سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

وقتی می خواهیم بازاریابی دیجیتال خود را برون سپاری کنیم چگونه به بررسی آژانس های بازاریابی دیجیتال بپردازیم.

من وقتی یکی از مشتریان آینده نگر تقاضای منبع برای بررسی مناسب بودن آژانس می کند، گریه می کنم. چرا؟ چون از تلف کردن وقت مشتریانم متنفرم.

مشتریان به ما پول می دهند تا از حجم کارهای آنها کم کنیم، نه اینکه به حجم کارهای آنها اضافه کنیم.

اما من درک می کنم؛ همیشه یک کمبودی برای اعتماد به آژانس های بازاریابی دیجیتال وجود دارد.

مشتریان آینده نگر همیشه باید برای حفاظت از خودشان و کاهش ریسک کار کردن با آژانس های بازاریابی دیجیتالی که نتایج مثبتی را تولید نمی کنند عملیاتی را انجام دهند.

همیشه جایگزین های بهتری از یک تلفن 10دقیقه ای با بهترین مشتریان یک آژانس وجود دارد.

در اینجا به نقل ازibazaryabi ، هفت مورد از جایگزین ها برای مطالبه منابع از آژانس بازاریابی دیجیتال را مشاهده می کنید.

1- مطالعه نظرات روی Goggle+ و Yelp و فیس بوک

نظریات مشتریان دقیقا مانند منبع یک تماس با مشتریان است.

شما در  Yelpنظراتی را دریافت خواهید کرد که ممکن است طی یک تماس تلفنی با یکی از بهترین مشتریان آنها انجام می دهید.

برای خواندن نظرات روی وب سایت های سوم شخص برای دیدن نظرات مشتریان آژانس وقت زیادی بگذارید.

2- مطالعه نظرات روی  Glassdoor

مشتریان خوشحال تر کار بهتری را انجام می دهند.

آیا کارمندان کار کردن در شرکت را دوست دارند؟

نظرات  Glassdoorو رتبه بندی های آن دیدی روشن به شما می دهد.

شما خواهید فهمید که آیا با یک سری کارمندان شاد یا ناراضی برای انجام کار بازاریابی خود روبه رو هستید.

3- تحقیق روی شرکت هایی که در وب سایت خود برجسته شده اند

اگر شرکت دارای گواهینامه ها یا لوگوی مشتریانی روی وب سایت خود است، ردپای آنها را بررسی کنید.

شما می توانید با رفتن به سایت های spyfu یا Ahref  در مورد آنها بیشتر بدانید و بفهمید این شرکت ها در بازاریابی چقدر خوب عمل می کنند.

spyfu مروری بر روند ترافیک روی جست وجوهای سازمانی آنها و سطوح پرداخت شده تبلیغات آنها انجام می دهد.

آیا روند رو به بالا بوده است؟ آیا شرکت متعهد در سطوح سازمانی و تبلیغات پرداختی بوده است؟

در واقع چیزی که شما دنبالش هستید این است که شرکت در مورد سرویسی که شما می خواهید، به دیگر مشتریان چگونه سرویس داده است.

Ahref مروری روی بک لینک ها، دامنه های ارجاعی و مجوز دامنه های وب سایت می دهد.

تمام این پارامترها مشخصه های خوبی برای صلاحیت یک شرکت بازاریابی دیجیتال است.

4- آیا شرکت چیزی را که به شما می فروشد به درستی انجام می دهد؟

وقتی شما روی  spyrefیا Ahref هستید، سایت را بررسی کنید تا نگاهی به بازاریابی داخلی آنها بیندازید.

شرکت های بازاریابی دیجیتال که خدمات بازاریابی دیجیتال می فروشند باید این کار را به نحو بهتری برای خودشان انجام بدهند، درغیراین صورت پرچم قرمز را بلند کرده اند.

نگاه کنید که ترافیک SEO برای سایت خود آنها به چه نحو است. اعتبار دامنه خود آنها چقدر است؟ اگر اعتبار دامنه آنها کمتر از 20 است آنها را رها کنید.

5- چندین جست وجو در گوگل انجام بدهید

نام شرکت بازاریابی دیجیتال را در گوگل جست وجو کنید؛ نام مدیرعامل آن را جست وجو کنید؛ چه چیزی در گوگل بالا می آید.

تمام محتویات را بخوانید، گوش دهید و نگاه کنید.

کمی گشتن در میان محتویات آنلاین قبل از امضای یک قرارداد بسیار مناسب است.

6- برخی موارد و مسائل را بررسی کنید

اغلب شرکت های بازاریابی دیجیتال خوشحال می شوند وقتی موفقیت خود را برای مشتریان آینده خود به اشتراک می گذارند.

تعدادی از موارد موفق را تقاضا کنید و به بررسی آنها بپردازید.

بررسی کنید که آیا موفقیت های این آژانس بازرایابی قابل تکرار برای شرکت شما است یا خیر.

7- سوالات صحیح بپرسید

بعد از تمام بررسی ها نوبت این است که با سوالات مناسب بررسی کنید که آیا این آژانس برای شما مورد مناسبی است.

دو سوال مهم را حتما باید مدنظر داشته باشید؛ چه کسی به صورت روزانه روی حساب کاربری من کار خواهد کرد و نخستین ماه قرارداد ما به چه نحو خواهد بود؟

راه های دیگری غیر  از تماس با مشتریان برای بررسی آژانس بازاریابی هست؛ شما می توانید با تحلیل ردپای یک شرکت بازاریابی دیجیتال چیزهای خیلی زیادی را بفهمید، به جای اینکه طی یک تماس 10دقیقه ای مشتریان دیگر را اذیت کنید.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GCckV6Ui
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه