چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 8 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

فصل زمستان برای بسیاری از مردم فصل شادی است چرا که زمان تحویل سال جدید میلادی به شمار رفته و بخش زیادی از جمعیت جهان مشغول آماده سازی شرایط برای جشن گرفتن سال جدید مسیحی هستند. با این وجود ممکن است این فصل از سال برای برخی مدیران شرکت ها و کسب و کارها چندان خوشایند نباشد.

بسیاری از مردم در این روزها نگران میزان ساعات ثبت شده در محل کار و همچنین تعداد دفعات دیدار با رؤسای شان هستند. چراکه معمولا در روزهای آخر سال گزارش عملکرد کارمندان شرکت ها برای مدیران شرکت ارسال شده و آنها براساس گزارشات ارسال شده درباره نحوه عملکرد و میزان بهره وری کارمندان شان قضاوت خواهند کرد.

با این حال ممکن است اوضاع در سال جدید میلادی با سال های گذشته متفاوت باشد. 37درصد از مردم آمریکا در سال 2016 میلادی به طور متوسط دو روز در ماه را در خانه کار کرده اند و آمارهای منتشر شده در این رابطه حاکی از آن است که طی یک دهه گذشته نحوه کار کردن به شکل سنتی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

این رشد سریع و برق آسای افرادی که دورکاری می کنند در کنار جنگ همیشه در جریان میان استعدادهای موجود در بازار کار سبب شده است تا شرکت ها و ادارات دولتی و خصوصی در نحوه رفت و آمد کارکنان خود به محل کار تجدیدنظر کرده و معیارهای اندازه گیری بهره وری کارمندان شان را تغییر دهند.

این روزها بخش قابل توجهی از نیروی کار موجود در آمریکا را نسل جوان تشکیل می دهند و با توجه به تحولات و توسعه تکنولوژی، این نسل پس از دهه ها در حال ایجاد تغییر و تحولاتی کلی در معیارهای سنجش میزان بهره وری کارمندان هستند.

هم جوانان و تازه واردان به بازار کار و هم افرادی که به نسل های قبلی تعلق دارند معتقدند که کار و زندگی ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشته و از همین رو خواهان ایجاد تغییراتی در نحوه تعامل خود با مدیران شان هستند.

به یاد داشته باشید که هیچ کس منطق «همینه که هست» را نمی پذیرد. آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که 62درصد از نیروی کار جدید آمریکا خواهان روش های تعامل متفاوت با مدیران خود بوده و مایلند در هر زمینه ای با آنان صحبت کرده و به تبادل نظر بپردازند بنابراین در چنین شرایطی انعطاف پذیری ضروری بوده و سرسختی در مقابل شرایط جدید راهی به جایی نخواهد برد. این موج جدید کارمندان روابط کارمندان و مدیران را براساس میزان رشد و پیشرفت شکل خواهند داد نه براساس پاداش و جریمه.

در گذشته افراد با سابقه و حرفه ای مایل بودند تا در دفاتر و ادارات خود فضای اختصاصی را به خود اختصاص دهند، آنان همواره به دنبال دریافت خودروی شرکتی بودند تا با آن تردد کرده و بدون منشی های حرفه ای حاضر به کار نمی شدند، اما امروز اوضاع تغییر کرده و حرفه ای ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند.

آنان در واقع مایلند تا مسائل کاری شان را با زندگی روزمره شان ترکیب کنند. به عنوان مثال مردم این روزها مایلند تا به آسانی به شهرها و ایالت های دیگر سفر کرده و در حالی که برای شرکت شما کار می کنند به سایر امور زندگی خود نیز پرداخته و از فرصت های ایجاد شده به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

در چنین فضایی بهتر است آن دسته از کارمندان تان را که دورکاری می کنند در یک سبد قرار داده و از این طریق به بررسی میزان بهره وری آنان بپردازید چرا که دیگر نمی توان میزان بهره وری کارمندان حضوری را با آن دسته که دورکاری می کنند به صورت یکسان و با استفاده از معیاری سنتی اندازه گیری کرد.

ادامه دارد. . .

برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XrsZG7FY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آباد
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه