دومین کنگره رضایتمندی مشتری در حالی برگزار شد که جایزه نشان شایسته ملی برای اولین بار به یک استارت آپ اهدا شد.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام علی بابا، دومین کنگره طرح سراسری نشان شایسته ملی در حالی در سازمان اسناد کتابخانه ملی ریاست جمهوری برگزار شد که بیش از ۵۰شرکت فعال و برتر در صنایع مختلف، نامزد دریافت جایزه نشان شایسته ملی بودند.

در این کنگره که با حضور غلامرضا محجوب، رئیس کنگره و نماینده مجلس شورای اسلامی و سیدمحمود نوابی، معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برگزار شد، مجید حسینی نژاد، بنیانگذار علی بابا و مدیرعامل هلدینگ توشا (توسعه تجربه شایسته سفر)، بزرگ ترین هلدینگ گردشگری کشور، نشان شایسته ملی در حوزه گردشگری را دریافت کرد.
نشان شایسته ملی در حوزه های مختلف کسب وکار، به تولیدکننگان و کارآفرینانی اعطا می شود که بر اساس بند دوم راهبردهای هشت گانه حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بدون به کارگیری تبلیغات اغراق آمیز و نادرست، خدمات کامل و شایسته ای به مشتریان خود ارائه می کنند.
برگزارکننده این کنگره ملی، وزارت صنعت، معدن و تجارت است و رویکرد اصلی آن توانمندسازی اقتصاد ملی، معرفی تجارب موفق برندهای ملی در تأمین رضایت مشتری و بررسی فرصت های موجود در محصولات ایرانی برای ورورد به بازارهای بین المللی است. علاوه بر برگزارکنندگان کنگره، اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران، معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری، معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، اعضای هیات علمی دانشگاه و جمعی از نخبگان اقتصادی و کارآفرینان کشور حضور داشتند.
بنیانگذار علی بابا توانسته علاوه بر کارآفرینی برای بیش از ۳۲۰ نفر به صورت تمام وقت، علی بابا و هلدینگ توشا را به سمتی راهبری کند که ظرف مدت سه سال سهم بزرگی از بازار گردشگری آنلاین ایران را از آن خود کند و یکه تاز این صنعت باشد.
علاوه بر کیفیت متمایز محصولاتی که علی بابا در حوزه گردشگری به مسافران ارائه می کند، حضور یک تیم ۱۵۰ نفره پشتیبان و پاسخگو به مشتریان به صورت شبانه روزی، موجب شده این مجموعه با رضایتمندی مشتری بیش از ۲. ۹۷، به معتبرترین برند گردشگری تبدیل شود. این اولین بار است که نشان شایسته ملی به یک استارت آپ اهدا می شود.
https://alcaldiasancristobal.gob.ve/
https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/
https://collegiogeometri.mb.it/