شنبه, ۶ دی(۱۰) ۱۴۰۴ / Sat, 27 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

فولکس واگن با استفاده از برند به اشتراک گذاری اتومبیل تازه تأسیس خود موسوم به MOIA فکر تغییر اساسی و کاهش تعداد اتومبیل های موجود در جاده ها را در سر می پروراند.

به گزارش ام بی ای نیوز، خبر راه اندازی این پلتفرم (به اشتراک گذاری خودرو) اخیرا در وب سایت TechCrunch برلین اعلام شد که پیشنهاد خودرو های شش نفره کاملا برقی با خدمات خاص را با هدف تشویق مردم به غلبه بر حس مقاومت در برابر به اشتراک گذاری خودرو ارائه می داد. این کار با هدف توسعه فضای شخصی، افزایش حس راحتی و امکان دسترسی افراد صورت گرفت.

برای مشتریان امکان رزرو و پرداخت هزینه از طریق نرم افزار و یک الگوریتم ویژه وجود دارد که اجازه همراهی چند مسافر با هم برای رسیدن به یک مقصد مشابه را به آنها می دهد. این اتومبیل با طراحی خاص و جدید خود در هامبورگ در پایان سال 2018 میلادی راه اندازی خواهد شد. چنین اقدامی وعده حذف یک میلیون دستگاه خودرو از جاده ها را می دهد.

آژانس خلاقیت KREL آمستردام، وظیفه نامگذاری، ساخت هویت بصری، برندینگ، انتخاب شعار و راه اندازی کمپین برای برند به اشتراک گذاری اتومبیل برقی MAIO را بر عهده داشت. در همین حال تجربه فناوری واقعیت مجازی به مردم امکان انداختن نگاهی بالقوه به حس مشابه رانندگی در یکی از این خودرو ها را می دهد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/81pCohqL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانهکوچینگ چیستمشاور دیجیتال مارکتینگ
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه