جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

ازآنجایی که ارتباط و تعامل در بازی های جدید به مسئله ای انکارناپذیر تبدیل شده است، ابزار قدرتمندی همچون دیسکورد پا به عرصه میدان می گذارد. این چت گیمینگ جذاب با امکان خرید اشتراک، ویژگی های منحصربه فردی را در اختیار کاربران قرار می دهد. امکاناتی که سبب می شود خرید نیترو دیسکورد به یک الزام برای گیمرها تبدیل شود. در ادامه اطلاعات بیشتری در این مورد ارائه داده و ابهامات شما کاربران عزیز در این خصوص را برطرف می نماییم.

خرید نیترو دیسکورد

نیترو دیسکورد چیست؟

 در سال ۲۰۱۵ پلتفرم دیسکورد وارد دنیای گیمینگ شد. این سرویس در حقیقت یک چت گیمینگ است که در ابتدا تنها از فروش آواتارهای خود به درآمد رسیده بود. پس از مدتی شرکت سازنده آن تصمیم گرفت با افزودن ویژگی جدیدی به نام اشتراک نیترو به این سرویس حال و هوای تازه ای ببخشد. با خرید نیترو دیسکورد کاربران توانستند به آپشن های بیشتری از این سرویس چت گیمینگ محبوب دست پیدا کنند.

 امکان دسترسی به قابلیت صوتی، تصویری و نوشتاری، امکان استفاده از ایموجی های سفارشی، آواتارهای کارتونی و … از جمله امکاناتی هستند که کاربران دیسکورد را بسیار تحت تأثیر قرار داده است.

امکانات و ویژگی های نیترو دیسکورد

 دنیای گیم این روزها طرفداران پروپاقرص خودش را دارد و ازآنجایی که بازی های آنلاین محبوب ترین گزینه برای گیمرها هستند، حضور یک ابزار ارتباطی قدرتمند بسیار ضروری و بااهمیت است. نیترو دیسکورد تمام آن چیزی است که گیمرها به آن نیاز دارند؛ اما شاید برایتان سؤال باشد که این سرویس ویژه چه امکانات و ویژگی هایی دارد؟ در ادامه به این سؤال پاسخ خواهیم داد:

آواتارهای سفارشی:

 اولین آپشنی که با خرید نیترو دیسکورد در اختیار شما قرار می گیرد همین ویژگی آواتارهای شخصی سازی شده است. به کمک این قابلیت می توانید یک پروفایل خاص و البته جذاب داشته باشید. آواتارهای متحرک و سه بعدی جلوه خاص به پروفایل شما خواهند بخشید.

امکان استفاده از دو سرور:

 اشتراک های دیسکورد شامل دودسته اشتراک نیترو کلاسیک و نیترو بوست هستند. برتری نیترو بوست در مقایسه با نیترو کلاسیک، امکان دسترسی آن به دو سرور به صورت هم زمان است.

استریم ویدئو باکیفیت از نمایشگر:

 برترین مزیت نیترو دیسکورد امکان اشتراک بازی از روی صفحه نمایشگر است آن هم باکیفیت HD است. این مورد، یکی از مزیت های منحصربه فرد و کاربر پسند دیسکورد به شمار می رود.

انواع اشتراک نیترو دیسکورد

 همان طور که در بخش قبلی گفتیم اشتراک نیترو دیسکورد دو نوع است، نیترو کلاسیک و نیترو بوست؛ اما سؤال اینجاست که این دو چه تفاوتی با هم دارند؟ برای پاسخ به این سؤال لازم است ابتدا هر یک از آنها را به خوبی بشناسیم:

نیترو کلاسیک:

 نیترو کلاسیک نسبت به نیترو بوست قیمت کمتری دارد؛ اما تنها امکان دسترسی به یک سرور را فراهم خواهد کرد. از طرفی کیفیت استریم ویدئو در آن کمتر از نیترو بوست است. سایر ویژگی های این اشتراک عبارت اند از:

  • سفارشی سازی آواتار به کمک تصاویر متحرک و تگ عددی ویژه
  • درج لوگو نیترو در پروفایل کاربر
  • امکان دسترسی به ایموجی های ثابت و متحرک همه سرورها
  • امکان آپلود فایل در حجم های بالاتر

نیترو بوست:

 امکان دسترسی هم زمان به دو سرور و استریم ویدئو باکیفیت بالا، ویژگی بارز نیترو بوست هستند؛ بنابراین اختلاف قیمت آن با نیترو کلاسیک منطقی به نظر می رسد! از جمله سایر امکانات نیترو بوست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان استفاده از تصویر متحرک در کنار عکس پروفایل
  • دسترسی به سرورهای بیشتر
  • ارسال استیکر
  • درج لوگوی منحصربه فرد و به روزرسانی آن به طرح های ویژه تر (در صورت تمدید اشتراک و عدم انتقال آن به سرور دیگر)

در صورتی که قیمت، چندان اهمیتی برایتان نداشته و می خواهید به دو سرور مجزا به صورت همزمان دسترسی داشته باشید، نیترو بوست بهترین گزینه برایتان است.

خرید اشتراک نیترو دیسکورد

نحوه استفاده از نیترو دیسکورد:

 کاربران دیسکورد قادر هستند این سرویس را روی موبایل، کامپیوتر (مک و ویندوز) و کنسول بازی خود نصب کنند. شیوه استفاده از دیسکورد چندان دشوار نبوده و تنها کافی است یکبار به صورت دقیق کار با آن را یاد بگیرید:

استفاده از نیترو دیسکورد روی موبایل

 فرقی نمی کند که شما کدام یک از سیستم عامل های اندروید یا ios را در دسترس داشته باشید؛ چرا که این سرویس در هر دو حالت برای شما قابل استفاده است. پس از آنکه برنامه دیسکورد را روی موبایل خود نصب کردید، برای ثبت نام و ورود به این برنامه کافی است طبق مراحل زیر پیش بروید:

  • روی منوی دایره ای در بالا و چپ آن را کلیک کنید
  • به بخش حساب کاربری خود وارد شوید.
  • روی تنظیمات کلیک کرده و در نهایت این سرویس را روی گوشی خود فعال سازی کنید.

استفاده از نیترو دیسکورد روی کامپیوتر:

ممکن است برخی از کاربران بخواهند دیسکورد را بر روی لپ تاب و یا کامپیوتر خود اجرا کنند. اگر این مورد، شما را هم شامل می شود، نکات زیر را مورد بررسی قرار دهید.

  • همانند گزینه قبلی، پیش از هر کاری باید نرم افزار دیسکورد را روی کامپیوتر خود نصب کنید.
  • سپس روی صفحه باز شده به دنبال گزینه تنظیمات بگردید
  • با کلیک روی فیلد تنظیمات وارد منوی برنامه می شوید.
  • روی گزینه nitro Discord کلیک کنید و مراحل ثبتنام را پشت سر بگذارید.

قیمت خرید نیترو دیسکورد

استفاده از نیترو دیسکورد روی کنسول بازی یا ایکس باکس:

 اشتراک مخصوص کنسول بازی همان Ultimate pass game Xbox است. نکته حائز اهمیت در این مورد محدودیت جغرافیایی است؛ بدین معنی که تنها درصورتی که پیش از آن از سرویس دیسکورد استفاده نکرده باشید مجاز به نصب آن هستید جهت نصب دیسکورد روی Xbox باید مطابق مراحل زیر عمل کنید:

  • پس از باز کردن برنامه باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • در بخش perks گزینه nitro Discord را بیابید.
  • پس از کلیک کردن روی گزینه گفته شده، پنجره کوچکی باز می شود که لینک فعال سازی را در اختیار شما قرار می دهد.
  • کد کیو آر را با موبایل خود اسکن کنید.
  • در آخر باید کد دریافتی را وارد کنید تا اشتراک شما فعال شود.

قیمت خرید نیترو دیسکورد

روند خرید نیترو دیسکورد تفاوتی با خرید اشتراک در سایر پلتفرم ها ندارد. بدین معنی که امکان خرید آن به دو صورت ماهانه و سالانه امکان پذیر خواهد بود. لازم به ذکر است با پرداخت هزینه ۱۰ ماه، ۲ ماه اشتراک اضافی به کاربران تعلق می گیرد. البته فراموش نکنید که قیمت خرید دو اشتراک نیترو بوست و نیترو کلاسیک با یکدیگر متفاوت است. فروشگاه G4A4 از جمله فروشگاه هایی است که می توانید جهت خرید هر دو اشتراک نیترو دیسکورد از آن استفاده کنید.

جمع بندی

دیسکورد ابزاری قدرتمند و شگفت انگیز برای کسانی است که عاشق بازی هستند. این سرویس ویژه مدتی پس از شروع فعالیت خود امکان خرید اشتراک به صورت ماهانه و سالانه را برای علاقه مندان خویش فراهم کرد. قابلیت ها و ویژگی هایی که در ازای خرید نیترو دیسکورد در اختیار شما قرار می گیرد به شدت وسوسه کننده است. ایجاد آواتار شخصی سازی شده، ارسال استیکر، استریم ویدئو باکیفیت خوب و … از جمله این ویژگی ها هستند. این سرویس گیمینگ همچنین دارای دو اشتراک نیترو کلاسیک و نیترو بوست است که در این مقاله به طور مفصل به شرح آن پرداختیم.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PWIQzd0A
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه