شنبه, ۲۵ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Sat, 13 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه اینستاگرام در صدر شبکه های اجتماعی سراسر جهان قرار دارد و از سال 2010 که نخستین نسخه آن روانه بازار شد، رشد و پیشرفت بی نظیری را تجربه کرده است. اگرچه اینستاگرام سرویسی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم های افراد است، با این حال به علت وجود کاربران میلیونی در آن، این مکان به یکی از بهترین فضاهای تبلیغاتی برای شرکت های مختلف تبدیل شده است. با این حال تنها برخی از برندها خصوصا برندهای مطرح موفق می شوند تا به حد مطلوبی از مخاطبان دست پیدا کنند. با این حال در صورتی که نتوانید از این ابزار رایگان برای بهبود وضعیت برند خود در بازار استفاده کنید، بدون شک محکوم به روش های دیگر که پرهزینه نیز هستند، خواهید بود.

در ادامه به بررسی اقدامات ساده و در عین حال کارآمد در این رابطه خواهیم پرداخت.

1- اکانت خود را از حالت شخصی خارج کنید

در واقع تنها افرادی که با شما آشنا باشند، در صورتی که صفحه ایجاد شده شخصی باشد، اقدام به ارسال درخواست خواهند کرد. به همین دلیل تا زمانی که خود را به این امر محدود کرده اید، نمی توانید انتظار داشته باشید که نتیجه مطلوبی برای شما به دست آید. بدون شک لازم است تا شما ویژگی ای داشته باشید که برای مخاطب جذاب باشد و این امر تنها با امکان مشاهده مطالب ارسالی، ممکن خواهد بود.

مطلب مرتبط:چگونه به مخاطبان میلیونی در اینستاگرام دست پیدا کنیم؟

2-افراد زیادی را دنبال کنید

فراموش نکنید که فرض اولیه این است که شما یک برند کاملا ناشناخته و نوپا محسوب می شوید و تحت این شرایط نباید چندان به دنبال ایده آل ها باشید. درواقع با نگاهی به صفحه برندهای مطرح به این نکته پی خواهید برد که آنها از تعداد فالوورهای بالا برخوردار بوده و این امر در حالی است که میزان صفحاتی که دنبال کرده اند بسیار کم و محدود است. اگرچه این امر ظاهری زیباتر به صفحه شما خواهد بخشید، با این حال هدف خود را از ورود در اینستاگرام نباید فراموش کنید.

درواقع شما باید به دنبال کسب شهرت و سپس دیگر خواسته ها باشید. به همین دلیل در گام نخست از مقایسه خود با سایر برندها به شدت خودداری کنید. اگرچه امروزه سرویس ها و امکانات متعددی برای خرید فالوور وجود دارد، با این حال این موضوع تنها به شما ظاهر محبوبی خواهد بخشید و نتیجه اقتصادی مدنظر را به همراه نخواهد داشت. به همین دلیل ضروری است افراد زیادی را دنبال کنید و آنها را از حضور خود آگاه سازید. این امر شانس دیده شدن شما را به شدت افزایش خواهد داد.

3- در صفحات افراد معروف و برندهای مطرح کامنت بگذارید

در واقع کمتر کسی پیدا می شود که لایک ها یا فالوورهای پیج افراد مطرح را مورد بررسی قرار دهد. با این حال این موضوع در رابطه با کامنت کاملا متفاوت خواهد بود. درواقع ارسال نظرات افراد به دلیل ماهیت جذابی که دارند، افراد زیادی را به خود جذب کرده و در صورتی که شما در آن خود را تبلیغ کنید، می تواند دنبال کنندگانی را برای شما به همراه داشته باشد.

4- توضیحات کافی ارائه دهید

در صفحات اینستاگرام بخشی به نام بیوگرافی وجود دارد که افراد می توانند از آن برای ارائه اطلاعاتی که مخاطبان باید با آن آشنا شوند، استفاده کنند. اگرچه این موضوع برای صفحات شخصی شامل ویژگی های افراد و علایق آنها است، با این حال برای پیج های تجاری باید با ارائه مطالبی که مخاطب باید از آنها آگاهی پیدا کند، همراه باشد. همچنین بهتر است شعار تبلیغاتی خود را نیز ذکر کنید.

5- عکس هایی بی نظیر استفاده کنید

در واقع توصیه می شود تا در این رابطه حتما تولید محتوا کرده و از استفاده از تصاویر دیگران خودداری کنید. بدون شک هنگامی که افراد خود را در معرض چیزی جدید بدانند، به آن واکنش به مراتب بهتری نشان خواهند داد. در این رابطه تنها کیفیت عکس ها مطرح نیست و ذوق و خلاقیت نیز از معیارهای تعیین کننده خواهد بود.

6- با پاسخ دهی به نظرات دیگران، سایرین را نیز به انجام این کار تشویق کنید

بدون شک افراد تمایل دارند تا با آنها رفتاری توام با احترام داشته باشید. این امر حتی در کوچک ترین موارد نیز می تواند مخاطب را به مشتری شما تبدیل کند. از جمله اقداماتی که در این زمینه در اینستاگرام لازم است مورد توجه قرار گیرد این است که حتما نظرات افراد را مورد بررسی قرار داده و به مواردی که نیاز است، پاسخی مناسب دهید. این امر مسئولیت پذیری شما را نسبت به کار خود نشان می دهد و اطمینان بیشتری را در افراد ایجاد خواهد کرد. درواقع در کسب و کار اینترنتی روند اعتماد سازی امری پیچیده تر بوده و به همین دلیل لازم است از تمامی امکانات خود در این رابطه استفاده کنید.

7- مرتبا مطلب ارسال کنید

توجه داشته باشید که این امر به معنای ارسال حداکثری مطلب نیست و تنها به این امر اشاره دارد که باید در این رابطه برنامه و زمان مشخصی داشته باشید. بدون شک به همان میزانی که مطالب بیش از حد مخاطب را آزار خواهد داد، به همان میزان فواصل بیش از حد نیز باعث خستگی شده و احتمال از دست دادن مخاطب را افزایش خواهد داد.

8- با مخاطبان خود ارتباط برقرار سازید

از طریق چالش هایی جذاب قادر خواهید بود تا افراد را به سمت خود ترغیب و آنها را با رویکرد و اهداف خود همسو کنید. برای مثال چالش های عکاسی با محصولات و انتخاب بهترین عکس، از جمله روش های محبوب و رایج در این رابطه محسوب می شود.

مطلب مرتبط: 20 نکته برای عرضه نظام مند برند تجاری شما در اینستاگرام

9- از هشتگ های محبوب استفاده کنید و اهمیت کپشن را فراموش نکنید

وجود هشتگ سبب خواهد شد تا مطالب ارسالی شما در گروه های خاصی قرار گرفته و این امر باعث خواهد شد تا افراد بتوانند در جست وجوهای خود به مطالب مدنظر خود دست پیدا کنند. بدون شک برخی از هشتگ ها از محبوبیت بالاتری برخوردار بوده و همین امر سبب خواهد شد تا در صورت استفاده از آنها، شانس دیده شدن مطلب اسالی به شدت افزایش یابد. اگرچه نخستین چیزی که مشاهده خواهد شد تصویر ارسالی خواهد بود، با این حال تصاویر نمی توانند اطلاعات جامعی را در اختیار مخاطب قرار دهند، به همین دلیل لازم است تا با لحنی متناسب با حوزه کاری خود، اطلاعات لازم را درج کنید.

منبع : wikihow
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EsFevNTP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه