شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

کلیشه های مصرف کنندگان به شما این طور القا خواهند کرد که نسل هزاره، مشتریانی بی سواد و تنبل هستند که تنها به صورت آنلاین خرید می کنند. چنانچه بازار هدف شما آنها هستند، بهتر است که این افسانه ها را باور نکنید.

طبق نتایج تحقیقات مرکز پیو (Pew)، نسل هزاره بین سال های 1981 و 1996 متولد شده است. آنها دارای تحصیلات عالی هستند و هم اکنون حدود 50درصد آنها در دانشگاه مشغول تحصیل هستند و یا فارغ التحصیل شده اند. نسل هزاره همچنین عاشق تکنولوژی است و در عصر دیجیتال و ظهور کامپیوتر و اینترنت رشد کرده است.

در حقیقت این نسل مشکلی با خرج پول ندارد و در بخش هایی مانند غذا خوردن در رستوران، با اختلاف نسبت به سایر نسل ها در صدر جدول قرار دارند. با این حال، به دلیل انتخاب های متعدد و محصولات بی شمار موجود، آنها پیش از خرید تحقیق خواهند کرد؛ طبق نتایج تحقیقات، حدود 57 درصد از جوانان این نسل پیش از خرید قیمت ها را مقایسه می کنند.

بازاریابان باید برای جذب این نسل، ویژگی یا محصولی منحصربه فرد و عالی ارائه کنند. اینها چند استراتژی برای جذب نسل شکاک و حساس هزاره هستند:

مطلب مرتبط:بهترین استراتژی های بازاریابی سال 2018 ( ویدئو )

1. تمرکز بر ساخت ویدئوهایی با کیفیت بالا

ویدئو تنها یک گزینه برای بازاریابان نیست و طبق تحقیقات، حدود 80درصد از جوانان پیش از خرید یک محصول به دنبال یک ویدئو از آن هستند. ولی شما نباید در تمام بخش های استراتژی بازاریابی خود از ویدئو استفاده کنید بلکه باید به دنبال تولید محتوایی باکیفیت بالا و جذاب باشید.

ویدئوهای خوش ساخت بر احساس مخاطب تاثیر خواهند گذاشت و شما را از سایر رقبا جدا خواهند کرد. این تمایز باعث افزایش نرخ تبدیل و تشویق مخاطب به بازگشت مجدد خواهد شد. کلید این کار در نحوه عمل است، پس به جای تولید چندین ویدیو بی کیفیت بر روی ساخت 2 یا 3 ویدئوی باکیفیت و موثر تمرکز کنید.

2. در هنگام تبلیغ خلاق باشید

استراتژی های خلاقانه بازاریابی برای نسل هزاره بسیار موثر خواهند بود. این نسل از روش های بازاریابی و تبلیغات سنتی خسته شده است و گرچه به دنبال اطلاعات می باشد، ولی داشتن حق انتخاب را ترجیح می دهد.

طبق نتایج تحقیقات مراکز مختلف، نسل هزاره تبلیغات شبکه های اجتماعی را جدا کرده و به دنبال سایر نقاط مرجع خواهد رفت. براساس این گزارشات: «نسل هزاره، که در عصر تکنولوژی رشد کرده است، اطلاعات را مطابق خواسته و زمان بندی خود دریافت خواهد کرد.»

پس به چه کسی اعتماد خواهند کرد؟ غالبا به افراد حاضر در شبکه های اجتماعی خود، به همین دلیل تبلیغات دهان به دهان دارای بالاترین بازگشت هستند. به جای متمرکزسازی تلاش خود بر بازاریابی سنتی، از روش های جدید استفاده کنید. از هیجان پیرامون محصول و خدمات جدید خود استفاده کنید و جوانان را تشویق کنید تا تبلیغات و ویژگی های محصولات شما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

3. تقسیم بندی بازارهای نسل هزاره

تمام جوانان به پیام شما پاسخ نخواهند داد. قرار دادن تمام یک نسل در یک نمودار بازاریابی واحد نتیجه مطلوبی به شما ارائه نخواهد کرد. به جای این کار، تقسیم بندی کمپین های مختلف برای مشتریانی که احتمالا نسبت به آن ها واکنش نشان خواهند داد باعث پیشرفت و گسترش پیام شرکت شما خواهد شد.

اریک هوبرمن (Erik Huberman) در یک مقاله کارآفرینی چنین می نویسد: «شما حتما باید تا حدی نمودارهای سن و سال را در نظر داشته باشید، ولی هدف گیری شما نیز باید دانه ای باشد. به جای آن، مستقیما به سراغ مشتریان حقیقی بروید.

به جای تفکر در مورد نسل هدف، به شخصی که مد نظر دارید فکر کنید. آگاهی از محتوای مورد علاقه و نحوه کسب اطلاعات مشتری خاص شما از اطلاعات مربوط به سن و سال آنها بسیار مفیدتر خواهد بود.

مطلب مرتبط:عناصر اصلی استراتژی بازاریابی موفق چیست؟

4. با استفاده از تجارت خود از یک جبهه موثر حمایت کنید

یافتن یک جبهه موثر و موفق مزایای زیادی خواهد داشت. اکثر صاحبان کسب و کار به پتانسیل هدف در استخدام کارمند و حفظ آنها فکر خواهند کرد، ولی مشتری ها، به خصوص جوانان، نیز از یک هدف و جبهه موفق استقبال خواهند کرد.

حمایت از یک جبهه خوب، راهی عالی برای جذب مشتری های احتمالی و همچنین بهبود وضعیت دنیا خواهد بود.

چنانچه استراتژی بازاریابی شما تمام یک نسل را در یک گروه قرار می دهد، باید کمی دقت کنید. نسل هزاره دارای رفتار و سلایق تقریبا مشابهی است، ولی در نهایت، تمام افراد استثنایی و خاص هستند و هر یک به نحوی خاص به پیام شما پاسخ خواهند داد. فعالیت هایی نظیر حمایت از یک جبهه و استفاده از روش های تبلیغاتی خلاقانه مطمئنا مفید خواهد بود، ولی شما به تقسیم بندی مخاطب و ارائه پیامی باکیفیت در مدیوم های مورد استفاده این مخاطبان نیز نیاز خواهید داشت.

منبع : entrepreneur
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CI9aHvpV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه