جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

«جف بزوس»، مدیرعامل آمازون، طی چند روز گذشته، قسمتی از سهام خود در آمازون را فروخته و ارزش کل فروش سهام او حالا به بیش از 4 میلیارد دلار رسیده است. جف بزوس در ماه جاری 24 میلیون برگ از سهام آمازون خود را فروخته است. آخرین بار در سال 2021 بود که بزوس بخشی از سهام آمازون خود را فروخت. در اوایل این ماه میلادی، آمازون اعلام کرد که قصد دارد 50 میلیون سهم را که ارزش آن ها به قیمت فعلی حدود 8.4 میلیارد دلار است بفروشد.

براساس گزارش BBC، جف بزوس چند روز قبل 12 میلیون سهم آمازون، و اخیراً نیز 12 میلیون سهم دیگر را فروخته است. آخرین قیمت های منتشرشده برای این سهام بین 170.61 تا 175.34 دلار بوده است. بزوس می تواند تا 50 میلیون سهام آمازون خود را بفروشد؛ باتوجه به روند فروش سهام این میلیاردر، به نظر می رسد او در آینده سهام بیشتری نیز بفروشد.

جف بزوس بزرگ ترین سهامدار آمازون

جف بزوس و فروش سهام آمازون

جف بزوس سال گذشته میلادی از سیاتل واشنگتن به میامی در ایالت فلوریدا نقل مکان کرد. سود بالای 250 هزار دلار از فروش سهام یا سایر سرمایه گذاری های بلندمدت، در ایالت واشنگتن مشمول 7 درصد مالیات است. اما ایالت فلوریدا چنین مالیاتی دریافت نمی کند. بنابراین جف بزوس با نقل مکان به فلوریدا، حدود 280 میلیون دلار پس انداز کرده است.

البته او گفته است که والدینش اخیراً به میامی بازگشته اند و او قصد دارد به جایی که دوران کودکی خود را در آن گذرانده است، برگردد. همچنین او گفته که می خواهد به پروژه فضایی بلو اوریجین خود نزدیک باشد. بااین حال نمی توان فروش سهام آمازون را پس از رشد تقریباً 70 درصدی در سال گذشته میلادی، در ایالتی که مالیات سنگینی دریافت نمی کند، نادیده گرفت.

جف بزوس همچنان بزرگ ترین سهامدار آمازون است و یکی از ثروتمندترین افراد جهان محسوب می شود که دارایی او بیش از 200 میلیارد دلار تخمین زده می شود.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nAKLL8sx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه