امسال بیش از 110 استارت آپ در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال حضور دارند و انتظار می رود یکی از بخش هایی باشد که مورد استقبال قرار گیرد.
به گزارش ایران اکونومیست، آموزش و ترویج کارآفرینی از اهداف استارت آپ ها است. در این استارت آپ ها داوران و سرمایه گذاران حضور دارند که با توجه به پتانسیل هر ایده برای کسب و کار، روی آن ایده سرمایه گذاری می کنند و ایده های برتر انتخاب می شوند.

در این استارت آپ ها بررسی می شود که چگونه ایده یک فرد منابع مالی را در بازار هدف جذب می کند و به سوددهی می رسد.
جامعه ما اکنون با رشد بیکاری مواجه هست و برپایی چنین استارت آپ هایی می تواند خیلی از مسائل مربوط به کارآفرینی جامعه را رفع کند.