چهارشنبه, ۳ دی(۱۰) ۱۴۰۴ / Wed, 24 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

قبل از آنکه برای تبلیغات در تلگرام هزینه کنید بهتر است اصول و راهکارهای تبلیغات در تلگرام را بشناسید. این کار علاوه بر آنکه هزینه های شما را پایین می آورد؛ نرخ جذب مشتری را برای کانال تلگرام شما بالا می برد. ما روش های تولید محتوا برای کانال تلگرام را که موجب افزایش ممبر شما می شود را آموزش می دهیم.

اگر اصول مدیریت یک کانال تلگرامی را خوب بشناسیم، تبلیغات در تلگرام به عنوان یک کانال مهم دیجیتال مارکتینگ بسیار اثربخش است.

در حالی که دسترسی کاربران ایرانی به اغلب شبکه های اجتماعی مسدود است. تلگرام به عنوان یک پیام رسان نقش محبوب ترین شبکه اجتماعی ایرانی ها را بازی می کند. از همین رو، کسب و کارهای ایرانی سعی می کنند با تبلیغات در تلگرام از پتانسیل های موجود در این پیام رسان برای رونق کسب و کار خود استفاده کنند. اما در این بین، سودجویی هایی هم صورت گرفته است. همین سودجویی ها باعث شده کسب و کارها برای تبلیغات در تلگرام دچار تردید و شک باشند. در این مطلب سعی می کنیم نکاتی را که برای یک کمپین موفق تبلیغات در تلگرام لازم است را گوشزد کنیم.

برای تبلیغات در تلگرام محتوای با کیفیت تهیه کنید

کاربران تلگرام عادت کرده اند تا در اوقات بیکاری و فراقت خود به کانال های این شبکه اجتماعی سر بزنند. تصور کنید که مخاطب شما در تاکسی یا مترو، تلگرام خود را باز می کند و با انبوهی از پست های جدید روبه رو می شود. کاربر تلگرام عادت کرده تا نگاهی گذرا به همه مطالب بیاندازد و در نهایت پست های کوتاه و جذاب را برای مشاهده انتخاب کند. متن های بلند فقط در صورتی خوانده می شوند که کانال منتشر کننده تخصصی باشد.

برای تهیه یک پست تبلیغاتی با کیفیت جهت تبلیغات در تلگرام باید مطلبی کوتاه و تاثیرگذار آماده کنید. سعی کنید به جای آنکه صرفا متن تبلیغاتی آماده کنید به مخاطب خود در زمینه بهره مندی از خدمات بهتر راهنمایی کنید. این کار اعتماد مخاطب به شما را بالا می برد.

طول محتوای شما نباید زیاد باشد. کاربران تلگرام از روی متن های بلند به سرعت عبور می کنند. سعی کنید در دو تا سه جمله پیام خود را به مخاطب برسانید. جمله بندی شما باید نیاز کاربر را رفع و به آن ها راهکار حل مسئله را ارائه دهد.

از عکس و ویدئو استفاده کنید

محتوای چند رسانه ای در تبلیغات تلگرام میزان بازخورد کاربر را به شدت افزایش می دهند. کاربران ایرانی تلگرام نه وقت و حوصله خواندن مطالب طولانی را دارند و نه سرعت و هزینه های اینترنت به آنها اجازه دانلود ویدئوهای سنگین را می دهد. بهترین محتوا با یک عکس یا ویدئو شروع می شود.

آمارها نشان می دهد که ویدئوهایی که کمتر از ۳.۵ مگابایت باشند بیشترین بازدید را خواهند داشت و البته پست هایی که با عکس یا ویدئو شروع می شوند بیشترین ارتباط را با مخاطب برقرار می کنند.

اگر مطلب تخصصی و نسبتا بلندی برای ارائه به مخاطب تلگرام دارید تا آنجا که می توانید متن خود را کوتاه کنید. در صورتی که هنوز متن شما بلند است بهتر است تا خلاصه مطلب را در تلگرام و توضیحات مفصل را در وبسایت خود قرار دهید و کاربران را با قراردادن لینک به سمت وبسایت خود هدایت کنید. با این روش هم مخاطبان کم حوصله را راضی نگه داشته اید و هم حق مطلب را در وب سایت ادا کرده اید.

اگر کسب و کار شما وب سایت ندارد، می توانید از سرویس های رایگانی مثل سایت ویرگول برای راه اندازی وبلاگ خود استفاده کنید. البته اگر این کار را کردید حتما برای تولید محتوای مداوم برنامه داشته باشید و انتشار پست های جدید را فراموش نکنید.

در صورتی که منابع سازمان به شما اجازه می دهد از عکس های اینترنتی و ویدئوهای تکراری پرهیز کنید. حتی اگر امکان تولید عکس و ویدئو دسته اول را ندارید با استفاده از سایت هایی مثل freepik و البته ایجاد کمی تغییرات در فتوشاپ یا ایلوستریتور عکس منحصر به فردی برای تبلیغ در تلگرام آماده کنید. برای ویدئو هم زیرنویس کردن محتواهای بین المللی در صورتی که نمونه فارسی و ترجمه شده آن وجود نداشته باشد می تواند تاثیر یک محتوای دست اول را برای شما به ارمغان بیاورد.

مخاطب را به انجام کاری دعوت کنید

وقتی شما یک جمله خبری را می خوانید با رسیدن به پایان جمله از روی آن رد می شوید. اما اگر در پایان پست تبلیغاتی مخاطب خود را با یک جمله دستوری به انجام کاری هدایت کنید. مخاطب به طور ناخود آگاه به پیشنهاد آن جمله دستوری عمل می کند. اگر بخواهم مطلب را به شکل درست تری بیان کنیم باید بگوییم که احتمال عمل کردن مخاطب به پیشنهاد شما بالاتر می رود.

در پایان محتوای متنی، لینک خرید محصول یا شماره تماس قرار دهید و قبل از آن با جمله ای شبیه به «با ما تماس بگیرید» مخاطب را به انجام کار دلخواه خود هدایت کنید.

در دنیای بازاریابی دیجیتال ( Digital Marketing) به این نوع لینک ها و جمله ها «دعوت به انجام» (Call To Act) می گویند، که به معنای دعوت برای انجام اقدام مورد نظر تبلیغ است.

در پایان پست آیدی کانال تلگرام خود را به همراه علامت @ قرار دهید

با انتشار یک پست تبلیغاتی در کانال های پرطرفدار تلگرام، بازدید قابل توجهی از پست شما خواهد شد. اما آیا قصد دارید برای هر پست هزینه تبلیغات بدهید؟ ما با هر بار تبلیغ سعی می کنیم مخاطبان جدیدی به دایره مخاطبان خود اضافه کنیم. شرط اول این است که کانال تلگرام داشته باشید و افراد مرتبط با برند خودتون رو به اعضای این کانال تبدیل کنید.

در پایان هر پست آیدی کانال تلگرام خود را به همراه علامت «@» قرار دهید. با این کار مخاطبان در صورتی که دوست داشته باشند می تواند به راحتی کانال شما را پیدا کنند و در آن عضو شوند.

و یا می توانید لینک جوین چت اختصاصی کانال خود را در پایین هر پست بگذارید. این لینک بدین صورت درست می شود که وارد تنظیمات کانال خود شده و لینک پابلیک خود را تبدیل به پرایویت کرده، لینک جدیدی به شما نمایش داده می شود که می توانید این لینک را با زدن بر روی آن کپی کنید سپس دوباره کانال خود را به حالت پابلیک در بیاورید.

در این صورت شما دو لینک عضویت برای کانال خود دارید که در حالت دوم یا همان لینک اختصاصی کاربر در صورتی می تواند مطالب کانال تلگرام شما را مشاهده کند که ابتدا عضو کانال شما شود!

تبلیغات در تلگرام با استفاده از لینک جوین جت اختصاصی بسیار کارامدتر است.

اگر به تازگی نیز کانال خود را تاسیس کرده اید بهتر است کانال خود را تنها بر روی حالت لینک اختصاصی بگذارید تا اعضای بیشتری جذب کنید!

فرقی نمی کند که در حال ارسال پست های عادی کانال خود هستید یا قصد ارسال محتوای یک پست تبلیغاتی برای انتشار در یک کانال پر طرفدار را دارید. پست های معمولی کانال شما هم در صورت جذابیت و کیفیت در گروه ها و کانال های دیگر فوروارد می شوند و با قرار دادن آیدی، ارتباط شما با مخاطبان جدید برقرار می شود.

در جزئیات کمپین خود تغییر ایجاد و نتایج را تحلیل کنید

حتی اگر دانش کافی در زمینه دیجیتال مارکتینگ داشته باشید. تبلیغات آنلاین یک اصل همیشه پابرجا دارد و آن هم اینکه نتیجه کار خود را تحلیل و بهبود ببخشید.

شما برای تبلیغات در تلگرام روش های مختلفی پیش رو دارید. تبلیغ در کانال های معروف تلگرام، تبلیغات بازدیدی در تلگرام، پکیج های تبلیغات در تلگرام، تبلیغات رایگان در تلگرام از جمله روش های تبلیغات در تلگرام است. فارق از اینکه کدام روش تبلیغات در تلگرام برای کمپین شما مفید باشد، لازم است تا با راه اندازی هر کمپین تبلیغاتی، متغیر های کمپین را تغییر دهید و چشم به اطلاعات آماری و تحلیلی بدوزید. متغیرهایی مثل محتوای پست، سکوی انتشار تبلیغ، زمان اجرا شدن کمپین تبلیغ از جمله پارامترهایی هستند که شما می توانید با تغییر آنها، نتایج به دست آمده از کمپین تبلیغاتی خود را تحلیل کنید.

شما با راه اندازی کمپین تبلیغاتی در داشبورد ادسنسور اطلاعات آماری و تحلیلی دقیق و کاملی در اختیار خواهید داشت. که با استفاده از این اطلاعات آماری می توانید نگاه شفافی نسبت به بازده کمپین خود داشته باشید. در نهایت این خود شما هستید که با تحلیل اطلاعات و مشاوره با کارشناسان ادسنسور در زمینه تبلیغات در شبکه های اجتماعی به بهترین پارامترهای موجود دست پیدا می کنید.

شما برای بهبود کیفیت تبلیغات در تلگرام چه گزینه هایی را مد نظر می گیرید؟ آیا مواردی هست که در این مقاله به آن اشاره ای نشده باشد؟ تجربیات و نکات خود در زمینه تبلیغات در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام را با ما در میان بگذارید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GN9jKxup
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
Motive Technologies برای IPO آمریکا پرونده داد؛ AI برای مدیریت ناوگان به بورس نزدیک می شود قیمت دلار بازار آزاد امروز چهارشنبه ۳ دی ۱۴۰۴ پترو ناس و CNOOC قرارداد LNG بستند؛ تثبیت مسیر فروش بلندمدت در بازار آسیا ServiceNow با خرید ۷.۷۵ میلیارد دلاری Armis، امنیت را به قلب «اتوماسیون سازمانی» می آورد قیمت طلا ۱۸ عیار امروز چهارشنبه ۳ دی ۱۴۰۴v بی پی در آستانه فروش اکثریت «کاسترول»؛ چرخش پررنگ تر به سمت پول سازی و کاهش بدهی بازاریابی تجربی: وقتی برندها به جای تبلیغ خاطره می سازند قیمت دلار امروز مرکز مبادله ارزی چهارشنبه ۳ دی ۱۴۰۴ قیمت خودرو های داخلی در پنجمین روز هفته چهارشنبه ۳ دی ۱۴۰۴ فرصت امروز | ۵ فرصت عملی برای مدیران و کارآفرینان قیمت دلار و یورو بانکی / ۳ دی ۱۴۰۴ قیمت خودرو امروز ۳ دی ۱۴۰۴ چگونه بسته‌بندی استاندارد به کاهش هزینه ارسال و افزایش اعتماد مشتری کمک می‌کند؟ قیمت طلا و سکه امروز قبل از شروع معاملات ۳ دی ۱۴۰۴ ترکیب لذت از کار و مدیریت زمان
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانهکوچینگ چیستمشاور دیجیتال مارکتینگ
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

toto

situs toto

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d