جمعه, ۲۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 10 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

طراحی هتل هوشمند

8 ماه پیش ( 1402/5/26 )
 

طراحی هتل هوشمند با هوشسان : نوآوری همیشه یک عامل وحدت بخش در صنعت گردشگری به خصوص طراحی هتل هوشمند می باشد و اکنون بیش از هر زمان دیگری، فناوری به عنصری کلیدی در رونق گردشگری تبدیل شده است. هتل هایی که به پیشرفت فرآیند دیجیتالی سازی خود ادامه می دهند, مزیت قابل توجهی خواهند داشت که به آنها اجازه می دهد سناریوی جدیدی را که با رقابت بالا, جستجو های کارآمد و خدمات بهبود یافته مشخص می شود, رهبری کنند. شرکت هوش سان با دارا بودن سال های زیادی تجربه و کارنامه ای درخشان در امر سیستم هوشمند سازی هتل , می تواند کلیه امور هوشمند سازی در کمترین زمان و با کیفیت ترین حالت ممکن, را انجام دهند.

طراحی هتل هوشمند چگونه است ؟

طراحی هتل هوشمند

طراحی هتل هوشمند می باشد که مجهز به فناوری های جدید مانند اینترنت اشیا (IoT) و هوش مصنوعی است. این فناوری ها با هدف بهبود ارائه خدمات بهتر به مهمانان هتل به می باشد. چگونه این امر محقق می شود؟ شرکت هوش سان با دارا بودن مهندسانی خبره در امر هوشمند سازی هوشسان ، می توانند تمام روند هوشمند سازی را در سریع ترین و با کیفیت ترین حالت ممکن انجام دهند. همچنان با پیاده سازی سنسور ها در عناصر مختلف ساختمان, مبلمان و املاک هوشمند سازی امکان پذیر می باشد. این سنسور ها می توانند به طور مداوم داده ها را به یک پلتفرم متمرکز ارسال کنند که آنها را در زمان واقعی دریافت و پردازش می کند. همچنین این پلتفرم سیستم هوشمند سازی هتل می تواند این داده ها را به اطلاعات ارزشمند برای مقامات مدیریت هتل تبدیل می کند.

امروزه سرعت عنصر اصلی زندگی روزمره ما می باشد. با ظهور فناوری های جدید,رفتار کاربران تغییر کرده است. در دهه 1980, پرداخت هزینه اقامت از طریق دستگاه تلفن همراه تنها با دو کلیک غیرممکن بود. به همین ترتیب,ورود آخرین نسل از فناوری ها مانند اینترنت اشیا (IoT), کلان داده یا هوش مصنوعی, ما را به یک تغییر پارادایم در مدیریت هتل سوق می دهد. همچنین شما کاربر عزیز می توانید تمامی امور سیستم هوشمند سازی هتل را به شرکت هوش سان بسپارید.

کاربرد هوشمند سازی هتل چیست؟

هتل هوشمند به نوعی طراحی شده است که این امکان را به مهمان بدهند تا اقامت بهتری را از نظر راحتی و خدمات مطلوب, داشته باشند. همچین مهم ترین عامل استفاده از این نوع هتل این است که کارایی, اثربخشی و امنیت هتل,چند برابر می شود. در ادامه به بررسی کاربرد های هتل های هوشمند خواهیم پرداخت.

 کنترل پارکینگ

نظارت بر در دسترس بودن وسایل نقلیه و همچنین کنترل حجم فضاهای موجود و اشغال شده هنگام ارائه و اطمینان از خدمات با کیفیت مفید است. سیستم های دیجیتال این اطلاعات را در زمان واقعی در اختیار کارکنان هتل قرار می دهند.

 مدیریت فضاهای مشترک

استفاده از اتاق جلسه,ظرفیت رستوران, استفاده از سالن بدنسازی و موارد دیگر را می توان از طریق یک پلت فرم کنترل کنترل کرد، در نتیجه از مدیریت بهینه و هماهنگ کارکنان خدمات اطمینان حاصل کرد.

کنترل هزینه های ساختمان

امکان کنترل و نظارت بر مصرف آب و برق مانند برق, آب و سایر منابع در زمان واقعی وجود دارد. قابل ذکر است,شما کاربر عزیز می توانید تمامی فرایند سیستم هوشمند سازی هتل را به شرکت هوش سان بسپارید.

 اتاق های هوشمند

جایی که مهمانان می خواهند در خانه خود احساس کنند. اطلاعات نوع هتل در مورد اشغال,درخواست، دما، راحتی، سرویس اتاق و غیره برای اطمینان از اقامتی دلپذیر.

کنترل دسترسی و امنیت

فناوری های جدید برای پیاده سازی روش های پیشرفته شناسایی افراد هنگام ورود به ساختمان ها یا اتاق ها استفاده می شود. این می تواند کدها,تشخیص بیومتریک یا باز کردن قفل دیجیتال باشد. آنها همچنین دوربین مدار بسته را به یک سیستم نظارت متمرکز متصل می کنند.

اجزای مهم سیستم هوشمند سازی هتل چیست؟

طراحی هتل هوشمند

در سال های اخیر تلویزیون های هوشمند، وای فای و حتی کارت های کلیدی هوشمند, در هلت ها بسیار نو آورانه بودند. در حالی که هر یک از این روند های فناوری ممکن است در حال حاضر بسیار رایج به نظر برسند, اما در ابتدای معرفی آنها سر و صدای زیادی به پا کردند. همچنین شرکت هوش سان با دارا بودن سابقه ای درخشان در امر هوشمند سازی هتل,می تواند تمامی امور این نوع هوشمند سازی را انجام دهد. این اجزا در طول زمان رایج تر شده اند، اما این بدان معنا نیست که نوآوری های فناوری در مهمان نوازی اتفاق نمی افتد. امروزه تحولات جدید و هیجان انگیزی راه خود را به هتل های سراسر کشور و سراسر جهان باز کرده است. در اینجا برخی از اجزای مهم نوع هتل را بیان خواهیم کرد.

 صفحه نمایش دیجیتال

طراحی داخلی ممکن است مکانی واضح برای رها کردن پیشرفت های فناوری جدید به نظر نرسد, اما این امر مانع از کشف پیشرفت های هوشمندانه جدید توسط مبتکران نشده است. از آنجایی که صفحه نمایش ها اکنون قوی تر و مقرون به صرفه تر از همیشه هستند، برخی از کارشناسان می پرسند که آیا می توان از آن ها برای تزئین لابی، فضا های عمومی یا حتی فضای بیرونی هتل استفاده کرد. طرح هایی که بینش هنری را با حرکت ترکیب می کنند، می توانند به افزودن حسی جدید و جذاب به فضاها کمک کنند.

 حسگر های مادون قرمز

نظافت منزل برای رضایت مهمانان مهم است. یک مهمان ممکن است یک روز از خواب بیدار شود و ترجیح دهد بخوابد. در حالی که تابلو های "مزاحم نشوید" و سایر سیاست ها به جلوگیری از این اتفاق کمک می کنند، اما تابلو ها ممکن است پایین باشند یا مهمانان فراموش کنند که آنها را در وهله اول نصب کنند. به همین دلیل است حسگر های مادون قرمز می توانند کمک شایانی انجام دهند. این حسگرها می توانند گرمای بدن را تشخیص دهند، بنابراین به کارکنان خانه دار اجازه می دهند بدانند که کسی در اتاق است و بعداً برگردد.

کلید اتاق هوشمند

اتاق ها تنها بخشی از هتل نیستند که هوشمند می شوند. کلیدی هوشمند نیز راه خود را به هتل ها باز کرده اند. کلید های هوشمند به مهمانان این امکان را می دهند که قفل اتاق خود را به سادگی با کشیدن تلفن همراه خود روی یک پد مخصوص باز کنند. به لطف این سیستم جدید، گرفتن کلید اتاق از میز جلو, درخواست کلید اضافی یا تعویض آن پس از گم شدن کلید اتاق، چیزی از گذشته خواهد بود.

 توانایی شخصی سازی

سفارشی سازی قرار است در سال های آینده با محبوب شدن اتاق های هوشمند ابعاد جدیدی به خود بگیرد. نه تنها این، بلکه می توان خواسته های خودمان را از قبل برنامه ریزی کرد و به مهمانان اجازه می دهد وارد اتاقی شوند که قبلاً مطابق با نیاز های آنها سفارشی شده است. همچنین شرکت هوش سان با دارا بودن سابقه ای درخشان در امر هوشمند سازی هتل, می تواند تمامی امور را با به صرفه ترین قیمت بازار, انجام دهد.

مزایا هوشمند سازی هتل چیست؟

هوشمند سازی هتل هوشسان یک سیستم هوشمند است که در آن کار هایی مانند باز کردن درب, رزرو اتاق, تغییر وضعیت روشنایی و سایر مزایای هتل هوشمند با فشردن یک دکمه روی تلفن همراه انجام می شود. در این هتل همه مهمانان و پرسنل هتل برای انجام کارهایشان از موبایل خود استفاده می کنند. در ادامه به مزایا هتل های هوشمند خواهیم پرداخت.

بهبود تصمیم گیری

به لطف این پلتفرم های مدیریت مبتنی بر داده، مدیریت هتل می تواند بر تمام این اطلاعات تکیه کند و از آن برای ارزیابی تکامل مناطق و خدمات مختلف هتل استفاده کند و تصمیم گیری استراتژیک بهتری را بر اساس داده های کلیدی برای سازمان امکان پذیر کند.

 دسترسی به داده ها از هر کجا

تا زمانی که از پلتفرم های مدیریت ابری استفاده می شود، می توان در هر زمان و از هر مکان به اطلاعات دسترسی داشت. قابل ذکر است,شرکت هوش سان به دلیل تجربه بسیار خود در امر هوشمند سازی هتل، می تواند تمامی فرایند را با بهترین قیمت و کیفیت انجام دهد.

 صرفه جویی در بهره وری و عرضه

کنترل عرضه از طریق اطلاعات مصرف، بهینه سازی هزینه را ممکن می سازد,که به نوبه خود منجر به صرفه جویی در هزینه و کاهش اثرات زیست محیطی می شود.

چرا باید هتل خود را هوشمند سازی کنیم؟

طراحی هتل هوشمند

هدف هر هتلی جذب مهمان، تبدیل آنها به مشتریان وفادار و در نهایت افزایش سودآوری است. قبل از هتل های هوشمند، افرادی که با زبان محلی آشنایی نداشتند، برای رزرو و دریافت خدمات با مشکل مواجه بودند. همچنین برخی از هتل ها با مشکلات امنیتی مانند سرقت اقلام یا مصرف بالای انرژی در زمانی که مهمانان در اتاق نبودند، مواجه بودند. 

با پیدایش مفهوم هتل های هوشمند,هتل ها شخصی سازی می شوند به طوری که هر فردی از هر ملیتی که وارد هتل می شود می تواند به راحتی اتاق خود را به زبان محلی خود رزرو کند. 

تجربه هوشمند سازی هتل هوش سان

شرکت هوش سان با دارا بودن سال های بسیار تجربه در امر هوشمند سازی هتل, آماده انجام تمامی امور هتل هوشمند شما می باشد. این شرکت همچنین قادر به انجام امور هوشمند سازی با بهترین قیمت و کیفیت بازار می باشد. شایان ذکر است, شما کاربر عزیز می توانید برای طراحی هتل هوشمند با مشاوران این مجموعه با شماره 09131012588 تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/f3uoxaGy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه