دوشنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Mon, 7 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

با توجه به رشد فزآینده هزینه های تبلیغاتی بازاریابی میکرو اهمیت بیشتری پیدا کرده است. پیش بینی می شود تا سال 2018 هزینه های تبلیغاتی به 662 میلیارد دلار برسد. متأسفانه بیشتر این هزینه هدر رفته است.

به گزارشibazaryabi ، اغلب برندها برای افزایش آگاهی از برند خود روش های سوپرقهرمان ها، پست های شبکه های اجتماعی و ترافیک بات ها استفاده می کنند. مثلا نایکی 3 میلیارد دلار سالانه برای  «خلق تقاضا» هزینه می کند.

این کار خواهد کرد، اما مؤثر نخواهد بود.

کسب و کارهای هوشمند می بایست صمیمی باشند.

برای شرکت های چه کوچک و چه بزرگ که می خواهند رشد را تجربه کنند، بازاریابی میکرو بهترین گزینه است.

مشتریان هدف را شکار کن و از تأثیرگذارها استفاده کن

امروزه باید برای یافتن گستره بزرگی از مشتریان از تکنولوژی های جدید استفاده کرد؛ رسانه های هوشمند با مخاطبان گسترده.

استفاده از ادوردز گوگل بدون استفاده از بخش بندی مشتریان چندلایه هدر دادن بودجه است. برای سلبریتی ها همین طور است.

هزینه های تبلیغات امروزه بیشتر به بازاریابی فوق متمرکز روی مشتریان با استفاده از شبکه های اجتماعی انجام می شود.

می توان از تکنیک کوبرندینگ استفاده کنید و از بلاگرهای حرفه ای و تکنیک هایی مانند ویدئو در یوتیوب برای تأثیرگذاری بیشتر استفاده کنید.

اشباع کردن بازار

airbnb و Uber به شهرهای مختلف می روند و در هر کدام از شهرها برای خودشان غولی در صنعت خود می شوند.

روش فرا محلی آنها نیاز به اجرای دقیق و شناخت عمیق از بازار دارد.

برای uberاین سیاست منجر به هدف گیری تأثیرگذارها و مشارکت های استراتژیک محلی می شود.

رسانه همچنین می تواند هر دوی برند و خرده فروشی برای برند را به خوبی به نتیجه برساند.

یک راهکار ساخت و پاخت با رسانه و کانال زدن با خبرنگاران و گرفتن مشاوره از آنان است.

داشتن گوشه بازار یا درست کردن آن

در سال 2008، Hubspot تقریبا یک استارت آپ ناشناخته بود. روش خاص این کمپانی بازاریابی داخلی بوده و به خاطر آن شناخته شده است.

پیغام های شرکت به خوبی در میان کسب و کارهای کوچک و متوسط شناخته می شود و احتیاج به هزینه های کلان برای تبلیغات نداشت.

اعتبار فوق العاده کمپانی به بازاریابی داخلی آن بود.

انتشار کتاب، برقراری کنفرانس و توسعه یک محیط آکادمیک که تمرکزش روی بازارایابی داخلی بود.

Hubspot در این مورد فقط به گوشه بازارهای موجود بسنده نکرد، بلکه یکی را برای خود ساخت.

از طرف دیگر، بسیاری شرکت ها به موفقیت های خارق العاده از طریق واردشدن به جوامع آماده دست یافته اند.

مثلا Newegg یک صفحه فعال در رددیت r/buildapc داشته و در آن شدیدا فعال بوده است. GoPro و RedBull در وقایع مهم و ورزشی شرکت فعالانه داشته اند. با این کار برند خود را به خوبی گسترش داده اند.

از طریق رهبری افکار و تولید محتوا، این شرکت ها به خوبی پیغام برند خود را در میان مخاطبان پخش کرده اند.

با معروفیت در میان جوامع کوچک ولی با تبلیغات دهان به دهان، Newegg، RedBull، GoPro توانسته اند به خوبی توجه محیط بیرون خود را جذب کنند.

این به دلیل این است که وقتی از کسی در رددیت می پرسید سخت افزار کامپیوتر را از کجا تهیه می کند، می گوید Newegg.com.

کسب و کارهای نسبتا کوچک به سمت بازاریابی تأثیرگذارها حرکت کرده اند.

هدف گذاری فوق محلی و بازارهای گوشه وقتی بدانید مخاطبان اصلی شما چه کسانی هستند و کجا زندگی می کنند، می تواند برای شما راحت باشند.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/dfAPwQG8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه