های خود ادامه می دهد. آمازون نیز در بخش های مختلف خود چنین رویه ای پیش گرفته است.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OlqkCkEG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه