پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

بنیاد قلب انگلیس(BHS) هدف بزرگی را دنبال می کرد؛ صرف ۵۰۰ میلیون پوند روی تحقیقات بیماری های قلبی تا سال ۲۰۲۰ و برای این کار باید تصورات مردم را در این مورد تغییر می داد و کمک مالی جمع می کرد.

بسیاری از مردم فکر می کنند بیماری قابل پیشگیری است و سراغ آنها نمی آیند. BHS می خواست مردم بیشتر به بیماری قلبی اهمیت بدهند و تصور نکنند حمله قلبی مخصوص پیرها و آدم های چاق است. برای این کار برند باید به سراغ دیالوگ های تک به تک با مردم می رفت و با توجه به رفتارشان در مورد رسانه، به آنها هشدار می داد که بیمار قلبی با چه سرعتی می تواند به بدن حمله ور شود.

BHS می خواست با جان بخشیدن به بیماری قلبی، آن را به موضوعی غیر قابل انکار تبدیل کند.

همکاری با روزنامهThe Sun باعث شد BHS بتواند به خوبی در معرض دید مخاطب باشد. آنها تصمیم گرفتند در عادت ها و زندگی روزمره مردم پارازیت ایجاد کنند. کمپین با حذف بعضی از بخش های مورد علاقه مردم از روزنامه آغاز شد؛ تیم نویسندگان روزنامه مطالب زیادی را همراه با آگهی های خلاقانه در مورد بیماری قلبی جایگزین مطالب عادی کردند. پیام نوشته ها حول این محور می گذشت که بیماری قلبی هر لحظه چطور می تواند زندگی مردم را تحت تأثیر قرار دهد؛ «یک لحظه زنده هستی و لحظه بعد نخواهی بود» و واقعیت این بود که هیچ کس تا زمان مبتلا شدن به این بیماری به آن فکر نمی کرد. برند به مردم می گفت آنچه در حال انجامش هستند خیلی راحت و در یک چشم به هم زدن از دست می رود.

به این ترتیب یک روز صبح مخاطبان روزنامه بعضی از مطالب همیشگی شان را پیدا نکردند؛ کسانی که به دنبال خواندن مطالب ورزشی بودند، به جای اخبار مورد علاقه شان، پیام کمپین BHS را مشاهده کردند. لیست برنامه های تلویزیون هم با پیام دیگری از برند، جایگزین شد: «اگر پیش از آنکه فرصت تماشای این برنامه ها را پیدا کنید، دچار حمله قلبی شوید دیگر این برنامه ها اهمیتی ندارند.»

ایستگاه های اتوبوس، تابلوهای مترو و لیوان های قهوه، پشت بلیت های سینما، پشتی تاکسی ها و روی آینه های توالت ها هم از این پیام در امان نماندند! و برند سعی کرد مخاطبان را همه جا غافلگیر کند.

آگهی ویدئویی و فعالیت های دیجیتال، اقدامات فوق را پشتیبانی می کرد.

۵۸درصد خوانندگان Sun، آگهی های BHS را به یاد می آوردند.

۲۳درصد گفتند که به خاطر دیدن این آگهی ها، برای کمک به برند اقدام می کنند.

و از همه مهم تر، ۱۸درصد گفتند که به خاطر کمپین به BHS کمک مالی کرده اند.

و ۲۱درصد خوانندگان در مورد این آگهی ها با دوستان و خانواده شان صحبت کرده بودند.

منبع : mbanews/newsworks
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lSIx460X
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه